2109
چگونه سوزش بعد از رابطه جنسی را تسکین دهیم؟

چگونه سوزش بعد از رابطه جنسی را تسکین دهیم؟

1401/09/10 بازدید2306

 استفاده از کمپرس سرد:

یک کیسه یخ یا کمپرس سرد می‌تواند با بی‌حس کردن این ناحیه به کاهش درد و سوزش ناشی از رابطه جنسی کمک کند. شما باید از یک حوله یا پارچه به عنوان مانع استفاده کنید. هر چند دقیقه باید بسته را برای چند دقیقه بردارید. کمپرس سرد یا کمپرس یخ را داخل واژن خود قرار ندهید.

 

 مشاوره و درمان:

برای برخی از زنان رابطه جنسی می‌تواند یک تجربه آسیب‌زا باشد. این می‌تواند ناشی از اضطراب، افسردگی، احساس خودآگاهی در مورد ظاهر شما یا مشکلات رابطه باشد. شما باید با پزشک خود صحبت کنید تا بتواند شما را راهنمایی کند. ممکن است به شما توصیه شود که درمان را امتحان کنید تا به شما کمک کند بر هر مشکل اساسی که مانع از آرامش شما می‌شود غلبه کنید یا درمان روانی جنسی که می‌تواند به بازگرداندن اعتماد به نفس شما در اتاق خواب کمک کند.

 استفادده از روان‌کننده‌ها:

خشکی واژن می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. روان‌کننده‌های مبتنی بر آب کمتر تحریک‌کننده هستند و به کاهش اصطکاک کمک می‌کنند. ژل‌های بی‌حس‌کننده خاصی نیز وجود دارد که می‌توانید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از رابطه جنسی از آن‌ها استفاده کنید. این ژل‌ها به کاهش درد کمک می‌کنند و فقط با نظر پزشک باید استفاده شوند. اگر در حین یا بعد از رابطه جنسی درد غیرقابل توضیحی را تجربه می‌کنید باید به پزشک خود مراجعه کنید تا این موضوع بررسی شود. هرگز از ژل بی‌حس‌کننده برای پوشاندن درد‌های غیر قابل توضیح استفاده نکنید.

 محصولات ضد حساسیت:

برخی از مواد و ترکیبات موجود در روغن‌ها، اسباب بازی‌ها و کاندوم‌ها ممکن است باعث تحریک شوند. شما باید سعی کنید گزینه‌های طبیعی و مبتنی بر آب را برای کاهش احتمال آلرژی انتخاب کنید. ممکن است کمی طول بکشد و چند محصول مختلف را امتحان کنید تا بتوانید بهترین کار را برای شما پیدا کنید.

 

 

منبع:

www.chemistclick.co.uk

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8349 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6011 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15071 بازدید