2109
اهداء جوایز برندگان مسابقه عکس نی نی سایت

اهداء جوایز برندگان مسابقه عکس نی نی سایت

1393/07/08 بازدید3738

 نی نی سایت در نظر دارد به شکل ماهانه برای اعضای سایت مسابقه عکس با موضوعات کودک برگزار کند.

هدف از برگزاری مسابقه عکس نی نی سایت، ارتقاء کیفیت تهیه عکس توسط مادران، آشنایی کاربران با عکسهای اعضاء نی نی سایت و در نهایت شرکت کاربران در یک برنامه تفریحی می باشد.

این  مسابقات با موضوعات خاص برای اعضاء نی نی سایت برگزار می شود و به افراد برنده جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

موضوع مسابقه عکس دوره قبل نی نی سایت، تابستانی کودکانه بود که در تاریخ 31/06/93 به اتمام رسید. به برندگان مسابقه از سوی حامیان نی نی سایت طی مراسمی جوایزی تعلق گرفت. بعضی از کاربران تهرانی برای دریافت جوایز به دفتر نی نی سایت آمدند. یاسمین کوچولو یکی از برندگان این دوره بود که برای دریافت هدیه اش به دفتر نی نی سایت آمد. کابران شهرستانی و سایر کاربران تهرانی که امکان حضور در دفتر نی نی سایت برایشان مقدور نبود از طریق پست هدایای خود را دریافت کردند.

این مسابقه در شهریور ماه 93 اجرا شد و مشارکت خوب کاربران را در پی داشت. با ادامه این مسابقات انتظار داریم سطح کیفی عکسها نیز بالا رفته و باعث تولید عکسهای مطلوب تری باشیم.

مسابقه عکاسی مهرماه نیز از هشتم مهر اعلام و ارسال عکس از 12 مهر شروع خواهد شد.

حامیان مسابقه نی نی سایت در این دوره، فروشگاه لوسین، تولید کننده انواع دستمالهای بهداشتی مرطوب برای کودکان و بانوان- بانی اسپرت فروشگاه اینترنتی  انواع لوازم ورزشی و شرکت ایران دی اچ: فروش دستگاه ضد گزش و دفع حشرات  

ارسال نظر شما

login captcha
سلام شیما جون ، از محبت همیشگیت سپاسگزارم عزیزم
سلام آویده جون و رعنا جون ممنون از محبتتون رعناجون جایزه یاسمین یه دستگاه حشره کش ایران دی اچ بود دست همه مسئولین درد نکنه برخورد آقای زاهد و خانم تهرانی خیلی خیلی صمیمانه بود ، بابت همه الطافشون متشکرم
عزیزم دخترت ماشالله نازه من لایکش کرده بودم.مبارکش باشه

پربازدیدترین ها