2109
بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی

1400/09/16 بازدید2044

زبان ترکی استانبولی دوازدهمین زبان رایج جهان و زبان رسمی کشور ترکیه است. زبان ترکی به ویژه ترکی استانبولی بعد از زبان عربی یکی از کامل ترین زبان های جهان از نظر صرف افعال متفاوت، لغات و اصطلاحات ویژه برای بیان احساسات می باشد.کشورهای زیادی به این زبان صحبت می کنند. میلیون ها ترک زبان در آلمان، قبرس و یونان زندگی می کنند. در کل، حدود 80 میلیون ترک زبان در سراسر جهان وجود دارد.اگر بتوانید ترکی را روان صحبت کنید، می توانید با همه این افراد صحبت کنید.در این مطلب می خواهیم بهترین روش برای یادگیری زبان ترکی استانبولی را به شما معرفی کنیم تا به این ترتیب،برای مکالمات دنیای واقعی آماده شوید و در نهایت یکی از برترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در ایران به نام موسسه زبان دهخدا را به شما معرفی می کنیم.

 

چرا زبان ترکی یاد بگیریم؟

شاید با خود فکر کنید یادگیری زبان ترکی به چه کار می‌آید؟ یکی از زبان‌های رایج دنیا که برای ما فارسی‌ زبانان اهمیت ویژه‌ای دارد، زبان ترکی استانبولی است.صحبت کردن به یک زبان خارجی در سفر بسیار مهم است. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که مردم محلی انگلیسی صحبت کنند. بنابراین، اگر زبان ترکی را روان صحبت کنید، می توانید خدمات بهتری از مردم محلی ترکیه دریافت کنید.هرچند تعداد کسانی که به زبان آذری در ایران صحبت می‌کنند زیاد است، اما دانستن این برای درک ترکی استانبولی کافی نیست و به همین دلیل بسیاری از متقضیان ترک‌زبانان ایران هستند که می‌خواهند ترکی استانبولی را هم یاد بگیرند. با آموزش زبان ترکی استانبولی،می توانید فرصت تحصیل در دانشگاه های ترکیه را داشته باشید.همچنین فرهنگ ترکیه بسیار منحصر به فرد است. ترکیه در طول تاریخ غنی و هیجان انگیز خود، سنت ها و آداب و رسوم زیادی دارد و تنها راه برای درک واقعی آنها آموزش زبان ترکیه است.

 

 

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی

با زبان ترکی زندگی کنید

بسیاری از کارشناسان زبان، غرق شدن در زبان را به عنوان سریع ترین راه برای مسلط شدن به زبان ترکی توصیه می کنند. بهترین راه برای یادگیری ترکی استانبولی این است که آن را بشنوید و هر روز در چارچوب زندگی عادی خود صحبت کنید. با زندگی کردن با زبان ترکی می توانید بدون توجه به جایی که هستید شروع به یادگیری زبان ترکی استانبولی کنید.

 

یک هدف برای خود تعیین کنید

با تعیین هدف و در نتیجه میزان تسلطی که از زبان ترکی استانبولی نیاز دارید، به راحتی می‌توانید سطح یادگیری خود را مشخص و منابع و امکانات آموزشی مناسب ‌تری را انتخاب کنید.

 

زبان گوشی خود را به ترکی استانبولی تغییر دهید

همه گوشی‌ها از ابتدا بر روی زبان انگلیسی تنظیم شده‌اند. اما شما می‌توانید زبان آن را تغییر دهید. بهترین کار برای یادگیری زبان ترکی استانبولی، تغییر زبان گوشی است. به این ترتیب این زبان همیشه جلوی چشمان شماست و به بخشی از زندگی شما تبدیل می‌شود.

 

فیلم ها و سریال‌ها را به زبان اصلی ببینید

این روزها سریال‌های متنوع ترک زبان کم نیستند.با تماشای آن‌ها به مرور با نحوه صحبت کردن مردم ترکیه آشنا می‌شوید. توجه کنید که باید هر فیلم را حداقل در سه مرحله تماشا کنید. در مرحله اول فیلم و سریال را با زیرنویس فارسی تماشا کنید تا با کلیت موضوع آن آشنا شوید. در مرحله دوم سعی کنید تا همان فیلم را با زیرنویس انگلیسی ببینید و در مرحله آخر همان فیلم را بدون زیرنویس ببینید. با این روش نه تنها با کلمات جدید آشنا خواهید شد بلکه با نحوه استفاده از کلمات در جمله، جمله بندی، ساختار جمله‌ها و گرامر هم آشنا می‌شوید.

 

همه چیز در ذهن شماست

روش های بسیار زیادی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید به راحتی به تقویت کردن زبان ترکی استانبولی خودتان کمک کنید، بای تقویت زبان ترکی استانبولی می‌توانید از روش هایی همچون دنبال کردن اخبار خارجی به زبان ترکی، فیلم دیدن و گوش دادن موسیقی‌های ترکی استانبولی استفاده کنید.اگر می‌خواهید واقعاً ترکی صحبت کنید، باید آماده اشتباه باشید و از اشتباه کردن نترسید. یادگیری به معنای انجام دادن، تلاش، شکست و تلاش مجدد است.اشتباه کردن دلیلی برای دلسرد شدن نیست.

مهم نیست که چگونه یادگیری را انتخاب می کنید، قرار گرفتن در معرض مداوم و تمرین روزانه همیشه نتایجی را به همراه خواهد داشت.

 

یادگیری زبان ترکی استانبولی

بهتر است بدانید که بهترین روش برای یادگیری زبان ترکی استانبولی مراجعه کردن به کلاس‌های آموزشی تخصصی این زبان است. برای یادگیری زبان ترکی استانبولی مراجعه کردن به یک مرکز آموزشی خوب می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند.

 

آموزش زبان ترکی استانبولی با موسسه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با سابقه بیش از ۱۰ سال به برگزاری کلاس های زبان ترکی استانبولی به صورت آنلاین و حضوری می پردازد. اساتید این دوره ها از بهترین اساتید زبان برای آموزش هستند که با تجربه بالا به آموزش زبان ترکی استانبولی می پردازند. کلاس های آنلاین زبان موسسه زبان دهخدا در بهترین پلتفرم آموزشی کشور که دارای تمامی امکانات کلاس آنلاین می باشد، برگزار می شود.کلاس های حضوری و آنلاین به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود و منابع آموزشی این دوره ها از بهترین و بروزترین منابع برای آموزش زبان ترکی استانبولی است. کلاس های موسسه زبان دهخدا تماما مکالمه محور می باشند. همچنین تعیین سطح و مشاوره در آموزشگاه زبان دهخدا به صورت رایگان خواهد بود. برای دریافت وقت می توانید براحتی با کادر موسسه تماس گرفته و تعیین وقت مشاوره را دریافت نمایید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16262 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11532 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2649 بازدید