2109
برای داشتن رابطه جنسی بهتر چه ورزش‌هایی را انجام دهیم؟

برای داشتن رابطه جنسی بهتر چه ورزش‌هایی را انجام دهیم؟

1401/06/16 بازدید2668

 تمرینات هوازی:

ورزش کردن می‌تواند لذت بردن از رابطه را برای شما و شریک زندگی شما بیشتر کند. هر فعالیتی که ضربان قلب شما را سریع‌تر می‌کند از پیاده‌روی سریع گرفته تا دوچرخه‌سواری می‌تواند جریان خون را افزایش دهد.

 شنا کردن:

شنا استقامت را افزایش می‌دهد، جریان خون را بالا می‌برد، انعطاف‌پذیری و قدرت را بهبود می‌بخشد و استرس را کاهش می‌دهد. همچنین باعث می‌شود مقداری زیادی کالری بسوزانید که برای هر کسی که اضافه وزن دارد لازم است.

 حرکت قورباغه:

این حرکت باعث می‌شود در طول رابطه جنسی انعطاف‌پذیرتر شوید. این یک باز‌کننده قوی مفصل ران است که قسمت داخلی ران، کشاله ران و باسن شما را کش می‌دهد و همچنین استرس را از بین می‌برد.

 حرکت لولا:

قبل از اینکه به حالت عمودی برگردید چند ثانیه با زاویه 45 درجه به عقب خم شوید و این کار را تکرار کنید.

حرکت شنا:

این یک راه عالی برای تقویت عمیق‌ترین لایه ماهیچه‌های شکم (عرض شکم)، همراه با بازو‌ها، ران‌ها و باسن است. این به ماهیچه‌های شما کمک می‌کند تا قوی بمانید. این کار را یک بار در روز انجام دهید و تا 60 ثانیه نگهش دارید. اگر روی انگشتان پا انجامش دهد باعث حفظ تعادل خود می‌شوید.

 ژست گربه:

این حرکت ستون فقرات شما را صاف می‌کند، به شما کمک می‌کند ریتم تنفسی یکنواخت داشته باشید و تمرکز را بهبود می‌بخشد. با یک جریان ثابت حرکت کنید به طوری که هر چرخش به سمت بالا باشد و یک نفس کامل را به داخل بکشد و هر قوس به سمت پایین را بازدم کند.

رانش لگنی:

این حرکت فشار زیادی به شما وارد می‌کند که می‌تواند خسته‌کننده باشد اما باسن و ساق پای شما را محکم و انعطاف‌پذیر می‌کند.

 ورزش با همسر:

بهتر است در طول هفته با همسر خود به بیرون بروید و ورزش کنید. مطالعات نشان می‌دهد که فعالیت‌های بدنی زوجین با هم باعث بیشتر شدن عشق و علاقه بین آن‌ها می‌شود.

 

منبع:

www.onhealth.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14433 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10252 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2001 بازدید