2109
دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ترویج زایمان طبیعی برتر شد

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ترویج زایمان طبیعی برتر شد

1393/09/11 بازدید364

 کاشان- ایرنا- مسوول واحد مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این دانشگاه در اجرای برنامه ملی ترویج زایمان طبیعی و ارتقاء کیفیت خدمات مادر و نوزاد موفق به دریافت لوح برتر در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور شد.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمینه ترویج زایمان طبیعی برتر شد
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان «افسانه همتی» اظهار داشت: این دانشگاه با اجرای موفق برنامه ترویج زایمان طبیعی از بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت در زمینه توانمندسازی مادران باردار مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

به گفته وی رایگان نمودن و فراهم سازی تسهیلات لازم جهت کلاس های آمادگی برای زایمان مادران باردار، استقرار کلاس ها در مکان مناسب، مکاتبه با معاونت بهداشتی در خصوص معرفی مادران باردار تحت مراقبت مراکز بهداشتی برای شرکت در کلاس ها و اطلاع رسانی از جمله اقدامات این دانشگاه جهت توانمندسازی مادران باردار است.

وی، برگزاری سخنرانی در پایگاه های بسیج در خصوص 'ترویج زایمان طبیعی'، تشویق جهت شرکت در کلاس های آمادگی برای زایمان، استفاده از مشارکت مامای بخش خصوصی در انجام زایمان فیزیولوژی و معرفی مراکز خدمات مامایی این شهرستان به بیمارستان های دارای بلوک زایمان به منظور همکاری با آن مرکز در راستای بهره گیری از مامای همراه را از دیگر فعالیت های این دانشگاه در این زمینه عنوان کرد.

مراسم معرفی مجریان موفق برنامه ترویج زایمان طبیعی و تکریم مادران باردار دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، در سالن اجتماعات «همایش های رازی» تهران برگزار شد.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16400 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11588 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3501 بازدید