2109
چگونه تزیین آشپزخانه را انجام دهیم؟

چگونه تزیین آشپزخانه را انجام دهیم؟

1400/09/01 بازدید922

با یک چیدمان زیبا، آشپزخانه خود را به زیباترین بخش خانه تبدیل کنید. چیدمان و تزئین آشپزخانه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار است. برای تزئین آشپزخانه نیازی به هزینه‌های سنگین و خرید لوازم لاکچری نخواهید داشت. با کمی خلاقیت و استفاده از لوازم کاربردی به راحتی می‌توانید تزئین آشپزخانه را انجام دهید. این روزها اکثر آشپزخانه‌ها به صورت اوپن یا جزیره هستند، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه تاثیر بسیاری بر کلیه فضای خانه دارد.

 اما چگونه تزیین آشپزخانه را انجام دهیم؟ برای چیدمان و تزئین فضای آشپزخانه از چه لوازمی استفاده کنیم؟ پیش از اقدام برای خرید وسیله و شروع چیدمان آشپزخانه پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب شما را با کاربردی‌ترین ایده‌های تزئین آشپزخانه آشنا خواهیم کرد.

 

بازی رنگ‌ها را در فضای مختلف آشپزخانه امتحان کنید

استفاده از رنگ‌های مختلف یکی از کاربردی‌ترین ایده‌هایی است که می‌توانید برای تزئین آشپزخانه از آن استفاده کنید. این بازی رنگ‌ها را می‌توان با استفاده از رنگ کردن یک دیوار یا خرید ال ای دی‌های کوچک نوری، پیاده‌سازی و اجرا کرد. استفاده از کاغذ دیواری‌های آجرنما در بخش‌های مختلف آشپزخانه فضایی گرم و صمیمی را در فضای مختلف آشپزخانه ایجاد و با تشکیل رنگ‌های متفاوت، بخش آشپزی را از سایر بخش‌های آشپزخانه جدا می‌کند.

 نورپردازی آشپزخانه با ایده‌های خلاقانه نیز به شما کمک می‌کند تا با کمترین امکانات، فضایی متفاوت و خلاقانه برای تزئین ساده و مینیمال آشپزخانه فراهم کنید. بخش میز غذاخوری را با یک نور آرامش‌بخش و بخش آشپزی و شست و شو را با یک نور ملایم و روشن تزئین کنید. این ترکیب رنگ نوری متفاوت جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای را در آشپزخانه شما ایجاد خواهد کرد.

استفاده از قفسه و سبدهای کوچک، ایده کاربردی تزئین آشپزخانه

با خرید سبدهای سوپری و قفسه‌های چوبی علاوه‌بر چیدمان اصولی آشپزخانه به استفاده از فضای آشپزخانه نیز کمک بسیاری خواهید کرد. این روزها استفاده از سبدهای سوپری که درون یا بیرون کابینت قرار می‌گیرند، طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این سبدها انتخابی بی‌نظیر برای چیدمان حبوبات، شیشه‌های مربا، ترشی و انواع لوازم ضروری آشپزخانه هستند. در کنار سبدهای سوپری، خرید قفسه‌های مختلف در سایزبندی‌های متفاوت نیز به شما کمک می‌کند تا از کمترین فضا، بیشترین استفاده را داشته باشید. با قرار دادن گلدان‌های کوچک، شیشه‌ و ظروف زیبا با طراحی‌های خاص می‌توانید آشپزخانه خود را به یک فضای دلنشین تبدیل کنید.

از دیوارهای آشپزخانه غافل نشوید

دیوارهای آشپزخانه نقش بسیار تاثیرگذاری در چیدمان و تزئین آشپزخانه دارند. دیوارها را می‌توانید با سلیقه خود تکمیل کنید. استفاده از تابلوهای نقاشی با طرح‌هایی همچون ادویه‌های رنگارنگ، میوه‌های خوش رنگ و ظروف آشپزخانه و نصب آن‌ها بر دیوار آشپزخانه، یک چیدمان بی‌نظیر برای آشپزخانه فراهم کنید. آویزان کردن ظروف آشپزخانه مانند کفگیر، ملاقه و حتی ماهی‌تابه‌های کوچک و بزرگ از دیوار آشپزخانه، فضایی گرم و صمیمی را ایجاد می‌کند.

می‌توانید با استفاده از لوازم ضروری مانند آبچکان و نصب آن بر دیوار بالای سینک، علاوه‌بر چیدمان اصولی آشپزخانه در کمترین زمان هنگام شست و شوی ظروف، آن‌ها را جابه‌جا کنید. آویزان کردن گلدان‌های کوچک با نخ‌های کاموایی و ارزان قیمت یکی دیگر از ایده‌هایی است که می‌توانید برای تزئین آشپزخانه از آن استفاده کنید. استفاده از برچسب‌های میوه‌ای مطابق با فصل چیدمان آشپزخانه، روی دیوار بالای سینک یا قسمت یخچال و فریزر را فراموش نکنید.

استفاده از گل‌های طبیعی، جذابترین ایده تزئین آشپزخانه

استفاده از گیاهان آپارتمانی در چیدمان آشپزخانه، یک ایده ساده و کم‌هزینه برای زیباسازی فضای آشپزخانه است. گیاهان سبز آپارتمانی حال‌وهوای آشپزخانه را سرشار از سرزندگی و آرامش می‌کنند. با رعایت برخی نکات ساده و انتخاب گیاهان مناسب می‌توانید فضایی دل‌پذیر و خوشایند در آشپزخانه فراهم کنید. برای ‌زیباترشدن چیدمان آشپزخانه، بهتر است رنگ گلدان‌ها و حتی رنگ گل‌های داخل گلدان با رنگ‌ دیوار و پرده‌های آشپزخانه هماهنگ انتخاب کنید. توجه داشته باشید که گل‌های طبیعی آپارتمانی به مراقبت بسیاری نیاز دارند.

 برای آشپزخانه‌های بزرگ از گلدان‌هایی بزرگ همراه با گیاهان بلند قد و برای آشپزخانه‌های کوچک از گیاهان کوچک استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم گیاهان بلندقد را کنار دیوارهایی قرار دهید که صاف و بدون طرح‌های شلوغ‌‌اند. برای قرار دادن گلدان در کنار پرده‌ها و دیوارهایی که طرح و الگوهای شلوغ دارند بهتر است از گیاهان کوتاه‌قد استفاده کنید.

تزئین کانتر آشپزخانه را فراموش نکنید

یکی از قسمت‌های مهم که برای تزیین آشپزخانه می‌توانید از آن استفاده کنید، کانتر آشپزخانه است. معمولا کانتر از داخل نشیمن نیز دید دارد، بنابراین تزئین آن نقش موثری در چیدمان خانه خواهد داشت. روی کانتر را می‌توانید با گلدان‌های شیشه‌ای بزرگ، مجسمه‌های سرامیکی بزرگ و کوچک و لوازم تزئینی چوبی چیدمان کنید. اگر کانتر شما به اندازه کافی فضا دارد با استفاده از چند شمع عطردار می‌توانید فضایی کامل آرامش‌بخش و با انرژی مثبت در فضای آشپزخانه ایجاد کنید.

خرید لوازم ضروری و کاربردی تزئین آشپزخانه از فروشگاه تجهیز یراق

 در این مقاله شما را چند ایده کاربردی و آسان برای تزئین آشپزخانه آشنا کردیم. همان طور که مطالعه کردید خرید لوازم کاربردی مانند سوپری کابینت، آبچکان‌های زیبا و مدرن و انواع لوازم نورپردازی باکیفیت، نقش تاثیرگذاری در چیدمان آشپزخانه دارند. فروشگاه تجهیز یراق با ده سال سابقه فروش در زمینه انواع تجهیزات و یراق آلات کاربردی آشپزخانه، بهترین انتخاب برای تهیه محصولات موردنظر است. ارائه اطلاعات کامل دربار محصولات و قیمت مناسب این فروشگاه، خیال شما را از یک خرید لذت بخش راحت می‌کند.

شما می‌توانید برای تهیه محصولات مورد نظرتان با شماره 77343556-021 تماس حاصل نمایید یا به صورت حضوری به آدرس تهرانپارس- خیابان احسان مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اصلی سایت تجهیز یراق مراجعه کرده و محصول خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16308 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11557 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2448 بازدید