2109
هتل های مشهد با ویو حرم + امکانات و آدرس

هتل های مشهد با ویو حرم + امکانات و آدرس

1401/12/07 بازدید795

همانطور که می‌دانید بیشتر هتل ‌های مشهد در خیابان امام رضا و همچنین در خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی قرار دارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید واحدهای اقامتی از هتلی با ویو رو به حرم را رزرو کنید، لیست هتل‌های معرفی شده در این مطلب می‌تواند کمک زیادی به شما برای انتخاب هتل و رزرو آن کند. در ادامه به بررسی هتل های مشهد با ویو حرم همراه با آدرس و امکانات آن می‌پردازیم.

 

هتل رز درویشی؛ از هتل های مشهد مشرف به حرم

یکی از جدیدترین و بهترین هتل‌های 4 ستاره که از بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم به شمار می‌رود، هتل رز درویشی است. یک روف گاردن زیبا با ویو حرم مطهر امام رضا (ع) در طبقه 20 هتل رز درویشی مشهد قرار دارد و دکوراسیون آن آنقدر جذاب است که تجربه‌ای زیبا از رزرو هتل و تماشای حرم مطهر رضوی برایتان رقم خواهد زد. یک رستوران به نام رستوران پاشا با ظرفیت 121 نفر آماده پذیرایی از شما در وعده‌های ناهار و شام است. تمام غذاهای این رستوران با مواد اولیه تازه و توسط آشپزان ماهر طبخ می‌شود. کافی شاپ رومانو با منویی از میان وعده‌های سبک و شیرینی‌های خوشمزه و همچنین نوشیدنی‌های گرم و سرد در این هتل با فضایی دل انگیز میتواند بهترین اوقات استراحت شما را رقم بزند و مکانی مناسب برای جلسات و قرارهای ملاقات شما باشد.

شماره تماس: 05138080

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 1 و 3

هتل الماس 2؛ هتل با ویو حرم امام رضا(ع)

از هتل های مشهد با ویو حرم که در بین مسافران بسیار معروف است و همچنین در بین هتل‌های مشهد در خیابان امام رضا نمایی بسیار زیبا از خود را به نمایش می‌گذارد، هتل الماس 2 مشهد است. در 25 طبقه این هتل 217 واحد اقامتی جای داده شده است که دکوراسیون شیک اتاق‌ها حتماً شما را جذب خود خواهد کرد. وجود رستوران و سالن غذاخوری مانند رستوران روف گاردن در طبقه 19 این هتل و رستوران پانوراما با چشم اندازی 360 درجه از شهر مشهد، نمایی از هتل های مشهد با ویو حرم را به نمایش می گذارد. در این رستوران‌ها میتوانید هنگام صرف وعده غذایی خود از تماشای حرم امام رضا علیه السلام لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل الماس 2 می‌توان به پارکینگ، استخر، سونا، جکوزیصندوق امانات، فروشگاه، کافی شاپ، خشکشویی و همچنین سالن اجتماعات و کنفرانس اشاره کرد.

شماره تماس: 05131414

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا 20

 

هتل ضیافت الزهرا، اقامت در هتل با ویو حرم

با رزرو اتاق در هتل ضیافت الزهرا مشهد می‌توانید در یکی از هتل های مشهد با ویو حرم اقامت داشته باشید و در روف گاردن این هتل از تماشای حرم امام رضا علیه السلام در اوقات استراحت خود لذت ببرید. در شب‌های این هتل، ویو حرم مطهر رضوی بسیار جذاب و دیدنی است. برای صرف وعده‌های غذایی میهمانان، دو رستوران با نام صفا و فدک در این هتل وجود دارد. رستوران فدک این هتل نزدیک حرم، برای صرف وعده صبحانه به صورت رایگان می‌تواند شروع صبحی بی‌نظیر با منویی از انواع صبحانه‌های گرم و سرد را برای شما رقم بزند. همچنین رستوران صفا با طراحی شیک و استفاده از رنگ‌های جذاب در دکوراسیون خود، انواع غذاهای ایرانی و عربی همراه با سالادهای متنوع را برایتان طبخ خواهد کرد. اتاق‌های دبل، تریپل و سوییت رویال برخی از انواع واحدهای اقامتی هتل ضیافت الزهرا مشهد است که از امکانات آن‌ها می‌توان مبلمان، یخچال، اینترنت، مینی بار، کتری برقی، حمام و... را نام برد.

شماره تماس: 05133696807

آدرس: بلوار طبرسی، بلوار شهید شوشتری، شوشتری 7، کوچه شریفی

هتل اترک، نزدیک‌ ترین هتل به حرم امام رضا

از دیگر هتل های مشهد با ویو حرم هتل اترک است که با مسافت بسیار کمی از حرم امام رضا قرار دارد و فاصله آن با ورودی باب الجواد حدود 500 متر است. از ویژگی‌های مهم و محبوب هتل اترک ویو زیبای آن به حرم از اتاق‌ها و واحدهای اقامتی آن است. این هتل در 10 طبقه و با 146 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و پنج تخته با امکاناتی مانند سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، فروشگاه، لاندری، آسانسور، پارکینگ و... از میهمانان و زائران امام هشتم (ع) میزبانی میکند. در کنار این امکانات هتل اترک مشهد می‌توانید از غذاهای ایرانی و ملل رستوران موجود در آن برای صرف وعده‌های غذایی خود لذت ببرید. وجود منویی از انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گرم و سرد بهترین گزینه برای صرف اوقات استراحت شما در کافی شاپ بام هتل اترک خواهد بود.

شماره تماس: 05133647093 و 05138689005

آدرس: خیابان امام رضا، میدان بیت المقدس

هتل بین المللی قصر مشهد، مشرف به حرم امام رضا

اگر به دنبال هتل نزدیک حرم با ویوی دلپذیر از حرم مطهر هستید، پیشنهاد ما به شما هتل پنج ستاره بین المللی قصر است که با فاصله 800 متری از حرم مطهر امام رضا قرار دارد. در برخی از اتاق‌های این هتل می‌توانید ویویی زیبا و جذاب از حرم را مشاهده کنید.  در طبقات هتل قصر مشهد 219 واحد اقامتی وجود دارد که شامل آپارتمان، سوئیت و کانکت است و دکوراسیون آن‌ها به بهترین شکل و در لوکس‌ترین حالت ممکن خود قرار دارد. رستوران با انواع غذاهای ایرانی و متنوع که توسط آشپزان ماهر و با مواد اولیه تازه تهیه می‌شود، میزبان شما برای وعده ناهار و شام خواهد بود. کافینت، تاکسی سرویس، پارکینگ سرپوشیده، ماهواره و همچنین تور سیاحتی درون شهری از امکانات هتل بین‌المللی قصر به شمار می‌رود.

تلفن تماس: 05138090

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 14

هتل قصر الضیافه مشهد، اقامت در هتلی با ویو حرم

تنها هتل مشهد با ویو حرم، که در دل اینم زیارتگاه مذهبی قرار گرفته، هتل قصرالضیافه مشهد است که از اغلب واحدهای اقامتی آن میتوان چشم اندازی رو به حرم را مشاهده کرد. این هتل نزدیک به ورودی صحن هدایت قرار دارد که می‌توانید برای بازگشت از حرم به سمت هتل از بست نواب صفوی مراجعه کنید. در سه طبقه هتل 57 واحد اقامتی قرار دارد که با دکوراسیون شیک و امکانات کم‌نظیر مانند تلویزیون LED، دستگاه واکس کفش و همچنین مبلمان راحت از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در طبقه همکف هتل 5 ستاره قصرالضیافه رستوران هم قرار دارد که متنوع‌ترین منوی غذای ایرانی و ملل را که توسط آشپزان کارآزموده طبخ می‌شود برایتان آماده و سرو خواهد کرد.

تلفن تماس: 05132238551 

آدرس: حرم مطهر رضوی، صحن هدایت

هتل اطلس؛ هتل مشهد مشرف به حرم

معرفی هتل‌های سه ستاره مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام قرار دارد را نیز از دست ندهید. هتل اطلس مشهد یکی از نزدیک‌ترین هتل های مشهد با ویو حرم است که در میدان بیت المقدس واقع شده و حدود 3 دقیقه با حرم فاصله دارد. این هتل در سال 1355 افتتاح و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت که در هشت طبقه این هتل 188 واحد اقامتی با امکانات عالی قرار دارد. از برخی واحدهای اقامتی این هتل و همچنین رستوران آن میتوانید شاهد چشم انداز حرم مطهر رضوی باشید. از امکانات هتل اطلس میتوان به مرکز خرید، سالن بدنسازی، صرافی و دسترسی عالی مراکز خرید اطراف حرم اشاره کرد.

تلفن تماس: 05138545061

آدرس: خیابان امام رضا (ع)، میدان بیت المقدس

هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل نیز یکی از هتل ‌های نزدیک به حرم است که در فاصله دو دقیقه‌ای از حرم مطهر رضوی قرار دارد و جزو نزدیک‌ترین هتل‌ های مشهد با ویو حرم به شمار می‌رود. معماری اصیل این هتل باعث جذب میهمانان برای رزرو واحد اقامتی می‌شود. همچنین وجود رستوران گردان پاناروما با انواع غذاهای ایرانی که چشم اندازی زیبا از حرم را به نمایش می‌گذارد میزبان مهمانان خود برای صرف وعده ناهار و شام است. در این هتل می‌توانید در هنگام صرف وعده غذایی خود از ویو حرم امام رضا و گنبد طلایی آن به خصوص در شب لذت ببرید.

تلفن تماس: 05132212121

آدرس: ابتدای خیابان شیرازی

هتل بشری مشهد

در هتل های مشهد با ویو حرم می‌توانید از رستوران هتل آپارتمان بشری مشهد شاهد چشم انداز زیبا و جذابی از حرم مطهر امام رضا(ع) را مشاهده کنید. هتل آپارتمان بشری در سال 1388 افتتاح شد که در این ساختمان 10 طبقه، 300 واحد اقامتی شامل آپارتمان یک خوابه سه تخته، آپارتمان دو خوابه پنج تخته و... مجهز شده است. از برخی امکانات این هتل آپارتمان می‌توان رستوران با منو غذایی سلف سرویس، کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسر، فروشگاه، لاندری، صبحانه رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت و همچنین اتاق چمدان را نام برد. اگر به دنبال هتل آپارتمان با ویو حرم هستید، میتوانید برای تجربه سفری به یاد ماندنی از هتل بشری مشهد واحد اقامتی مورد نظر خود را رزرو کنید.

تلفن تماس: 05132251800

آدرس: خیابان اندرزگو (خسروی نو)، اندرزگو 8، ابتدای خیابان سرشور

در انتها

از هتل های مشهد با ویو حرم که میتوانید برای اقامت از آن‌ها اتاق رزرو کنید میتوان به هتل اطلس، هتل قصرالضیافه، هتل ۵ ستاره بین‌المللی قصر و همچنین هتل اترک اشاره کرد که بهترین خدمات را همراه با میزبانی عالی ارائه می‌دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل مشهد میتوانید به وبسایت گردشگری یوتراوز مراجعه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16375 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11577 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3304 بازدید