2109
6 چیزی که ممکن است در مورد واژن خود ندانید

6 چیزی که ممکن است در مورد واژن خود ندانید

1400/11/06 بازدید3278

 اندازه واژن شما به اندازه کلی و شکل بدن شما ارتباطی ندارد:

طول واژن می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، بنابراین اگر زنی قد بلند هستید اما احساس می‌کنید که ممکن است طول کانال واژن شما در واقع کوتاه باشد می‌تواند اینطور باشد.

 

 چیزی به نام نقطه G وجود ندارد:

مطالعات متعدد چیزی فراتر از مجرای ادرار، کلیتوریس و دیواره واژن در محلی که نقطه G قرار است وجود داشته باشد، پیدا نکرده است. علاوه بر این اگر نتوانید بدون تحریک کلیتورال به ارگاسم برسید مشکلی ندارید.

 

 لباس زیر توری باعث عفونت قارچی نمی‌شود:

این‌ایده که زنان در صورت انتخاب لباس زیر غیر نخی در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به عفونت‌های قارچی هستند، افسانه‌ای است که قبل از اینکه پزشکان اکوسیستم واژن یا زیست‌شناسی عفونت‌های قارچی را به طور کامل درک کنند آغاز شد.

 

واژن 100% خود تمیز شونده است:

بسیاری از خانم‌ها واژن خود را با دوش کردن، گذاشتن دستمال مرطوب و استفاده از شیاف‌های خوشبو‌کننده و اسپری‌های معطر تمیز می‌کنند. این نه تنها غیر ضروری بوده بلکه خطرناک است به خصوص زمان دوش گرفتن. ثابت شده است به باکتری‌های سالم واژن و لایه مخاطی محافظ آسیب می‌رساند و شما را در برابر واژینوز باکتریایی آسیب پذیرتر می‌کند.

مو‌های ناحیه تناسلی عملکرد واقعی دارند:

از بین بردن مو‌های ناحیه تناسلی می‌تواند به زنان آسیب برساند. بیش از نیمی از زنانی که آن را شیو می‌کنند می‌گویند حداقل یک عارضه مانند پارگی، سوختگی، بثورات و عفونت را تجربه کرده‌اند.

 

نیازی نیست با درد واژن زندگی کنید:

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است واژن شما در حین رابطه جنسی یا در غیر این صورت آسیب ببیند (برای ثبت یکی از شایع‌ترین دلایل آن اسپاسم عضلات کف لگن است). اما درد واژن چیزی نیست که به سادگی بپذیرید. گزینه‌های درمانی زیادی برای صحبت با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی‌تان وجود دارد.

 

منبع:

www.todaysparent.com

ارسال نظر شما

login captcha

با سلام و تشکر بابت مطالبی که جهت ارتقای بینش و آگاهی در سایت قرار می دهید . بنظرم این مطلب روان ترجمه نشده بود .

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16338 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11570 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2924 بازدید