2109
بهترین عینک برای زنان باردار

بهترین عینک برای زنان باردار

1400/09/01 بازدید213

بارداری برای زنان همیشه همراه با مسائل مخلتفی بوده است و در بسیاری موارد مادران را به سختی انداخته است. همیشه نکاتی هست که به غیر از سلامت جنین مادران باید به آنها توجه کنند که در نهایت بتوانند بارداری راحتی را تجربه کنند. احتمالا مادران عینکی در دوران بارداری ممکن است مشکلاتی در بینایی و عینک زدن برایشان پیش بیاید که در این مقاله سعی شده به نکاتی درباره بینایی و عینک مادران اشاره شود تا در این زمینه این دوران را به راحتی سپری کنند.

در دوران بارداری تغییرات هورمونی و فیزیکی که توسط مادران باردار تجربه می‌شود ممکن است بر روی چشم ها نیز تاثیر بگذارد، مانند خشکی چشم، تاری دید یا تغییرات شدید در بینایی. البته این علامت ها میتواند نشانه ای از یک بیماری جدی تر در دوران بارداری مانند دیابت بارداری باشد. هرچند که تغییرات جزئی بینایی برای زنان باردار معمول است و خیلی جای نگرانی ندارد.

در دوران حاملگی معاینه چشم برای سلامت چشم ها خوب است چون ممکن در این دوران دچار تغییراتی در بینایی و بیماری چشم شوید که نیاز به درمان توسط پزشک می‌باشد ولی از آنجایی که بارداری بر بینایی تاثیر میگذارد بهتر است برای خرید عینک طبی جدید و تعیین نمره چشم خود تا پایان بارداری صبر کنید و  بعد از آن اقدام به خرید کنید تا با نمره دقیق عینک خود را سفارش دهید. البته در این دوران استفاده از یک عینک قیمت مناسب می‌تواند به دید شما کمک کند و بهتر است عینک زیاد گرانی نخرید.

خانم هایی که از عینک استفاده میکنند ممکن است در دوران بارداری دیدشان ضعیف تر شود ولی با اتمام این دوران ،دید به حالت قبل خود بر میگردد.

بهتر است چه زمانی بعد از بارداری چشم هایم را چک کنم؟

با توجه به این عوارض احتمالی پس از زایمان، مادران باردار باید دو ماه پس از زایمان معاینه چشم را برنامه ریزی کنند، زیرا سطح هورمون ها بعد از شش تا هشت هفته تنظیم می‌شود. البته، اگر مشکلات بینایی قابل توجهی وجود دارد، باید آن معاینه را زودتر برنامه ریزی کنند.

البته یکی از بهترین زمان ها برای خرید یک عینک زنانه میتواند زمانی باشد که اقدام به بارداری میکنید. همانطور از قبل لباس های مخصوصی برای این دوران در نظر میگیرید خیلی خوب است که قبل از بارداری نیز عینکی مناسب این دوران را برای خود سفارش دهید.

احتمال ورم کردن صورت در دوران بارداری وجود دارد بنابراین به مادران عینکی توصیه می‌شود که حتما به این موضوع فکر کرده باشند تا عینکشان برایشان تنگ نشود.عینک های ظریف فلزی سبک ، عینک های گریف زنانه ، عینک های کائوچویی ظریف و سبک که قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارند در این زمان میتواند انتخاب خوبی باشد.

مورد بعدی که در انتخاب عینک در دوران بارداری باید توجه کنید وزن عینک است. هرچقدر عینک سبک باشد شما با آن احساس راحتی بیشتری می‌کنید مخصوصا در این دوران که ممکن است کمی هم بی حوصله شوید و یک عینک راحت و سبک حداقل حس خوبی بر روی صورتتان میدهد.

هر چه عدسی باکیفت تری سفارش دهید دید بهتری نصیبتان می‌شود. با توجه به تاری دیدی که در دوران بارداری ممکن است تجربه کنید بسیار مهم است که از عدسی خوب و استاندارد استفاده کنید تا عدسی بی کیفیت مزید علتی بر تاری دید شما نشود. عدسی های معتبر و شرکتی میتوانند بهترین انتخاب برای شما باشد.

در دوران بارداری ممکن است چون خانم ها حساسیت هایت های چشمی و پوستی زیاد می‌شوند نتوانند زیاد آرایش کنند، استفاده از عینک های رنگی میتواند جایگزین خوبی برای آن باشد و  باعث بالا رفتن روحیه و زیبایی شود همچنین می‌تواند مکمل خوبی برای لباس های رنگی و گشاد  بارداری باشد. در هر صورت حفظ ظاهری آراسته و زیبا برای مادران باردار می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد.

نکته دیگری که خوب است به آن توجه کنید فرم عینک در این دوران می‌باشد، چون احتمالا صورت کمی ورم خواهد داشت و بیشتر صورت ها به سمت فرم گرد می‌روند عینک هایی با زاویه های خاص، عینک های چند ضلعی، عینک های مربعی و یا گربه ای بسیار مناسب است  که به شکل ظاهری صورت کمک کند و چهره را زیبا تر و بشاش تر نشان دهد.

برای انتخاب و خرید بهترین مدل های عینک طبی اینجا کلیک کنید.

استفاده از لنز تماسی در دوران بارداری مناسب است یا نه؟

باید بگوییم خیر. چون در دوران بارداری معمولا چشم ها خشک می‌شوند و استفاده از لنز تماسی میتواند این قضیه را تشدید کند و در نهایت باعث عفونت و مشکلات بیشتری در دید شود.پس بهتر است در دوران بارداری از لنزهای تماسی و لنز تماسی رنگی استفاده نکنید.

عینک آفتابی زنانه مناسب مادران باردار

استفاده از عینک آفتابی همیشه از مهم ترین توصیه هایی هست که به هر فردی می‌شود ولی این موضوع به خانم های باردار بسیار تاکید می‌شود. تابش نور خورشید همیشه میتواند آسیب زننده باشد وبرای خانم های باردار با توجه به حساسیت بیشتر که چشم هایشان پیدا میکند می‌تواند بسیار خطرناک باشد و استفاده از یک عینک آفتابی زنانه استاندارد میتواند جلوی آسیب ناشی از نور خورشید را به چشم بگیرد. عینک وحدت گزینه های خیلی خوبی برای عینک های آفتابی زنانه پیشنهاد می‌کند که خانم های باردار می‌توانند از گزینه پرو در محل سایت عینک وحدت استفاده نمایند و بین 4 تا 8 عینک آفتابی یا طبی را انتخاب کنند تا کارشناسان این سایت برای پرو عینک ها را برای شما بیاورند. پرو در محل یک گزینه رایگان به حساب می‌آید.

خانم های بارداری که چشمشان نمره دارد و میخواهند از عینک های آفتابی استفاده کنند به راحتی میتوانند عدسی عینک آفتابی خود را طبی کنند و یک عینک طبی آفتابی برای خود سفارش دهد. اطلاعات بیشتر در این زمینه را میتوانید به مقاله راهنمای خرید عینک آفتابی طبی مراجعه کنید.

با توجه به نکات گفته شده میتوان به طور خلاصه گفت:

  • معاینه چشم را در دوران بارداری به دلیل سلامت چشم فراموش نکنید
  • در دوران بارداری ممکن است که چشم ها دچار ضعف بینایی و یا تشدید نمره قبلی شود ولی این مورد زیاد مهم نیست و بعد از بارداری چشم حالت اولیه خود بر میگردد.
  • بهتر است در این دوران از عینک سبک و راحت  مانند برند عینک طبی سیلوئت  با شکل و ظاهر مناسب استفاده شود.
  • خرید یک عینک با عدسی با کیفیت میتواند در دوران بارداری هم به شما کمک کند.
  • در دوران بارداری استفاده از لنز های داخل چشمی توصیه نمی‌شود.
  • در بیرون از محیط خانه حتما از عینک آفتابی استفاده کنید.

همیشه مراجعه به مجموعه ای با تجربه در هر زمینه ای میتواند کمک کننده باشد. خانم های باردار نیز بهتر است برای هر گونه مشاوره و یا خرید به فروشگاههای با کیفیت مراجعه کنند که علاوه بر مشاوره درست به آنها، بتوانند در انتخاب هم بهترین ها را پیشنهاد دهند.

در بحث انتخاب عینک و عدسی برای زنان باردار نیز این نکته بسیار اهمیت دارد. مجموعه عینک وحدت مشاوره های تخصصی در این زمینه برای خانم های باردار ارائه می‌دهد که هم بصورت حضوری و هم به صورت آنلاین میتوانید از این امکان استفاده کنید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16268 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11536 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2657 بازدید