2109
کلنگ زنی ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر همزمان با روز جهانی کودک

کلنگ زنی ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر همزمان با روز جهانی کودک

1393/07/14 بازدید638

نی نی سایت به نقل از فارس: محمدرضا کارگری با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران اظهار  داشت: یکی از برنامه‌های اصلی جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان حمایت از اقشار محروم و به ویژه معلولان و کودکان است.

 
وی تصریح کرد:‌در همین راستا در ابتدای سال جاری برنامه‌هایی از سوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور برای بازسازی، نوسازی و احداث شیرخوارگاه‌های جدید در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه تعدادی از آنها به بهره‌برداری رسید‌ه‌اند.
 
کارگری با بیان اینکه کلنگ‌زنی ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر همزمان با روز جهانی کودک انجام خواهد گرفت گفت: این شیرخوارگاه با همکاری خیرین و همچنین حمایت برخی از ارگان‌ها و نهادها انجام می‌گیرد.
 
عضو هیئت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور ادامه داد:‌در این مراسم هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از خیرین و نیکوکاران حضور پیدا خواهند کرد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم حاضر خواهد بود یا خیر گفت:‌مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده است ولی هنوز پاسخی از دفتر وزیر داده نشده است.
 
کارگری ادامه داد:‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در ایام ماه مبارک رمضان قول داد که 5 میلیارد تومان از هزینه‌های ساخت ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر را بپردازد.
 
 
 
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16255 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11530 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2642 بازدید