2109
بهترین راه سفارش میز تلویزیون به ابعاد دلخواه

بهترین راه سفارش میز تلویزیون به ابعاد دلخواه

1401/08/14 بازدید393

حتما شما هم به دنبال خرید میز تلویزیون به مشکل ابعاد برخورده اید؟

فروشگاه های اینترنتی، محصولاتی مثل میزتلویزیون، میز تحریر یا حتی انواع جاکفشی و تخت خواب را با ابعاد مشخص و محدود به فروش می گذارند. ممکن است فضایی که برای میز خود در نظر گرفتید خیلی بزرگتر یا کوچک تر از محصول مورد نظر باشد.

 

در میان فروشگاه های اینترنتی وب سایت "بی پرت هوم" روش متفاوتی برای خرید شما در نظر گرفته است. در این حالت انتخاب بیشتری برای سفارش محصول شما وجود دارد.

برای بررسی کلیه ویژگی های "بی پرت هوم" تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چرا بی پرت هوم؟

"بی پرت هوم" یکی وب سایت های شرکت فضا گویا است که طراح و تولید کننده تجهیزات ام دی اف برای مصارف اداری و خانگی است. بنابراین شما با یک تولید کننده بزرگ روبرو هستید.

محصولات درخواستی شما دقیقا طبق رنگ و ابعاد دلخواه شما تولید می شوند. حتی در بعضی محصولات امکانات بیشتری دارید که خرید اینترنتی شما را جذاب تر می کند. بعضی از محصولات امکاناتی مثل انتخاب نوع روکش دارند که این مورد هم امر متمایزی نسبت به بقیه فروشگاه های اینترنتی است.

انتخاب طول و عمق میز

محصولات بی پرت هوم نسبت به نوع طراحی ویژگی های متفاوتی دارند که عمدتا قابل تغییر هستند. یکی از مهمترین ویژگی های میز تلویزیون طول و عمق میز تلویزیون است. طول میز تلویزیون شما می تواند نسبت به اندازه تلویزیون یا دیوار پشتی که میز قرار می گیرد تعیین شود.

بنابراین می توانید طبق فضا و امکانات خود، میز تلویزیون را خریداری کنید.

انتخاب رنگ میز تلویزیون

یکی دیگر از ویژگی های مهم میز تلویزیون انتخاب رنگ است. وب سایت BpertHome علاوه بر فراهم آوردن محصولات تک رنگ، محصولاتی دیگر با حالت 2 رنگ هم قابل انتخاب نموده است. این حالت باعث می شود تنوع رنگی زیادی برای انتخاب داشته باشید و طبق دکوراسیون منزل خود رنگ میز تلویزیون را انتخاب نمایید.

انتخاب جنس ام دی اف

محصولات ام دی اف با روکش های مختلفی به بازار عرضه می شوند. این روکش باعث تعیین قیمت پایه محصول شما می شود. استفاده از روکش متفاوت ممکن است علاوه بر زیبایی، قیمت محصول شما را افزایش دهد. برای مثال روکش هایگلاس که برای محصولات ام دی اف استفاده می شود طرفداران زیادی دارد و موجب افزایش بیشتر قیمت می شود.

بعضی محصولات "بی پرت هوم" امکان انتخاب نوع روکش نیز دارند.

امکانات بیشتر هم دارید؟

وب سایت "بی پرت هوم" محصولات بسیار متفاوتی دارد که عمده نیازهای شما را فراهم می سازد. بعضی از این محصولات قابلیت انتخاب تعداد کشو یا نوع دستگیره هم دارند.

از دیگر محصولات قابل انتخاب، سرویس خواب ها هستند. شما می توانید سرویس خواب مورد نظر خود را به همراه اقلام مورد نیاز خرید کنید. یعنی شما مجبور نیستید همه لوازمی که همراه سرویس خواب هست خریداری کنید و این مساوی است با پرداخت هزینه کمتر.

انواع میز تلویزیون

کلیه محصولات وب سایت "بی پرت هوم" از جنس ام دی اف هستند و شامل میز تلویزیون چوبی نمی شوند.

1- میز تلویزیون دیواری

یکی از انواع میزهایی که جدیدا خیلی پراستفاده شده، میزهای دیواری هستند. این میزها هم مانند مدل های دیگر مزایا و معایبی دارند که به طور خلاصه به آنها اشاره می کنیم. ممکن است شما هم به دلیل محدودیت فضا به دنبال میزهای تلویزیون دیواری باشید. البته که این مدل و سبک انتخاب مناسبی برای شما هستند اما قبل از هرچیز باید فضای مناسبی برای نصب این میزتلویزیون داشته باشید و قسمت بد ماجرا این که دیگر قابلیت تغییر مکان ندارند.

برای نصب این میزها ابتدا یک باکس ام دی اف روی دیوار (از طریق ابزار مخصوص) نصب می شود. سپس میز مورد نظر شما روی آن نصب می گردد. بنابراین به جهت استحکام خیالتان راحت باشد.

2- میز تلویزیون مدرن

اگر خیلی خلاصه بخواهیم در مورد میز تلویزیون مدرن توضیح دهیم می توانیم به سادگی و عدم پیچیدگی در طرح و رنگ آن اشاره کنیم. احتمالا باید این کلمه را در کابینت ها یا دیگر لوازم منزل شنیده باشید.

سبک مدرن دارای کمترین اجزا با بیشترین کارایی است. ممکن است در این سبک حتی اثری از دستگیره های قدیمی هم نبینید. کشوها خیلی ساده اما جادار هستند. حتی ممکن است تفاوت کشو و کمد را تا قبل از باز کردن آن متوجه نشوید. رنگ ها بسیار مشخص هستند و با مرز تعیین شده ای از هم جدا می شوند. عمدتا در این سبک خبری از رنگ های طیف دار نیست.

3- میز تلویزیون ساده و ارزان

در تنوع محصولات سعی شده به همه نیازهای مشتریان توجه شود. میزهای ساده "بی پرت هوم" هیچ کم و کسری در ساخت و مواد اولیه ندارند. کیفیت اتصالات استفاده شده و همچنین ام دی اف استفاده شده هیچ تفاوتی با دیگر محصولات سایت ندارد.

اما نوع طراحی این محصولات طوری در نظر گرفته شده تا قیمت تمام شده کمتری نسبت به دیگر محصولات داشته باشد. پس با خیال راحت محصول خود را انتخاب کنید.

4- میز تلویزیون هایگلاس

هایگلاس نوعی روکش ام دی اف است که بسیار براق است و با تمام چالش هایی که برای تمیز نگه داشتن دارد، همچنان پر طرفدار است. این روکش بسیار زیبا علاوه بر جذابیت و چشم نوازی خیره کننده، قیمت بالایی نسبت به رقیب سرسخت خود "روکش ملامینه" دارد.

اما این قیمت بالا باعث کم شدن طرفداران میز تلویزیون های گلاس نشده و همچنان خریداران پایبندی  دارد. روکش هایگلاس در هر محصولی که از ام دی اف ساخته می شود قابل استفاده است. البته در کابینت های آشپزخانه هم استفاده زیادی دارند.

تنوع بیشتر هم دارید؟

گروه طراحی "بی پرت هوم" به صورت مداوم در حال ساخت محصولات جدید هستند. بد نیست هر از گاهی نگاهی به طرح های سایت بیاندازید.

هنوز به پایان نرسیده ایم!

در ادامه به بعضی امکانات سایت هم اشاره می کنیم:

گارانتی محصولات تولیدی

شاید تا به حال از فروشگاه ها و تولید کنندگان دیگر محصولاتی خریداری کرده باشید. اما کمترین فروشنده ای (در گروه محصولات ام دی اف) محصول خود را گارانتی می کند. شما بعد از خرید محصول هیچ امکانی برای مشکلات احتمالی محصول ندارید. محصولات "بی پرت هوم" از این قاعده مستثنی هستند و شامل 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند.

البته این امر نشان دهنده کیفیت قطعات استفاده شده در محصول تولیدی است.

اهمیت به خرید مشتریان

مشتریان "بی پرت هوم" بعد از پرداخت هزینه های سفارش کالا امتیاز دریافت می کنند و همچنین درصدی از مبلغ سفارش دوباره به کیف پول تخفیفات شما باز می گردد. ضمن این که از امتیازات دریافت شده می توان دوباره تخفیف جدیدی ایجاد کرد و در خریدهای بعدی استفاده نمود.

حرف آخر

ضمن سپاس از همراهی شما، از شما دعوت می کنیم که از گالری آنلاین محصولات "بی پرت هوم" بازدید بفرمایید و حتما نظرات خود را در هر محصول درج نمایید، چرا که نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15586 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11095 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2263 بازدید