2109
ساخت داروی ارگانیک درمان ناباروری مردان

ساخت داروی ارگانیک درمان ناباروری مردان

1393/09/11 بازدید352
به گزارش خبرنگار ایرنا، فناور سازنده این دارو روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این دارو ترکیبی از چند گیاه می باشد که به منظور بهبود پارامترهای ناباروری مردان تولید شده و به شکل کپسول مورد استفاده بیماران قرار گرفته است.
 
دکتر«صغری فلاحی» با بیان اینکه چند مورد از گیاهان مورد استفاده در این دارو بومی منطقه هرمزگان است، افزود: این دارو «مگزا» نامگذاری شده که پس از استفاده در یک دوره درمانی 72 روزه سبب افزایش تعداد و حرکت اسپرم مردان شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تاثیر این دارو بر روی افزایش تعداد اسپرم بسیار چشمگیر بوده ، خاطرنشان شد: در حال حاضر مطالعات اولیه و مولکولی این داروی گیاهی در آزمایشگاه پزشکی مولکولی بندرعباس در حال انجام است.
 
فلاحی تصریح کرد: سعی بر آن داریم مکانیسم اثرات این داروی گیاهی را شناسایی و با شناختن مکانیسم های عملکرد، استفاده های مناسبتری از آن در درمان سایر مشکلات ناباروری مردان و همچنین زنان داشته باشیم.
 
مدیرهسته فناور زایش سبز طبیعت و مخترع این محصول گفت: داروی گیاهی مگزا که هم اکنون مراحل آزمایشگاهی را برای اخذ مجوزهای مربوطه طی می نماید ، به زودی با تائیدیه های مربوطه وارد بازار داروی کشور خواهد شد .
 
منبع: خبرگزاری ارنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8933 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6477 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15138 بازدید