2109
راهکارهایی برای کاهش چربی صورت

راهکارهایی برای کاهش چربی صورت

1400/11/07 بازدید859

اگر هنوز احساس می‌کنید که کاهش چربی صورت ضروری است ادامه مطلب را بخوانید. می‌توان با چند نکته و ترفند صورت خود را نسبتاً لاغرتر نشان داد. در اینجا چند نکته برای کاهش چربی صورت یا لاغرتر نشان دادن صورت وجود دارد.

 

درصد چربی کلی بدن را کاهش دهید:

خوب است که چربی قسمت‌های خاصی از بدن خود را کاهش دهید. اما متأسفانه کاهش لکه‌ها سخت بوده و کاهش چربی تنها از یک قسمت از بدن شما امکان‌پذیر نیست. برای کاهش چربی از قسمت خاصی از بدن باید درصد چربی کلی بدن را کاهش دهید. این امر از طریق رژیم غذایی و ورزش امکان‌پذیر است. هرچه درصد چربی بدن شما کمتر باشد لاغرتر به نظر می‌رسید و این برای صورت شما نیز تأثیر دارد.

 

غذا‌های سالم بخورید:

این احتمال وجود دارد که صورت شما پف کرده باشد زیرا آب زیادی در خود نگه می‌دارید. کم آبی می‌تواند باعث پف کردگی و نفخ شود. بهترین راه برای مقابله با این مشکل نوشیدن آب بیشتر و کاهش مصرف نمک است. مطمئن شوید که هر روز حداقل 2 لیتر آب بنوشید.

تمرین با وزنه:

بهترین راه برای کاهش چربی صورت کاهش درصد چربی کلی بدن است و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام آن ورزش کردن است. مقدار مناسب تمرینات ورزشی و استفاده از وزنه به شما کمک می‌کند تا چربی را کاهش دهید و در عین حال عضله‌سازی کنید که باعث می‌شود شما بدن خوش فرم‌تر و زیباتر داشته باشید. همچنین داشتن یک رژیم غذایی غنی از پروتئین و فیبر بسیار مهم است.

 

یوگای صورت:

یوگای صورت نه تنها صورت شما را لاغرتر نشان می‌دهد بلکه ادعا‌هایی وجود دارد که به جلوگیری از پیری زودرس پوست نیز کمک می‌کند. افرادی که چهره‌های چاق دارند 5 سال جوان‌تر به نظر می‌رسند زیرا پوستشان به این سرعت شل نمی‌شود.

 

منبع:

www.hopscotch.in

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16407 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11596 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3694 بازدید