2109
اجاره ویلا و سوئیت از بام تهران تا مرجان کیش، سفر به هرجا که بخوای

اجاره ویلا و سوئیت از بام تهران تا مرجان کیش، سفر به هرجا که بخوای

1401/04/04 بازدید261

سفر، گردش و تفریح، آن‌ هم در کشور چهارفصل و زیبای ایران در تمامی ایام سال، لذت خاص خود را دارد. اما با دغدغه‌هایی نیز همراه است. یکی از مهم‌ترین این دغدغه‌ها، انتخاب محل مناسب برای اقامت و اسکان است. محلی که دسترسی قابل‌ قبولی به جاذبه‌های دیدنی شهرهای مختلف داشته باشد و امکانات رفاهی آن نیز مناسب بوده و بتواند سفری چند روزه را به یک خاطره به‌ یاد ماندنی تبدیل کند. اگر شما هم از آن دسته از گردشگران و مسافرانی هستید که این موضوع برایتان حائز اهمیت است، با ما همراه باشید.

انتخاب ویلا پیش‌ از سفر آن‌ هم در سراسر ایران

کشور ایران چه در شمال و جنوب، چه مرکز، غرب و شرق، جاذبه‌های بسیار زیادی را در خود جای داده است. همین عامل باعث شده تا در سرتاسر سال، گردشگران زیادی به مناطق مختلف کشور سفر کنند. از طرف دیگر ویلاها، سوئیت‌ها و هتل‌های گوناگون با امکانات و تجهیزات رفاهی متعدد در سرتاسر کشور به‌ ویژه در شهرها و مراکز توریستی ساخته‌ شده و در اختیار مسافران قرار می‌گیرند تا رفاه و آسایش آن‌ها تأمین شود.
بنابراین شما می‌توانید نسبت به انتخاب و رزرو آنلاین اجاره‌ ویلا پیش‌ از سفر آن‌ هم در سراسر ایران در سایت شب اقدام نمایید. انجام چنین اقدامی پیش‌ از آغاز سفر به‌ طور حتم خیال شما را از نگرانی‌هایی که بابت اقامت و اسکان خواهید داشت راحت خواهد کرد.
این امکان برای شما فراهم شده‌ که از میان ویلاها و سوئیت‌های متعدد، مکانی را برای اجاره و اسکان چند روزه خود در نظر بگیرید که با بودجه شما تناسب و هماهنگی دارد و از طرف دیگر دسترسی شما را به جاذبه‌های دیدنی شهرهای مختلف آسان می‌سازد.
همچنین می‌توانید ویژگی‌ها و تجهیزات رفاهی ویلاهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و به انتخاب و اجاره‌ مکانی دست بزنید که امکانات آن‌ هم مناسب و قابل‌ قبول است.

انتخاب سوئیت در طهران تاریخی یا تهران خوش آب‌ و هوا؟

تهران، پایتخت کشور ایران بوده و پرجمعیت‌ترین شهر کشور نیز محسوب می‌شود. این کلان‌شهر سابقه و قدمت بسیار بالایی دارد. اما در زمان قاجار، اهمیت و رونق و رشد آن افزایش بیشتری پیدا کرده و امروزه یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای کشور است.
جاذبه‌های دیدنی و تماشایی این شهر بزرگ هم، کم نیستند. بخشی از جاهای دیدنی تهران، تاریخی بوده و قدمت بالایی هم دارند. از جمله این بناها می‌توان به کاخ گلستان، مجموعه کاخ سعدآباد، خانه‌های تاریخی، از قبیل خانه موزه مقدم، باغ فردوس، عمارت مسعود مسعودیه و… اشاره کرد.

سفر به  تهران

تماشای این مکان‌های دیدنی به‌ ویژه برای افرادی مناسب است که طهران تاریخی با زیبایی‌هایش را می‌پسندند. موزه آبگینه، سردر باغ ملی، میدان حسن‌آباد، کاخ نیاوران و… از دیگر جاهای دیدنی تهران، باب میل افرادی هستند که به تماشای بناهای قدیمی و به‌ جای‌ مانده از دوران‌های مختلف تاریخی علاقه دارند.
برخی از جاذبه‌های این کلان‌شهر، قدمت بالایی ندارند. بام لند تهران یکی از این مکان‌ها است. اگر شما به بازدید از بناها و جاذبه‌های تازه ساخته‌ شده در تهران علاقه دارید می‌توانید به دریاچه چیتگر و یا بام تهران نیز سر بزنید و یا اتاق‌های فرار را برای بازدید انتخاب کنید که از جدیدترین سرگرمی‌ها در سال‌های اخیر هستند. شهربازی‌های تهران نیز لذت خاص خود را دارند. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود از دیدنی‌های طهران تاریخی یا تهران خوش‌ آب‌ و هوا و امروزی، بازدید کنید. اما پیش‌ از اقدام به سفر حتما برای انتخاب و اجاره سوئیت در تهران یا آپارتمان مبله در تهران در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مورد نظرتان اقدام نمایید.

در بازدید از دیدنی‌های کیش سوخت ندهید

کمتر کسی است که در کشور ایران زندگی کند اما با یکی از زیباترین جزایر خلیج‌فارس آشنایی نداشته باشد. جزیره کیش از توابع بندر لنگه محسوب می‌شود و جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی بسیار زیادی را در خود جای داده است.
کشتی یونانی یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های این جزیره مرجانی است که در سواحل غربی آن، به گل نشسته و طلوع و غروب‌های خاص خورشید از پس این کشتی، جذابیت بی‌نظیری دارد.

سفر ب کیش

اسکله تفریحی با امکانات ویژه، یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این جزیره جنوبی است. بازدید از پارک آبی و روباز کیش نیز صفا و لذت خاص خود را دارد. این پارک آبی با جدیدترین تجهیزات تأسیس شده و از گردشگران بسیار زیادی پذیرایی می‌کند.
شما می‌توانید با حضور در این جزیره، از آکواریوم کیش نیز بازدید کنید. در این آکواریوم، ماهی‌های مختلف و رنگارنگ خلیج‌فارس جمع‌آوری شده‌اند.

می‌توان گفت جزیره کیش، جزیره‌ای دوست‌داشتنی برای سلائق گوناگون است و تمامی افراد در سنین مختلف را از خود راضی خواهد کرد. اما با این‌ حال پیش‌ از سفر، باید نسبت به رزرو سوئیت در کیش یا اجاره خانه در کیش دست بزنید و نزدیک‌ترین مکان به این جاذبه‌ها را برای اقامت خود در نظر بگیرید تا در بازدید از دیدنی‌های کیش سوخت ندهید.
اگر به مشاهده‌ پرندگان علاقه دارید نیز می‌توانید به باغ پرندگان این جزیره سر بزنید که در مجموعه تفریحی پارک دلفین واقع شده و بیش‌ از ۵۷ گونه پرنده را در خود جای داده است.
جزیره کیش، دیدنی‌های دیگری هم دارد. شهر زیرزمینی کاریز یکی از این جاذبه‌ها است. کاریز جزیره کیش بیش‌ از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و ۱۶ متر از عمق آن زیر زمین واقع شده‌ است. در این شهر زیرزمینی، غرفه‌های صنایع دستی نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید به رستوران‌های سنتی و جدید آن، سر بزنید و یا به بازدید از موزه، سالن آمفی‌تئاتر و سالن کنفرانس آن اقدام کنید.

 

ارسال نظر شما

login captcha

الان بریم کیش خوبه یعنی اخه میگن زیاد زلزله اومده  

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16068 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11431 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2365 بازدید