2109
سفارش و آموزش فینگر فود و سوشی

سفارش و آموزش فینگر فود و سوشی

1400/08/27 بازدید1456

فینگر فود (Finger Food) یا غذای انگشتی به غذاهایی می‌گویند که دارای ابعاد کوچکی هستند و به عنوان پیش غذا و میان وعده مورد استفاده قرار می‌گیرد و به راحتی با دست می‌توان آن‌ها را میل کرد. امروزه سفارش فینگر فود در مهمانی‌ها، عروسی‌ها، جشن‌های تولد، مراسم افتتاحیه، عقد کنان، اعیاد و غیره بسیار مرسوم شده است. خرید فینگر فود برای افراد شاغلی که وقت کافی برای آماده کردن پیش غذا و دسر ندارند، بسیار مناسب است. ارزان بودن و تنوع بالای این غذاهای خوشمزه از دیگر مزایای سفارش و آموزش فینگر فود به شمار می‌رود‌. برای خوردن آن‌ها نیازی به قاشق، چنگال و کارد نیست. این خوراکی‌ها هم به صورت داغ و هم به صورت سرد سرو می‌شوند. در این مطلب قصد داریم درباره نحوه خرید و سفارش فینگر فود و سینی مزه به صورت آنلاین صحبت کنیم.

https://file.tesmino.ir/reportage/35500202/image_8bf3874be7d19f1feecab051f2ebff4a4f442072.jpg

سینی‌های مزه فینگر فودی چه ویژگی‌هایی دارند؟‌

یکی از خوراکی‌های بسیار خوشمزه و جذاب که در مهمانی‌ها و جشن‌ها تدارک دیده می‌شود، سینی مزه است. در این سینی‌های خوش رنگ انواع مختلف فینگر فود را قرار می‌دهند تا در کنار خوراکی‌های دیگر جلوه دلپذیری داشته باشند. از این سینی به عنوان پیش غذا در مراسم مختلف مانند تولد یا مهمانی‌ها استفاده می‌شود‌. به عنوان مثال برای سفارش سینی فینگر فود مخصوص تولد باید تعداد بالایی از آن را داخل سینی قرار دهید تا به همه مهمان‌ها برسد. شکل ظاهری زیبای این سینی‌ها کودکان را تشویق به خوردن یک غذای سالم می‌کند.

از آنجایی که این نوع پیش غذا نیازی به گرم شدن مجدد ندارد، صاحب مهمانی بدون استرس، نگرانی و کمبود وقت به راحتی مهمانی خود را اداره می‌کند و وقت بیشتری را با مهمان‌ها می‌گذراند. تنوع بالای این نوع پیش غذا باعث می‌شود که هر یک از افراد حاضر در مهمانی با توجه به ذائقه خود غذای انگشتی مورد علاقه‌اش را از داخل سینی انتخاب کنند. سفارش فینگر فود در روزهای پر مشغله یک راهکار بسیار آسان و کم هزینه برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها محسوب می‌شود‌. با سفارش مزه و انتخاب سینی متناسب با مراسم خود با آرامش و خیالی راحت از مهمانان خود پذیرایی خواهید کرد.

https://file.tesmino.ir/reportage/35500202/image_6148bb86198a18cbb6da6e43500a07b4c618eadc.jpg

سفارش فینگر فود در سایت خواهران دلنشین

برای سفارش و خرید انواع فینگر فود می‌توانید به سایت خواهران دلنشین به آدرس اینترنتی https://fingerfood-delneshin.com/ مراجعه کنید. مجموعه دلنشین در سال 1395 توسط دو خواهر به نام‌های سمانه و سمیه کریم راه‌اندازی شد. خواهران دلنشین در زمینه تولید سوشی، سینی مزه، انواع فینگر فود، سالاد، غذای کیلویی و دسر مهارت بسیار بالایی دارند و تولیدات خود را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به شهرهای تهران و کرج ارسال می‌کنند. برای خرید از این مجموعه نیازی به مراجعه حضوری نیست بلکه امکان خرید آنلاین و ثبت سفارش فینگر فود نیز برای رفاه حال مشتریان وجود دارد. با ورود به فروشگاه اینترنتی دلنشین می‌توانید امروز سفارش دهید و 3 روز دیگر تحویل بگیرید. تنوع بالای محصولات، امنیت بالا هنگام خرید، تحویل به موقع سفارش‌ها در درب منزل یا محل کار و آموزش فینگر فود در اینستاگرام و سوشی به صورت آنلاین از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی دلنشین می‌باشد.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16291 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11547 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2112 بازدید