2109
استقبال زوج های عراقی از مرکز درمان ناباروری دزفول

استقبال زوج های عراقی از مرکز درمان ناباروری دزفول

1393/08/06 بازدید1358

 ' سیما جنتی ' روزسه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 10 زوج عراقی برای درمان ناباروری به مرکز ام البنین دزفول مراجعه کرده و با استقبال صورت گرفته این روند همچنان رو به افزایش است. 


وی با اشاره به ظرفیت مراکز درمانی دزفول در زمینه گردشگری درمان گفت: ارائه خدمات درمانی به بیماران سایر کشورها و استقبال صورت گرفته بیانگر ظرفیت بالای مراکز درمانی ایران متناسب با استانداردهای جهان است.

دکتر جنتی افزود: در مرکز درمان ناباروری ام البنین دزفول علاوه بر زوج های منطقه شمال استان خوزستان به بیماران استانهای همجوار از جمله ایلام و لرستان نیز خدمات درمانی ارائه می شود. 

وی ابراز امیدواری کرد که با روند رو به رشد فعالیت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان شاهد موفقیت هرچه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سطح بین المللی باشیم. 

جنتی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات ودرمان ناباروری ام البنین (س) دزفول امید به بچه دار شدن زوج های نابارور را در منطقه زنده کرده گفت: این مرکز از خردادماه سال 1392 آغاز بکار کرده و علاوه بر انجام آزمایش های دقیق و پیشرفته پزشکی در زمینه باروری، روش ها IuI ، IVF و روش میکرو انجکشن را بر روی زوج های نابارور داوطلب انجام داده است. 

وی افزود: حدود 200 زوج در مرحله آماده سازی درمان قرار داشته ضمن اینکه سیکل درمانی برای 120 نفر در این مرکز انجام شده و 36 نفر نیز با درمان های پیش زمینه ای بدون دریافت دارو درمان شدند. 

رییس مرکز تحقیقات و درمان ناباروری دزفول گفت: مشکل بانوان نابارور با مدیریت استرس و دیگر مشکلات از جمله رفع کم کاری تیرویید، چاقی و تنبلی تخمدان و درمان همسرانشان رفع شد. 

وی خاطر نشان کرد: روش IuI در این مرکز بیش از استاندارد جهانی موفقیت داشته و در حالی که درصد موفقیت جهانی در این روش بین 10 تا 15 درصد است در این مرکز این روش با 20 تا 25 درصد موفقیت انجام شد.

دکتر جنتی افزود: روش IVF و میکروانجکشن نیز در این مرکز با 30 تا 35 درصد موفقیت انجام شده که با سایر مراکز درمان ناباروری کشور برابری می کند. 

وی با اشاره به انجام روش آمنیوسنتز در آینده نزدیک در این مرکز افزود: مرکز ناباروری دزفول با هشت نفر متخصص زنان فعال بوده و با توجه به استقبال صورت گرفته تلاش برای تکمیل کادر درمانی آن در حال انجام است.

این فوق تخصص زنان با اشاره به هزینه ناچیز درمان ناباروری گفت: با راه اندازی این مرکز ، زوج های نابارور منطقه شمال استان خوزستان از سفر به سایر شهرهای کشور برای درمان بی نیاز شدند.

وی تجهیزات و امکانات درمانی مرکز ناباروری دزفول را از تجهیزات پیشرفته جهان دانست و گفت: درمان ناباروری در این مرکز با کمترین هزینه انجام می شود. 

جنتی افزود: تاکنون 11 نوزاد در این مرکز با روش میکروانجکشن و تعدادی نوزاد نیز با روش IUI متولد شده اند. 
 
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9544 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6935 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15196 بازدید