2109
بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

1401/10/12 بازدید4645

بیمه دندانپزشکی

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که در مواجهه با دندان دردهای طولانی و غیر قابل تحمل به دندانپزشکی مراجعه کرده و با رویارویی با هزینه­های گزاف خدمات درمانی از درمان منصرف شده باشید!

جالب است بدانید در چنین شرایطی بیمه دندانپزشکی به کمک شما و هزینه­هایتان می­آید و بسیار هم کارساز است. این بیمه همانطور که از نامش پیداست جهت کاهش هزینه­های درمانی و زیبایی دندانپزشکی شما تدارک دیده شده که تمامی خدمات از جمله ایمپلنت، ارتودنسی، روکش دندان، ترمیم و پر کردن، کامپوزیت، لامینت و ... را پوشش داده و هزینه­های شما را تا 50% کاهش میدهد.

با تهیه بیمه دندانپزشکی هزینه­های خود را نصف کنید !!!

بهترین بیمه دندانپزشکی

اگر کمی در مورد این موضوع تحقیق و مطالعه داشته باشید حتما به این نکته مهم پی خواهید برد که بهترین بیمه دندانپزشکی بیمه ایست که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت از درصد کاهش هزینه بالایی برخوردار باشد. بیمه دندانپزشکی مهراز این امکان را به شما میدهد تا تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی را با کاهش هزینه 50% بدون هیچ سقف و محدودیتی دریافت کنید. علاوه بر این از کادری مجرب و متخصص از پزشکان دعوت به همکاری نموده تا عموم افراد جامعه بتوانند با آرامش خاطر به مراکز مراجعه نمایند.

خرید بیمه دندانپزشکی

خرید بیمه دندانپزشکی مهراز، زمان بر و مشکل نیست بلکه به راحتی با ثبت نام روی سایت مهراز کارت و یا تماس تلفنی میتوانید آن را تهیه و بلافاصله جهت استفاده اقدام نمایید.

کارت تخفیف دندانپزشکی

کارت تخفیف دندانپزشکی همان بیمه دندانپزشکی است که در راستای کاهش هزینه­های دندانپزشکی فعالیت دارد و حتی در برخی موارد مانند شرکت سپهرسازان مهراز تنها با یک کارت و پرداخت یک حق عضویت، علاوه بر خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، خدمات پوست و مو و زیبایی و همچنین خدمات پزشک زنان و مامایی، مشاوره روانشناسی و ... را نیز با کاهش هزینه 30% ارائه میدهد.

بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی

شاید بهتر باشد اینگونه بگوییم که بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی را شرکت­هایی به فروش می­رسانند که بتواند علاوه بر ارائه خدمات متنوع و پر استفاده، مراکز طرف قرارداد بسیاری در اقصی نقاط کشور داشته باشد تا افراد مختلف جامعه جهت رفت و آمد دچار مشکل دوری مسافت نشوند و بتوانند به راحتی در نزدیکی محل سکونت و کار خود به مراکز طرف قرارداد بیمه خود مراجعه و انواع خدمات را دریافت نمایند.

کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز ارائه دهنده کمترین تعرفه دندانپزشکی با بالاترین کیفیت خدمات

بیمه تکمیلی دندانپزشکی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی به معنای واقعی ارائه تمامی خدمات به صورت جامع و کامل است. به طوری که هر فردی این بیمه را تهیه کند بتواند با مراجعه به هر یک از مراکز درمانی هر یک از خدمات دلخواه خود را دریافت نماید. در حقیقت مقصود اصلی بیمه تکمیلی دندانپزشکی بیمه ایست که بتواند انواع خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی را بدون سقف و محدودیت پوشش دهد. اگر بخواهیم یکی از انواع بیمه تکمیلی دندانپزشکی را به عنوان بهترین و کامل­ترین در نوع خود را به شما معرفی کنیم، مهراز کارت پیشنهاد ماست. زیرا یکی از پر طرفدار­ترین نمونه ها در بین رقبای خود بوده که با سابقه ای درخشان در دراز مدت توانسته تعداد کثیری از افراد نیازمند به خدمات دندانپزشکی و زیبایی را به سمت خود جذب نماید و روز به روز به درصد رضایت مشترکین خود بیافزاید.

بیمه دندانپزشکی انفرادی

مهراز کارت برای هر فرد به صورت انفرادی صادر شده و بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. همچنین میتوانید در صورت تمایل به صورت خانوادگی و گروهی کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت را تهیه نموده و مورد مصرف قرار دهید.

بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت

در شرایط فعلی به دلیل تغذیه نامناسب و همچنین عدم رعایت بهداشت صحیح دهان و دندان­ها، اکثریت افراد جامعه دچار مشکلات و بیماری­های حوزه دهان و دندان هستند. به طوری که در بیشتر مواقع این مشکلات و عدم درمان به موقع آن­ها منجر به از دست رفتن دندان میشود. اما سوال اینجاست که با توجه به هزینه­های سرسام­آور خدمات دندانپزشکی با جای خالی دندان از دست رفته چه کنیم؟

مهراز کارت بهترین بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت دندان

مهراز کارت نوعی بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت دندان است که البته همانطور که پیش­تر ذکر شد علاوه بر ایمپلنت (کاشت دندان) تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی را نیز مورد پوشش خود قرار داده است. همچنین لازم به ذکر است که ایمپلنت دندان با کاهش هزینه 30 درصدی با ارائه مهراز کارت، توسط جراح دندانپزشک و متخصص ایمپلنت­های دندانی انجام میشود و درمانی مادام العمری

ارسال نظر شما

login captcha

سلام من چند سالی هست که از مهراز کارت استفاده میکنم و راضی هستم 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16338 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11570 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2924 بازدید