2709
آیا زانو درد روی تمرین ورزشی شما تأثیر می‌گذارد؟

آیا زانو درد روی تمرین ورزشی شما تأثیر می‌گذارد؟

1401/01/26 بازدید1072

با افزایش سن بسیاری از بیماری‌های بدن به وجود می‌آیند و این امر باعث می‌شود که علاقه‌مندان به تناسب اندام نتوانند با جلسات تمرینی معمولی خود همراه باشند. به عنوان مثال اسکوات که روشی شگفت‌انگیز برای تقویت عضلات پا و ساخت عضلات باسن است می‌تواند برای بسیاری از افراد باعث زانو درد شود و باعث شود که آن‌ها برای همیشه تمرین اسکات را ترک کنند. ما از شما نمی‌خواهیم در حالی که درد زانو را تحمل می‌کنید به اسکات ادامه دهید. خبر خوب این است که مجبور نیستید این ورزش محبوب را برای همیشه ر‌ها کنید زیرا بسیاری از جایگزین‌های مؤثر در دستیابی به اهداف تناسب اندام و حفظ سلامت زانو‌ها مفید خواهند بود. این تمرینات را در برنامه تمرینی خود بگنجانید:

ضربه فوتبال:

این تمرین چهارپایان و ثبات مرکزی بدن شما را تقویت می‌کند. نه تنها این بلکه سلامت قلب و عروق را بهبود می‌بخشد، چربی بدن را کاهش می‌دهد و قدرت ماهیچه‌ها و استخوان‌ها را افزایش می‌دهد. این همه نیست. همچنین باعث ایجاد قدرت، انعطاف‌پذیری و استقامت می‌شود.

 ژست هرمی:

این حرکت یوگا باعث تقویت عضلات باسن، چهار پا، پا‌ها و ستون فقرات شما می‌شود. همسترینگ را دراز می‌کند و به هضم غذا کمک می‌کند، وضعیت بدنی را بهبود می‌بخشد.

 لیفت جانبی پا:

این تمرین روشی شگفت‌انگیز برای تقویت عضله رباینده شماست. نه تنها این بلکه استقامت ماهیچه‌های شما را نیز بهبود می‌بخشد و در نتیجه ثبات بدن را بهتر می‌کند. لیفت ساق پا برای افرادی که معمولاً فعال نیستند و برای مدت طولانی می‌نشینند نتایج معجزه آسایی به همراه خواهد داشت.

 ژست پل:

این ژست یوگا نیازی به معرفی ندارد زیرا در بین علاقه‌مندان به تناسب اندام بسیار محبوب است. انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد، درد زانو و کمر را کاهش می‌دهد، شکل ستون فقرات شما را بهبود می‌بخشد، عضلات شکم شما را تقویت می‌کند، تعادل را بهبود می‌بخشد، کمردرد را تسکین می‌دهد و به طور غیرقابل انکاری وضعیت بدن را بهبود می‌بخشد.

 

منبع:

www.news18.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

4 روز پیش
|
5018 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14742 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3824 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3663 بازدید