2109
چرا انتخاب نام بسیار مهم است؟

چرا انتخاب نام بسیار مهم است؟

1400/10/05 بازدید315

شما نام کودک خود را انتخاب می‌کنید که بخش مهمی از هویت او خواهد بود. مطالعات بی‌شماری بین نام ما و موفقیت ما در زندگی ارتباط برقرار کرده است. آسان است که با یک تصمیم نسبت به کل آینده فرزندتان احساس مسئولیت کنید. نام آن‌ها تا آخر عمر با خود خواهد ماند. در کل شما مهم هستید که از نام فرزندتان خوشتان بیاید.

 

چه زمانی باید شروع به فکر کردن نام کنید؟

غیرعادی نیست که والدین به اتاق زایمان برسند و هنوز نامی نداشته باشند یا روز‌های اول کودک را با او به عنوان"کودک" خطاب کنند، زیرا شما نتوانسته‌اید تصمیمی بگیرید. اما هر چه زودتر شروع به فکر کردن در مورد آن کنید . تصمیم نهایی نیازی نیست تا زمانی که کودک اینجا باشد. در نهایت در تصمیم‌گیری خود عجله نکنید. نوزاد تا 42 روز پس از تولد که باید از نظر قانونی ثبت شود نیازی به داشتن نام ندارد.

چگونه نام کودک خود را انتخاب کنیم؟

 یادداشت بردارید:

برای خود یک دفترچه تهیه کنید و فهرستی از نام‌های احتمالی داشته باشید. با گذشت زمان ممکن است متوجه شوید که به طور طبیعی برخی از‌ ایده‌های اولیه خود را رد می‌کنید. این رویکرد به شما کمک خواهد کرد.

عجله نکنید:

در عجله برای یافتن یک نام منحصر به فرد بسیاری از والدین خلاق هستند. در تصمیم‌گیری عجله نکنید اگر یکی را که دوست دارید پیدا کردید آن را در دفترچه یادداشت خود قرار دهید و کمی زمان بگذارید تا آن را بررسی کنید.

 به آینده اسمی فکر کنید:

بنابراین هنگامی که لیست نهایی خود را جمع‌آوری کردید با شریک زندگی خود مرور کنید. اسمی را انتخاب کنید که در آینده هم با صدازدن آن حس خوبی به شما دست بدهد.

 از دیگران کمک بگیرید:

بسیاری از والدین برای انتخاب نام و ادای احترام از اعضای خانواده کمک می‌گیرند. اما لزومی ندارد که اینطور باشد. شما و همسرتان به تنهایی برای کودک می‌توانید اسم انتخاب کنید.

 

منبع:

kidadl.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها