2109
برنامه کودک - معرفی بهترین اپلیکیشن کودک و خردسال

برنامه کودک - معرفی بهترین اپلیکیشن کودک و خردسال

1400/09/20 بازدید1590

سرویس‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال یکی از ابزارهای مناسب برای والدین است تا بتوانند خوراک فکری مناسبی را برای فرزندان خود تدارک ببینند. از همین روی مهم‌ترین بخش در حوزه فعالیت‌های پلتفرم‌های پخش آنلاین یا همان VOD ها نگاه این مجموعه‌ها به تولیدات و نمایش برنامه متناسب با کودک و خردسال است. محصولاتی که مطابق با رده‌سنی مخاطبان تهیه شده و باعث می‌شود تا والدین بتوانند با خیال آسوده فرزندان خود را در پای این پلتفرم‌ها بنشانند تا آثار مورد علاقه خود را ببینند.

اگر بخواهیم نگاهی به VOD های مطرح جهان و بخش کودک آن‌ها بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که تمامی این پلتفرم‌ها تلاش دارند تا محتوای انیمیشن و کارتون را که سالم‌سازی شده‌اند در این بخش به مخاطبان ارائه کنند. از سویی در این پلتفرم‌ها نحوه دسترسی کودکان به محتواهای متناسب سن آن‌ها نیز به عنوان دغدغه مطرح شده است.

والدین همواره یکی از دغدغه‌های اصلیشان در حوزه کودک و نوجوان، ارائه محتوای سالم برای فرزندانشان است. به خصوص در عصر حاضر که شبکه‌های مجازی و بستر وب، هزاران محتوای مختلف و گاها ناسالم را به مخاطبان ارائه می‌کنند. ارائه این قبیل محتواها در حوزه کودک و نوجوان، نیازمند حساسیت بالاتری نسبت به سایر محتواهاست ، زیرا کودکان و نوجوانان در معرض خطرات بیشتری نسبت به بزرگسالان قرار دارند
حال در چنین شرایطی که لزوم محتوای مناسب کودکان و استفاده آنان از این محتواها در تربیت کودک بسیار پررنگ است، حضور اپلیکیشن و برنامه کودکی که بتواند این محتوای سالم را در اختیار والدین قرار دهد پیش از پیش احساس می‌شود. زیرا حضور کودکان در این فضای جذاب، پیچیده و رنگارنگ شاید در نگاه اول خوب باشد اما لزوم ارائه خوراک فکری و فرهنگی متناسب با سن آنان نیز اهمیت پیدا می‌کند.

فیلم‌گردی – دنیایی از بهترین انیمیشن های جهان و مناسب کودک

فیلم‌گردی سایتی برای دانلود و تماشای آنلاین انیمیشن و کارتون جدید و کارتون دوبله است. خاصیت اصلی پلتفرم‌هایی همچون فیلم گردی که به آن‌ها وی او دی می‌گویند، ارائه محتوای با کیفیت و متناسب با فرهنگ ایرانی است. مجموعه‌ای که این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا شما آثار منتخب خود را انتخاب کنید و  فیلم خارجی، فیلم ایرانی، سریال کره ای، محبوب‌ترین انیمیشن ها، پویانمایی بزرگسالان، کارتون دخترانه، انیمیشن سریالی، و ... را با بهترین کیفیت به صورت دوبله فارسی و یا زیرنویس چسبیده آن‌ها را تماشا کنید.

فیلمگردی از همین روی به روز‌ترین آثار سینمایی و انیمیشنی جهان را با رعایت موارد سند سالم‌سازی محتوا در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. متخصصان ما محتوای کودک را گزینش و براساس شاخص‌هایی همچون افزایش اعتماد به نفس، مقابله با ترس، یادگیری کار گروهی و براساس رده سنی فرزندان شما ارزش گذاری می‌کنند.

مجموعه فیلم‌گردی با وجود پشتوانه آرشیوی خود که شامل 6000 انیمیشن و کارتون کودک است و به لحاظ فنی این امکان را با توجه به امکانات پلتفرم‌های خارجی برای شما والدین تدارک دیده است که اکانتی اختصاصی را برای فرزندان خود بسازید و فیلترهای مورد نیاز خودتان را نیز بر آن اعمال کنید. فیلترهایی که باعث می‌شوند فرزندان شما تنها محتواهایی را ببینند که شما اجازه نمایش آن‌ها را به دستیار محتوایی داده‌اید.

انیمیشن ایرانی در سایت فیلم‌گردی

آثاری که ما در بخش کودک و نوجوان به شما والدین ارائه می‌کنیم نه تنها جزو مطرح‌ترین آثار روز سینمایی هستند، بلکه مجموعه‌ای از انیمیشن‌های ایرانی را نیز دربر می‌گیرند. آرشیوی قوی از بهترین آثار انیمیشنی تولید جوانان ایرانی که کاملا متناسب با فرهنگ ایرانی و مناسب فرزندان ایران زمین است.

ما می‌توانیم ادعا کنیم که در حال حاضر یکی از قوی‌ترین آرشیو‌های تخصصی کودک و نوجوان را در اختیار داریم. در کنار دارا بودن آرشیو اختصاصی، فیلم گردی برنامه‌سازی در حوزه کودک را نیز آغاز کرده است و تلاش دارد تا برنامه‌های مختص کودکان را متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی کودکان ایرانی آماده و در اختیار والدین قرار دهد.

شما والدین می‌توانید هم اکنون با مراجعه به سایت فیلمگردی و یا نصب اپلیکیشن ما، با قیمتی ارزان اقدام به خرید اشتراک کنید و دسترسی نامحدودی به آرشیو تخصصی کودک و نوجوان فیلم گردی داشته باشید.

 

VOD‌های جهان برای کودکان چه برنامه‌ای دارند؟!

می‌توان به طور مثال دو پلتفرم مطرح در جهان را نام برد. Netflix و DisneyNow دو سرویس پخش آنلاینی هستند که به طور اختصاصی صفحاتی مجزا را برای کودک و خردسال تدارک دیده‌اند. این دو سرویس همچنین برای ارائه خدمات به شما والدین جهت پخش محتوا برای فرزندانتان، نحوه دسترسی مجزایی نیز ترتیب داده‌اند.

مثلا سرویس نتفلیکس در سایت خود اعلام می‌کند " با عضویت خود، کودکان را به ماجراجویی با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان در فضایی که فقط برای آنها ساخته شده است بفرستید". این پیام نشان می‌دهد که این مجموعه دسترسی ویژه‌ای را متناسب با فیلترهایی که والدین برای تماشای محتوا برای فرزندانشان اعمال می‌کنند تدارک دیده است.


دسترسی که این امکان را می‌دهد تا بر اساس رده‌سنی، میزان خشونت و فاکتورهای دیگر والدین انتخاب کنند که فرزندانشان فقط از این محتواها استفاده کنند. اما شاید جذاب‌ترین سرویس برای کودکان پلتفرم اختصاص دیزنی باشد. این سرویس تماشای آنلاین انیمیشن و کارتون، تماما برای کودک و خردسال ساخته شده است. پلتفرمی که از طریق آن فرزندان شما به هزاران اثر جذاب دسترسی خواهند داشت.جذاب دسترسی خواهند داشت.

 

 

 

 

 

تفاوت فیلم‌گردی با سایر پلتفرم ها در ارائه محتوای غنی، سالم و ارزان

تمام مجموعه‌های بالا در خصوص نمایش محتوا برای کودکان حساسیت‌ها و قابلیت‌های اختصاصی را تهیه دیده‌اند. اما هیچکدام متناسب با فضای فرهنگی و اجتماعی کشور ما نیستند. ارائه محتوای سالم به خانواده‌ها مستلزم آن است که در ابتدا مادر کودک به این نتیجه برسد که این محتوا برای فرزند او مناسب باشد، یا کودک با اصرار و پافشاری خانواده را مجبور به آن کند تا محتوای مورد نظر خود را تماشا کند.

پلتفرم‌های مختلفی تلاش کرده‌اند تا دستیار محتوایی برای شما والدین باشند اما موفق به این کار نشده‌اند. زیرا دغدغه و نیاز والدین را به عنوان افراد تصمیم گیرنده در نحوه انتخاب و تماشای محتوای کودکان نادیده گرفته‌اند و یا بستر مناسب فنی را در اختیار نداشته‌اند. این نکته اهمیت وجود دستیار محتوایی همچون فیلم‌ گردی را برای والدین پیش از پیش گوشزد می‌کند. دستیاری که بتواند محتواهای تصویری را برای کودکان و خردسالان پالایش کند.

فیلم‌ گردی نمونه‌ای از این پلتفرم‌های پخش آنلاین است که بر بستر وب به مخاطبان خود خدمت‌رسانی می‌کند. زیرا تجربه ثابت کرده است که پلتفرم‌ها توانایی آن را دارند تا از کودکان و خردسالان زیر 7 سال در مقابل جنبه تاریک فضای مجازی محافظت کنند. محافظتی که باعث می‌شود دسترسی کودکان به محتواهای ناسالم محدود شده و در عوض محتوای سالم جایگزین آن شود.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15835 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11347 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2319 بازدید