2109
بلک فرایدی با روژا

بلک فرایدی با روژا

1400/08/27 بازدید257

چند سالی است که خرید در بلک فرایدی یا جمعه سیاه جزو فرصت های خرید و حراج های واقعی است که بسیاری در طول سال منتظر رسیدن آن هستند. امسال نیز مانند سالهای قبل فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی روژا در این روز با شما همراه هستند تا خریدی به صرفه و دلچسب داشته باشید.

بلک فرایدی چه روزی است؟

همان طوری که بسیاری از شما هم می‌دانید در آخرین جمعه از ماه نوامبر و درست بعد از تعطیلی روز عید شکرگزاری روزی است که امروزه در سراسر جهان آن را به بلک فرایدی می‌شناسند و برای شرکت در خرید و حراج های بی نظیر برندهای گران و لوکس مانند ویکتوریا سیکرت، اپل و ...گاهی کل سال را منتظر می‌مانند.

اصطلاح بلک فرایدی اما اولین بار در سال 1896 و در هنگامه مشکلات اقتصادی آمریکا و ورشکستگی بانک ها و بورس به کار برده شد. در آن دوران مردم در سختی و مشکلات مالی بسیاری بودند. اما این اصطلاح کم کم تغییر کرد و به دلیل رونق کسب و کار فروشندگان در خریدهای آخر سال و رونق خرید مردم برای شب سال نو معنی تازه‌ای پیدا کرد.

در آن دوره در آمریکا، حسابداران با رنگ قرمز و مشکی حساب دفاتر مالی شان را ثبت می‌کردند و متوجه شدند که بعد از روز شکرگزاری معمولا فروش سال نو رونق پیدا می‌کند و دفاتر حساب و کتاب که تا پیش از آن به دلیل ضررهای مالی به رنگ قرمز بودند کم کم به رنگ سیاه نوشته می‌شوند.
همزمانی این جریان رونق فروش با روز جمعه در آخرین جمعه ماه نوامبر نماد بیشتری داشت. مردم شروع به خرید کریسمس و سال نو می‌کردند و فروشگاه ها پر از مردمی می‌شد که به دنبال خریدی مناسب برای شب عید بودند.

این بهبود وضعیت بازار بار دیگر اصطلاح بلک فرایدی را بر سر زبان انداخت؛ البته این بار با رویکردی مثبت. جریان بلک فرایدی ابتدا از آمریکا آغاز شد و امروزه در سراسر جهان شناخته شده است. از روسیه و پاکستان تا هند و کانادا، حراج بلک فرایدی تبدیل به موقعیتی جهانی با خریدی به صرفه و پرسود شده است.

در سال های اخیر و با رشد فروشگاه های آنلاین و خرید از این نوع فروشگاه در سراسر دنیا بلک فرایدی تبدیل به رویدادی جذاب برای خرید شده است که مردم در همه سال منتظر رسیدن آن هستند. از سال 2005 و با حضور فروشگاه های آنلاین خرید بلک فرایدی رنگ و رویی تازه پیدا کرده است. دیگر نیازی به ماندن در صف طولانی فروشگاه های فیزیکی نیست. مردم به راحتی و در کنار خانواده خود، از منزل بهترین خریدها را از فروشگاه آنلاین دلخواهشان خواهند داشت.

چرا در بلک فرایدی خرید کنیم؟

حراج های بلک فرایدی امروزه در سراسر دنیا فرصت مناسبی است که مردم اقلام مورد نیاز برای سال نو را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند و نکته مهم این جا است که این تخفیف ها فقط منحصر به گروه خاصی از محصولات نیست و شامل همه گروه های کالایی می‌شود؛ از لوازم صوتی، تصویری و گجت های دیجیتال تا پوشاک و خوراکی. در این بین لوازم آرایشی بهداشتی نیز در گروه کالاهای محبوب هستند.

دلیل اهمیت این رویداد جهانی فرصت استفاده از خرید و حراج‌هایی است که تنها یک بار در سال اتفاق می‌افتد و همه خریداران و فروشندگان در پی بهره کامل از این رویداد هستند.

 

بلک فرایدی در روژا چه خبر است؟

اجناس با کیفیتی که در حالت عادی بسیاری از آنها قیمت بالایی دارند در این فرصت حراج با بهترین تخفیف و قیمتی باور نکردنی به فروش میرسند.

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن و کلیه محصولاتی که در همه گروه های کالایی در سایت روژا می‌بینید همگی در تخفیف باورنکردنی قرار می‌گیرند. این تخفیف ها که گاهی تا 70 درصد هستند بهترین فرصت خرید را برای شما ایجاد خواهند کرد.

همان طور که اشاره شد، حراج در سایت روژا شاپ در تمامی گروه‌های کالایی است و در طی مدت حراج بلک فرایدی، روزانه چندین محصول با تخفیف شگفت انگیز رونمایی خواهند شد.

اگر قصد خرید عطر و ادکلن دارید یا در پی خرید هدیه مناسبی هستید بلک فرایدی با روژا همان فرصت مناسبی است که نباید آن را از دست بدهید. نکته مهم در خرید بلک فرایدی این است که گاهی کالای مورد نظر شما محبوبیت بالایی دارد و در اولین دقایق حراج به فروش می‍‌رسد، به همین دلیل بهتر است در تصمیم گیری برای خرید سرعت عمل داشته باشید.

فراموش نکنید شما تا پایان روز بلک فرایدی در 5 آذر ماه، فرصت دارید تا در شگفتآدینه روژا بهترین خرید را در گروه محصولات آرایشی بهداشتی تجربه کنید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9585 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6973 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15197 بازدید