2109
آنچه در مورد ایمنی تردمیل و کودکان باید بدانید

آنچه در مورد ایمنی تردمیل و کودکان باید بدانید

1400/12/04 بازدید291

تردمیل‌ها می‌توانند برای سلامتی و تندرستی عالی باشند اما به شرطی که به طور ایمن و درست استفاده شوند. این‌ایده خوبی است که همیشه به سلامت و تندرستی خود فکر کنیم. مادران همیشه به سلامت فرزندان خود فکر می‌کنند و اغلب خود را در قفسه می‌گذارند و در عین حال مطمئن می‌شوند که فرزندانشان همه چیز‌هایی را که برای شکوفایی در زندگی نیاز دارند دارند. با این حال، مادر باید مطمئن شود که از خودش مراقبت می‌کند تا بتواند بهترین مادر ممکن برای فرزندانش باشد. نحوه انجام این کار توسط یک مادر ممکن است بر اساس زندگی او و اهداف شخصی او متفاوت باشد. این همچنین می‌تواند به معنای تلاش بیشتر برای ورزش کردن، مراقبت از بدن او باشد. ورزش نه تنها برای سلامت جسمی افراد مفید است، بلکه برای سلامت روانی آن‌ها نیز مفید است و بسیاری از مادران ممکن است به فکر خرید تردمیل باشند. تردمیل یک قطعه استاندارد از تجهیزات بدنسازی است که در خانه‌های بسیاری از افراد وجود دارد.

 تردمیل را کنار بگذارید:

یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از این امر کنار گذاشتن آن است. هنگامی که از تردمیل خود استفاده نمی‌کنید باید آن را در یک اتاق دربسته نگه دارید یا به طور کامل کنار بگذارید. اگر نمی‌توانید هر بار تردمیل خود را بردارید حداقل کاری که باید انجام دهید این است که آن را از برق جدا کرده و سیم را دور از دسترس قرار دهید. اگر مادر فقط به خرید تردمیل فکر می‌کند باید به دنبال تردمیلی باشد که بتوان آن را تا کرد و در صورت عدم استفاده در زیر تخت یا در کمد نگه داشت. بسیاری از تردمیل‌ها دارای پلاگین ایمنی هستند که باید روی تردمیل قرار داده شود تا کار کند. این‌ها معمولاً مغناطیسی هستند و زمانی که مادر و پدر از تردمیل استفاده نمی‌کنند باید آن را بردارید.

 

 تردمیل را در یک فضای ایمن بگذارید:

اگر مادر مجبور است تردمیل را در جایی که هست نگه دارد پس باید مطمئن شود که فضای اطراف آن امن است. تردمیل را روی مقداری فوم یا بالشتک قرار دهید و مطمئن شوید که پهن‌تر از تردمیل است، بنابراین اگر کسی افتاد چیزی برای جلوگیری از افتادن خود داشته باشد.

 نحوه استفاده از تردمیل را آموزش دهید:

اگر مادر بچه‌های بزرگ‌تری دارد که در مورد تردمیل کنجکاو هستند و شاید ابراز تمایل کرده‌اند که آن را امتحان کنند، مادر می‌تواند با بچه‌هایش از آن استفاده می‌کنند. با این حال اهمیت آموزش ایمنی تردمیل را نمی‌توان نادیده گرفت. مطمئن شوید که کودک می‌داند که تردمیل فقط باید طبق دستور استفاده شود.

 

منبع:

www.moms.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15389 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10942 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2209 بازدید