2109
بهترین جاهای دیدنی و گردشگری تهران در پاییز

بهترین جاهای دیدنی و گردشگری تهران در پاییز

1401/08/07 بازدید1944

هر مسافری که میخواهد به شهری هنری و زیبا سفر کند، قاعدتا دغدغههای زیادی برای اسکان دارد. اگر میخواهید این فرصت طلایی در فصل سه‌ماهه پاییز را از دست ندهید، دیگر نگران نباشید.

اسنپ روم سامانه رزرو اقامتگاه های مبله،لیست متنوعی با قیمتهای اقتصادی و بسیار به صرفه برای اجاره کردن سوئیت تهران به شما ارائه میدهد که بهترین پیشنهاد، برای لذت بردن از گردشگریشماست.

اجاره خانه مبله در تهران به صورت روزانه به شما این امکان را میدهد تا از سرتاسر زیباییهای شهر تهران در پاییز بهرهمند شده و یک خاطره زیبا برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید.

در ادامه چندین مکانهای زیبا برای گردشگری در تهران مخصوص فصل پاییز برایتان شرح داده شده است تا لذت کامل را از سفر خود ببرید.

۱. عمارت سرای روشن

اولین مرکز تجاری در تهران قدیم که مربوط به دوران پهلوی میشود، عمارت سرای روشن است. محال است در فصل پاییز از جلوی این عمارت بگذرید و هنر معماری پارسی را تحسین نکرده و عکس یادگاری نگیرید.

کاشیکاریهای جذاب و هنری که گله به گله طرحهای فرشتگان و اهورامزدا را دارد یک فضای دیدنی و جذاب در خیابان ناصرخسرو پایتخت به شمار میرود.

دسترسی به سرای روشن با مترو و اندکی پیاده‌روی در هوای خنک پاییز، بسیار لذت‌بخش است.

  • اسنپ روم بهتریناقامتگاههای تهران را برای دسترسی راحتتر در نزدیکی زیباترین اماکن گردشگری شهر برای راحتی شما تدارک دیده است.

۲. دوچرخه سواری پارک چیتگر

اگر میخواهید بهشت را به چشمان خود ببینید، پیشنهاد میکنیم حتما گردشگری در پارک چیتگر تهران در فصل خوش آب و هوا پاییز را از دست ندهید.

بهترین پیشنهاد ویژه پیست دوچرخه سواری چیتگر است. در کنار تفریح، ورزش و خوش‌گذرانی که با دوچرخه خواهید داشت، لذت بردن از طبیعت و درختان با رنگهای متنوع زرد، نارنجی، سبز، قرمز بسیار زیبا خواهد بود.

همچنین در پیست دوچرخه سواری کوهستانی میتوانید در کنار لذت، از هوای بکر و منظره جذاب بهره‌مند شده و هوایی تمیز و خنک را به درون ریههای خود بکشید.

۳. پل معلق نهجالبلاغه

یکی از جالبترین و پرجاذبهترین پلهای معلق در خاورمیانه، پل معلق آسمان در پارک نهجالبلاغه تهران است. این پل هزینه اندکی بابت بازدید داشته و چشم‌انداز بسیار زیبایی به شهر دارد.

شبهای تهران اگر بر روی این پل بایستید، با وزش یک نسیم خنک و دلپذیر، کلی خاطره خوب را مرور خواهید کرد.

مهمتر از همه آرامشی است که به هنگام تماشای شهر بر روی این پل تجربه میکنید. خوبی بازدید از پل معلق نهجالبلاغه دسترسی راحت آن به اتوبوس و مترو است.

  • اجاره یک سوئیت تهران در نزدیکی پارک نهجالبلاغه، به شما کمک میکند تا در هر ساعت از شبانه‌روز به راحتی به پارک دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید از خدمات خودرویی با تخفیفات متنوع بهرهمند شوید.

۴. باغ گیاهشناسی

اگر میخواهید هنر فصل پاییز را به صورت مشهود ببینید، حتما باغ گیاهشناسی را در اولویت قرار دهید! کلکسیونی از زیباترین پوششهای گیاهی سراسر دنیا در این باغ جای گرفته که تماشای آن موجب فتوسنتز شاخههای ریه شما میشود!

زیبایی و جذابیت این باغ طوری طراحی شده که دریاچهای هنری در وسط آن قرار گرفته است. اگر میخواهید یک عکس جذاب در فصل پاییز داشته باشید، عکاسی در این باغ بهترین گزینه است.

  • با اجاره خانه مبله در تهران نزدیک به باغ گیاهشناسی و پارک چیتگر، به راحتی میتوانید بر اساس بودجه اقتصادی خود یک خانه یا سوئیت مناسب تهیه کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

۵. خانه فاموری تهران

کوچه پس کوچههای خیابان جمهوری تهران پر از خانههای تاریخی و هنری است. عطر و بویی که از خاک این محل بلند میشود، گذشتگان و صفای قدیمی را به مشام میرساند!

خانه فاموری که حالا تبدیل به یک کافه دل‌باز و باصفا شده، یک محل بسیار جذاب و دیدنی است. یک خانه اصیل ایرانی که وقتی در آنجا قدم میزنید، به تاریخ سفر کرده و شروع به خیال‌بافی میکنید!

بوی غذاهای ایرانی مانند قورمه‌سبزی و قیمه که از آشپزخانه آنجا به مشام میرسد، همه را وسوسه میکند. میتوانید لحظاتی خود را میهمان جرعهای از طبیعت و زیبایی این خانه قدیمی کنید.

سخن آخر

 

اگر میخواهید در فصل پاییز به تهران سفر کنید و نیازمند اقامتگاه هستید اصلا نگران نباشید! قطعا تهران به عنوان پایتخت و یک شهر گردشگری بهترین و مناسبترین اقامتگاهها را در خود جای داده است.

تیم اسنپ روم با پشتیبانی 24 ساعته، در صفحه اجاره خانه مبله در تهران بسیار زیادی اقامتگاه با توجه به بودجه اقتصادی شما در سرتاسر شهر در نظر گرفته است.

شما با بررسی تمام موارد در مورد امکانات و موقعیت سوئیت تهران، میتوانید یک گزینه را برای اقامت راحت و امن با امکانات بهداشتی رزرو کنید.

با خیال راحت از اقامتگاه مطمئن در تهران، یک سفر دل‌چسب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها