2109
آموزش دوره‌های پولساز آرایشگری زنانه در آموزشگاه الهه بیوتی

آموزش دوره‌های پولساز آرایشگری زنانه در آموزشگاه الهه بیوتی

1401/10/18 بازدید4783

پردرآمدترین مشاغل در زمینه آرایشگری زنانه چیست؟ این یکی از سوالات پرتکراری است که افراد علاقه‌مند به آرایشگری در ابتدای ورود به این عرصه مطرح می‌کنند.به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی رشته‌های پولساز در زمینه آرایشگری زنانه بپردازیم.

 

آموزش دوره‌های پولساز آرایشگری زنانه در آموزشگاه الهه بیوتی

پردرآمدترین مشاغل در زمینه آرایشگری زنانه چیست؟ این یکی از سوالات پرتکراری است که افراد علاقه‌مند به آرایشگری در ابتدای ورود به این عرصه مطرح می‌کنند. همان طور که می‌دانید آرایشگری زنانه زیرمجموعه‌های مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها از بازار کار خاصی در ایران برخوردار هستند. طبیعی است که هنرآموزان به سمت یادگیری مهارت‌هایی بروند که از بازار کار بهتری برخوردار هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی رشته‌های پولساز در زمینه آرایشگری زنانه بپردازیم. دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه

قبل از آنکه به معرفی پردرآمدترین حرفه آرایشگری زنانه بپردازیم، بد نیست که با انواع مشاغلی که در این زمینه وجود دارند، آشنا شویم. از جمله مهم‌ترین مهارت‌های شغلی که یک آرایشگر زنانه با آن‌ها سروکار دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

  • آموزش رنگ مو
  • کوتاه کردن مو
  • شینیون مو
  • گریم و میکاپ
  • کاشت ناخن
  • تاتو صورت
  • پاکسازی پوست
  • احیا و درمان مو
  • کاشت ژل ناخن
  • آرایش و پیرایش زنانه
  • پدیکور
  • کراتیه و صافی مو
  • اکستنشن مژه
  • بافت مو

طبیعی است که اگر به عنوان یک آرایشگر در تمام حوزه‌های فوق مهارت کافی داشته باشید، شانس موفقیت شما در بازار کار به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد. در عین حال هر یک از مهارت‌های فوق نیاز به توانمندی‌های خاصی دارند. به علاوه اینکه ممکن است یادگیری تمام آن‌ها با سلیقه و علاقه شما سازگار نباشد. بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از هر چیزی حتما توانمندی، استعداد و علاقه خود را برای یادگیری مهارت‌های گوناگون آرایشگری مد نظر قرار دهید. در این صورت قطعا خیلی راحت‌تر و زودتر به نتیجه مد نظر خود خواهید رسید.

پردرآمدترین شغل آرایشگری زنانه چیست؟

حالا نوبت به پاسخ دادن به سوالی می‌رسد که همه هنرآموزان علاقه‌مند به حرفه آرایشگری در جستجوی آن هستند. به طور کلی درآمد یک آرایشگر فارغ از اینکه در کدام لاین شغلی فعالیت می‌کند، به تجربه و مهارت او وابسته است. بدیهی است آرایشگری که بیش از یک دهه در زمینه خاصی فعالیت می‌کند، از درآمد بالاتری نسبت به فردی تازه‌کار برخوردار باشد. در اینجا نگاهی به بازار کار مهارت‌های مختلف آرایشگری زنانه می‌اندازیم.

https://file.tesmino.ir/images/2023/01/images_1672927046.jpg

1. کاشت ناخن

شاید تا چند سال قبل خانم‌ها صرفا برای مجالس و مناسبت‌های خاص اقدام به کاشت ناخن می‌کردند؛ اما در این سال‌ها کاشت ناخن به پای ثابت برنامه آرایش روزمره خانم‌ها تبدیل شده است. به همین دلیل بخش قابل توجهی از مراجعات به آرایشگاه‌های زنانه مربوط به کاشت ناخن است. مدل‌های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارند. نکته مهم این است که دستمزد کاشت ناخن به ازای هر ناخن به صورت جداگانه دریافت می‌شود.

به طور کلی در کمترین حالت هزینه کاشت ناخن در سال 1401 چیزی در حدود 200 هزار تومان است. از آن گذشته نباید از هزینه ترمیم ناخن کاشته شده که معمولا ماهانه یکبار انجام می‌شود نیز غافل شد. برای ترمیم ناخن نیز معمولا بیش از 100 هزار تومان دستمزد دریافت می‌شود. با شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن می‌توانید بازار کار خوبی را دست و پا کنید.

2. گریم و میکاپ

بدون تردید پردرآمدترین حرفه در آرایشگری زنانه، گریم و میکاپ است. گریم و میکاپ یک عروس امروز به راحتی چند میلیون تومان دستمزد را عاید شما می‌کند. البته نباید فراموش کنید که بازار کار گریم و میکاپ به هیچ عنوان دائمی نیست. معمولا در اوقاتی از سال که تعداد مراسم‌های عروسی افزایش پیدا می‌کند، درخواست برای گریم و میکاپ نیز بالا می‌رود. اما در عین حال در ماه‌هایی که کمتر شاهد برگزاری عروسی هستیم نیز نمی‌توان روی بازار کار این حرفه حساب ویژه‌ای باز کرد. با وجود این توصیه می‌کنیم که حتما آموزش گریم و میکاپ را نیز در برنامه‌های خود برای یادگیری قرار دهید.

3. رنگ و مش مو

رنگ و مش مو شاید بیشترین سهم را در بازار کار آرایشگری زنانه به خود اختصاص دهد. افراد در گروه‌های سنی مختلف از نوجوان تا سنین پیری برای رنگ و مش مو اقدام می‌کنند. به همین دلیل شما با یادگیری این مهارت خود را در معرض بازار کار بزرگی قرار می‌دهید. حتما سعی کنید تکنیک‌های روز دنیا در زمینه رنگ و مش مو را فرا بگیرید تا به سادگی درآمدهای قابل توجهی را در ماه به خود اختصاص دهید. دستمزد رنگ و مش مو به طور متوسط بیش از 200 هزار تومان در سال 1401 است.

4. اکستنشن مژه

تاثیر شگفت انگیز مژه و ابرو در زیبایی ظاهری باعث می‌شود که خانم‌ها همواره حساسیت زیادی روی آن‌ها به خرج دهند. به همین دلیل آرایشگران زنانه‌هایی که در زمینه اکستنشن مژه و ابرو مهارت بالایی دارند، همواره بازار کار خوبی را در مقابل خود می‌بینند. با هر سفارش اکستنشن مژه در حالت عادی می‌توانید روی دستمزد بیش از 500 هزار تومان در سال 1401 حساب کنید. با توجه به اینکه اکستنشن مژه در گذر زمان نیاز به ترمیم و بازسازی دارد، می‌توانید با جلب نظر مشتریان، بازار کار خود را در این زمینه برای همیشه تثبیت کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2023/01/images_1672927047.jpg

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

تا اینجا فهرستی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل در زمینه آرایشگری را با هم مرور کردیم. اگر می‌خواهید در مسیر پیشرفت شغل آرایشگری از همان ابتدا به درستی گام بردارید، باید حتما در دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه شرکت کنید. تعداد مجموعه‌هایی که دوره‌های آموزشی آرایشگری برگزار می‌کنند، بسیار زیاد است. به همین دلیل شاید تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه کار آسانی نباشد.

اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید آن است که حتما در کلاس‌هایی شرکت کنید که در آموزشگاه‌های آرایشگری برگزار می‌شوند. برخی از دوره‌ها در سالن‌های زیبایی برگزار می‌شوند. صرفا گذراندن دوره کارآموزی در سالن‌های زیبایی توصیه می‌شود و بهتر است که دوره‌ها را حتما در آموزشگاه‌های معتبر و رسمی که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، بگذرانید. در این صورت می‌توانید با پشت سر گذاشتن موفق دوره‌ها، مدرک معتبر فنی حرفه‌ای را نیز دریافت کنید. به این ترتیب شرایط برای ورود به بازار کار برای شما هموارتر خواهد شد.

آموزشگاه آرایشگری زنانه الهه بیوتی با آدرس اینترنتی elahebeauty.com به عنوان بهترین مجموعه آموزشگاهی فعال در تهران زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای فعالیت می‌کند. کلیه دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای تربیت استاد ماهر آرایشگری زنانه از صفر تا صد در این آموزشگاه برگزار می‌شود.

نکته مهم دیگر آن است که شما برای شرکت در هر دوره آموزش آرایشگری در آموزشگاه الهه بیوتی صرفا یک بار شهریه پرداخت می‌کنید. تمام مواد اولیه، تجهیزات، مدارک و ... مورد نیاز در طول دوره بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه مازاد در اختیار شما قرار می‌گیرند. دقت داشته باشید که برخی از آموزشگاه‌ها برای جلب توجه هنرآموزان، هزینه اولیه دوره‌ها را پایین‌تر اعلام می‌کنند ولی در ادامه به ازای هر یک از خدمات هزینه جداگانه‌ای مطالبه می‌کنند.

در آموزشگاه الهه بیوتی آرایشگری را زیر نظر مدرسان حرفه‌ای دارای مدارک بین‌المللی فراخواهید گرفت. اگر برای قدم گذاشتن در مسیر حرفه پولساز آرایشگری آماده هستید، آموزشگاه الهه بیوتی آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

 

ارسال نظر شما

login captcha

من الان یه سال زدم ارایشگاه خیلی هم دوست دارم کارمو ولی مشتری ندارم😭

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

4 روز پیش
|
5101 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14753 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3827 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3708 بازدید