2109
پارک آبی اوشن کیش اولین پارک مصنوعی و پارک روباز آبی بانوان

پارک آبی اوشن کیش اولین پارک مصنوعی و پارک روباز آبی بانوان

1400/09/30 بازدید1252

پارک آبی اوشن کیش که به اقیانوس کیش هم شهرت دارد، یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش است. این پارک اولین پارک موضوعی و اولین پارک روباز آبی بانوان محسوب می شود. این پارک در بهمن 95 افتتاح شد که طراح معروف آن احمد جعفری است که به عنوان یکی از معماران برجسته شرکت دیزنی فعالیت دارد. پارک آبی روباز اوشن کیش روزانه میزبان 3300 نفر است. اگر قصد رزرو هتل کیش در این فصل خوش آب و هوا را دارید، به هیچ وجه این مجموعه تفریحی آبی را از دست ندهید.

 

موضوع تم پارک آبی اوشن کیش

اوشن پارک کیش از معدود بخش های تفریحی آبی این جزیره و حتی در کل کشور است که تم آن براساس یک داستان طراحی شده است. تم این پارک آبی طبق داستان گروه دزدان دریایی با رهبری کاپیتان سایان است که قصد دارند با گرفتن قرص خورشید، حکمرانی جزیره قلعه خورشید را به دست بگیرند. سه بردار این جزیره به نام های پولاد، ماهان و باشو برای مقابله با این دزدان دریایی مبارزه خواهند کرد.

امکانات پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن جزیره کیش یکی از متنوع ترین مجموعه های تفریحی این جزیره است. تمامی تجهیزات از شرکت های معتبر بلژیک و کانادا مثل White Water West وارد شده اند. در این پارک علاوه بر سرسره های مختلف، اسکیپ روم، اتاق ماساژ، کافی شاپ، غار جتسمینا با انواع نوشیدنی ها، همچنین فروشگاه ها و رستوران های گوناگون نیز تعبیه شده اند.

سرسره های پارک آبی اوشن کیش در 9 مدل مختلف در بخش های راید آرام، تند و هولناک قرار دارند.

  • راید آرام

7 راید آرام در این مجموعه طراحی شده اند. راید آبتین مخصوص نوجوانان، شنا، بازی و سرگرمی است. راید آبان، با چندین سرسره مخصوص استفاده کودکان است. وسایل بازی مفرح نیز وجود دارند. استخر دینگو که یک نوع استخر پلکانی است. راید برکو که مخصوصا بچه ها طراحی شده و مجهز به سایه بان های مخصوص برای جلوگیری از آفتاب سوختگی است. چالاب هم با چندین سرسره و وسایل بازی مختلف برای استفاده کودکان طراحی شده است. رابو به استخر آرامش در پارک آبی اوشن کیش معروف است که برای استراحت کردن طراحی شده است. راشین ریور به شکل رودخانه مصنوعی در دورتادور اوشن پارک طراحی شده که می توانید از طریق تیوب های مختلف در آن بگردید.

  • راید تند

7 راید تند هم برای لذت هیجان بیشتر و گروه های سنتی بالاتر در نظر گرفته شده است. راید مارپیچ با چندین سرسره پر پیچ و خم همراه با تیوب سواری در داخل آن میزبان شماست. راید موجاب مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها تا بتوانید به شکل مصنوعی موج سواری را در پارک آبی اوشن پارک کیش تجربه کنید. آناکوندا نامی است که برای این سرسره مار شکل انتخاب شده که 170 متر طول دارد و می توانید به شکل سه نفره سوار تیوب شوید و لذت ببرید.

دریاچه سونامی با تجهیزات پیشرفته موج ساز و خط ساحلی 48 در 80 متر، لذت ساحل و موج را برای شما به ارمغان می آورد. دینگل یک مدل راید دو نفره با تیوب است که از بالای برج داتیس 12 متری به سمت پایین می آیید و بعد از طی بخش آونگی سرسره به درون استخر پرتاب خواهید شد. رالی راید هم مخصوص مسابقات پرهیجان با تشکچه های مخصوص است. گرداب آخرین راید تند پارک آبی اوشن کیش است که در بالای برج داتیس قرار دارد و با نیروی گریز از مرکز با چند دور چرخش درون بخش کاسه ای شکل به درون استخر می افتید.

  • راید هولناک

آدرنالین و پیچالوپ اوج هیجان را به شما خواهند داد. در آدرنالین از بالای برج خورشید سقوط آزاد به درون استخر خواهید داشت. پیچالوپ هم مشابه با آدرنالین است اما از یک مسیر پر پیچ و خم عبور خواهید کرد.

سانس بانوان پارک آبی اوشن کیش جداگانه است. ضمنا این مجموعه در منطقه پرواز ممنوع بوده و در مجاورت آن هیچ ساختمانی اجازه ساخت و ساز ندارد. به همین دلیل گردشگران و بانوان با خیال راحت می توانند از تمامی بخش ها استفاده کنند و حمام آفتاب هم بگیرند.

پارک آبی اوشن کجاست؟

این مجموعه آبی بزرگ و مهیج در خیابان جهان کیش قرار دارد. بهترین روش دسترسی به آن از طریق سرویس رایگان اوشن پارک است که از قسمت های مختلف شما را منتقل می کنند.

قیمت پارک آبی اوشن کیش

هزینه بلیط پارک آبی اوشن کیش بسته به سانس و روزهای مختلف متفاوت است. معمولا هزینه بلیط هر نفر 500 یا 520 هزار تومان می باشد.

ساعات کاری پارک آبی اوشن کیش

کل مجموعه و بازی های پارک آبی اوشن کیش در روزهای یکشنبه تعطیل است. در سایر روزها معمولا سانس آقایان نوبت 9 صبح تا 2 یا 5 بعد از ظهر هستند. خانم ها در نوبت عصر از ساعت 3 تا 8 شب خواهند بود. در روزهای 5 شنبه سانس آقایان از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر و خانم ها از ساعت 3 تا 8 شب و جمعه برعکس خواهد بود. با این حال در هر ماه ساعت و سانس ها می تواند متغیر باشد.

حتما برای رزرو هتل اقامت ۲۴ در کیش، هتل های نزدیک به این مجموعه مثل هتل بزرگ داریوش، مارینا پارک، پارسیان و میراژ را انتخاب کنید. این هتل ها نه تنها فاصله کمی با پارک آبی اوشن کیش دارند بلکه به جاذبه های گردشگری مثل کشتی یونانی، برج ایفل کیش، شهر زیر زمینی کاریز، شهر قدیمی حریره و روستای گردشگری باغو هم خیلی نزدیک هستند.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14977 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10637 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2116 بازدید