2109
نشانه‌هایی که نشان می‌دهد سوتین اشتباه می‌بندید

نشانه‌هایی که نشان می‌دهد سوتین اشتباه می‌بندید

1401/02/01 بازدید1811

 مشکلات گردن و کمر:

کارشناسان در مورد اینکه آیا تناسب نامناسب سوتین می‌تواند باعث درد گردن و کمر شود، اختلاف نظر دارند. برخی از مطالعات می‌گویند که ارتباطی ندارد اما برخی دیگر نشان می‌دهند که افراد با سینه‌های بزرگ دچار درد گردن و کمر می‌شوند.

درد سینه:

اگر سینه‌هایتان از بالای کاپ سوتین بیرون بزند زیر بغلتان فشرده می‌شود و دچار درد خواهید شد.

 درد نوک پستان:

یکی از بزرگترین دلایلی که نوک سینه‌ها درد می‌کند اصطکاک سوتین است. سوتینی که خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد می‌تواند نوک سینه‌ها را دچار آسیب دیدگی و تحریک کند که باعث درد شما می‌شود.

مشکلات پوستی:

سینه‌هایی که به خوبی حمایت نمی‌شوند می‌توانند افتادگی داشته باشند و باعث ایجاد علائم کشیدگی روی پوست شما شوند که تا آخر عمر باقی می‌مانند. شما همچنین می‌توانید شیار‌هایی را در‌شانه‌های خود از تسمه‌هایی که به مرور زمان در پوست فرو ‌می‌روند ایجاد کنید.
 سردرد:

اگر سر درد دارید ممکن است سوتین خود را مقصر بدانید. تنشی که می‌توانید از یک سینه بند که به خوبی بر روی ماهیچه‌های خود وارد می‌کنید می‌تواند باعث سردرد شود.

 استفاده از سوتین ورزشی:

سوتین ورزشی را انتخاب کنید که در هنگام پریدن، چرخاندن و خم شدن ثابت بماند. این می‌تواند باعث درد و فشار در گردن شود که منجر به بی‌حسی در بازو‌های شما می‌شود. سوتینی که مالش تنگ است دچار پارگی و حتی خونریزی سینه می‌شود و ممکن است باعث وشد که نتوانید بستن سوتین را تحمل کنید.

 

منبع:

www.onhealth.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9707 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7086 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15204 بازدید