2109
400 برنامه به مناسبت هفته کودک در آذربایجان غربی اجرا می شود

400 برنامه به مناسبت هفته کودک در آذربایجان غربی اجرا می شود

1393/07/15 بازدید92

نی نی سایت به نقل از ایرنا: معصوم قلی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کانون پرورش فکری به عنوان یکی از مراکزی که ارتباط مستقیمی با کودکان دارد برای گرامیداشت هفته ملی کودک برنامه های خاصی را تدارک دیده که از فردا با افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون آغاز می شود.

 
وی گفت: برگزاری جشن های روز جهانی و هفته ملی کودک، افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون تکاب، رونمایی از کتاب پرواز اندیشه شامل مجموعه آثار اعضا مرکز آفرینش های ادبی استان از جمله برنامه هایی است که در این هفته در مراکز کانون در سطح استان به اجرا در می آید.
 
وی ادامه داد: انتخاب هم یاران طبیعت از میان اعضا فعال مراکز کانون، برگزاری مسابقه نقاشی استانی آب و حیات، اعلام نتایج مسابقه بازنویسی و بازآفرینی کوچه باغ قصه های مادربزرگ نیز از سایر برنامه هایی است که برای کودکان استان به اجرا درمی آید.
 
قلی زاده گفت: اجرای مسابقه مقاله نویسی برای مربیان با موضوع پرورش حس دینی در کودکان، دیدار اعضا برگزیده مسابقات کشوری و بین المللی مراکز کانون ارومیه با استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل آموزش و پرورش استان از دیگر برنامه هایی است که به صورت ویژه در این هفته اجرا می شود.
 
برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی، خوشنویسی و نشریه دیواری اعضا مراکز کانون و دستاوردهای علمی دانش آموزان مدارس، مسابقه دوچرخه سواری ویژه کودکان، تقدیر از فرزندان شاهد و دانش آموزان استثنایی از برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.
 
تهیه و توزیع بسته های کمک آموزشی با موضوع کودک در مناطق محروم، تجمع کودکان در محوطه مهدهای کودک با شعار هفته ملی کودک و پیمان نامه حقوق بشر و برگزاری مسابقات نقاشی، شعر، دکلمه در میان کودکان مراکز شبه خانواده توسط اداره کل بهزیستی نیز از برنامه هایی است که توسط سازمان های فعال برای این هفته پیش بینی شده است.
 
هفته ملی کودک با شعار بادبادک امید، شادی، دانش، آرامش از 15 تا 22 مهر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9631 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7019 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15199 بازدید