2109
نکاتی برای کار در خانه با کودک نوپا

نکاتی برای کار در خانه با کودک نوپا

1401/02/19 بازدید370

تلاش برای در دسترس بودن برای کار زمانی که کودک نوپا شما در اطراف است ممکن است دشوارتر از هر مرحله دیگری باشد. کودک شما تقریباً به توجه دائمی نیاز دارد اما برخلاف نوزادان کودک نوپا شما آرام‌تر است.

 

 زود از خواب بیدار شوید:

یک یا دو ساعت قبل از اینکه کودک بیدار شود زنگ هشدار را تنظیم کنید. در این زمان به بزرگترین پروژه‌های خود بدون حواس پرتی بپردازید. اما اگر اهل صبح زود بیدار شدن نیستید یک فنجان قهوه بنوشید و از این زمان برای سازماندهی خود، پاسخگویی سریع به درخواست های‌ ایمیل و برنامه‌ریزی برای بقیه روز‌های کاری خود استفاده کنید.

از پرستار بچه کمک بگیرید:

گاهی اوقات اگر می‌خواهید در خانه کار کنید می‌توانید یک پرستار بچه استخدام کنید تا از کودک مراقبت کند. این بستگی به شرایط شما دارد اما همه نوع ترتیبات وجود دارد از یک پرستار بچه تمام روز گرفته تا کمک والدینی که چند ساعت در هفته می‌آیند و تنظیم یک برنامه منظم با یک پرستار می‌تواند به شما کمک کند.

 به کودک توجه کنید:

کار در خانه برای بسیاری از والدین مزایای آشکاری دارد اما همیشه آسان نیست. پشت سر گذاشتن کار از نظر فیزیکی ممکن نیست اما اگر کودک نوپا شما سعی می‌کند توجه شما را جلب کند به احتمال زیاد تا زمانی که موفق نشود متوقف نخواهد شد. لیست کار‌های خود را کنار بگذارید و به کودک توجه کنید. حد و مرز‌ها را تعیین کنید و مطمئن شوید که در طول روز زمان‌های زیادی بدون کار وجود دارد. به هر حال بزرگترین مزیت کار در خانه گذراندن وقت با کودک نوپاتان است پس مطمئن شوید که از آن بهره می‌برید.

 کودک را بخوابانید:

هنگامی که شما در خانه کار می‌کنید اعمال زمان چرت زدن در هر روز نه تنها برای سلامتی و رشد کودک شما مهم بلکه برای شما نیز مهم است. اگر می‌توانید کودک را بخوابانید و با خیال راحت به کار خود برسید.

 

منبع:

www.verywellfamily.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها