2109
راهنمای خرید اقساطی خودرو به صورت فوری

راهنمای خرید اقساطی خودرو به صورت فوری

1400/11/05 بازدید795

 

تصور کنید که پس از پس انداز مقداری پول بالاخره تصمیم میگیرید که خودروی قدیمی خود را تعویض کنید. در چنین شرایطی یا باید رو به خرید خودروهای کارکرده بیاورید که احتمالا شما را با دردسرها و هزینه های بالای نگهداری رو به رو میسازند، یا باید خودروی نو بخرید، اما با توجه به قیمت بالای خودروهای روز و مقدار کم پول خود توانایی چنین کاری ندارید. از طرفی میزان تورم همه به گونه ایست که میبینید ممکن است همین خودرو کارکرده را هم نتوانید سال بعد خریداری کنید.

اینجاست که گزینه خرید اقساطی خودرو آن هم در یک ساعت برای شما جذاب خواهد بود. در ادامه به شما کمک می کنیم که به کمک طرح های فروش اقساطی خودرو اقدام به خرید اقساطی آن کنید. پس با ما همراه باشید.

خرید اقساطی خودرو به صورت فوری چگونه ممکن است؟

وقتی صحبت از فروش اقساطی خودرو می شود اغلب افراد یاد طرح های فروش ایران خودرو می افتند که شش ماهی در صف باید منتظر باشند. اما اوضاع در شرکت سپند خودرو به گونه ای دیگر است. تنها کافیست که با پرداخت بخشی از مبلغ کل خودرو در یک ساعت خودروی خود را تحویل بگیرید. شرکت سپند خودرو شرایط متنوعی را برای خرید قسطی خودرو فراهم کرده است. نیازی به معطل شدن هم نیست. تنها زمانی هزینه اولیه خود را پرداخت می کنید که خودرو آماده تحویل است. یعنی به محض پرداخت پیش پرداخت، سوییچ ماشین تحویل شما می شود. ازین بهتر نمی شود!

چه خودروهایی شامل شرایط خرید قسطی هستند؟

تقریبا تمام خودروها! هر خودرویی که نسخه صفر کیلومتر آن در بازار موجود باشد را می توانید از شرکت سپند خودرو تهیه کنید. انواع ماشین های عرضه شده توسط ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور و غیره در سپند خودرو عرضه می شوند. کافیست جهت اطلاع از موجود بودن خودروی موردنظرتان سری به وب سایت این مجموعه زده یا با کارشناسان آن با شماره 02191072104 تماس حاصل کنید.

مزایای خرید اقساطی ماشین از سپند خودرو چیست؟

تحویل فوری اولین مزیت خرید قسطی اتوموبیل از سپند خودرو است. همچنین پس از عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند به نام شما خواهد بود. تعداد اقساط هم زیاد بوده و به صورت سی ماهه دریافت می شود. از دیگر مزایای خرید می توان به تعویض خودرو پیش از پایان اقساط اشاره کرد. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط، خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.

درباره سپند خودرو

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. این شرکت دارای بیش از 10 سال سابقه و تجربه موفق در زمینه فروش اقساطی و نقدی خودرو در سراسر کشور است. امیدواریم از این راهنمای خرید اقساطی خودرو نهایت استفاده را برده باشید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8385 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6040 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15074 بازدید