2109
خرید سرویس خواب در مشهد با قیمت مناسب

خرید سرویس خواب در مشهد با قیمت مناسب

1400/08/20 بازدید857

یکی از مهمترین اجزا در هر خانه و یا اتاق خواب، سرویس خواب آن است. امروز در این مقاله می خواهیم سرویس خواب های جدید و ارزان قیمت در مشهد را به شما معرفی کنیم ...

 

سلام به دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه، امروز در این مقاله می خواهیم در رابطه با خرید سرویس خواب در مشهد صحبت کنیم پس تاآخر این مقاله باما همراه باشید.

امروزه یکی از مهمترین اجزا در هر خانه و یا اتاق خوابی سرویس خواب آن است. در واقع می شود گف مرکز هر اتاق خوابی سرویس خواب آن است. پس باید در خرید آن بسیار دقت کنيد.

به علت آنکه هر سرویس خوابی که انتخاب کنید باید باقی وسایلات اتاق را با آن ست کنید. یکی از نکاتی که بهتر است به آن توجه کنید این است که اگر در منزلتان از دکوراسیون مدرن و امروزی استفاده کرده اید بهتر است اتاق خوابتان هم از آن دکوراسیون پیروی کند.

امروزه در فروشگاه ها انواع و اقسام سرویس خواب ها وجود دارد که قبل از خرید باید به آن توجه کنید که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

 

 

 

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب

یک سرويس خواب کامل شامل موارد زیر می شود، ولی ممکن است دربرخی از سرویس خواب ها مواردی را مشاهده نکنید ولی خودتان میتوانید آن را بصورت جداگانه سفارش دهید.

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • میز آرایش
  • آینه
  • کمد
  • پاف
  • تخت خواب

یکی از مهمترین اجزا در سرویس خواب ها تخت است. تخت ها براساس نیاز شما طراحی و ساخته می شوند. تخت های یک نفره باید دارای عرض 90 تا 110 سانتیمتر و طول 200 سانتیمتر باشد و تخت های دونفره عرض 135 تا 150 سانتیمتر دارد. ولی اگر فردی هیکل و قدبلند هستید و در خواب عادت به چرخش و تکان خوردن دارید می توانید سایز مورد علاقه تان را به فروشگاه هیلداچوب بدهید و تخت کاملا سفارشی را تهیه کنید.

میز آرایش

یکی از مهمترین وسایلی که در هر اتاق خوابی باید باشد می آرایش است. میزآرایش همانطور که از اسمش پیداست برای سرو سامان دادن به لوازم آرایش است. و شما به راحتی می توانید تمامی اقلام و اقسام وسایلاتتان را داخل کشوهای تعبیه شده قرار دهید و از نظم اتاقتان لذت ببرید.

پاتختی و پاف

یکی از وسایلاتی که در کنار تخت ها قرار می گیرد پاتختی است. پاتختی ها در انواع و اقسام طرح ها و سایزها ساخته می شوند. پاتختی ها را می توان برای قرار دادن لیوان آب و یا قرص و اگر بخواهیم به عنوان تزئینی از آن استفاده کنیم با قراردادن آباژور بر روی آن می توانیم اتاق را زیباتر جلوه دهیم. طول و عرض مناسب برای پاتختی ها 40 تا 50 سانتیمتر است.

کمد

امروزه به علت کمبود فضا در خانه های امروزی همه افراد در تمامی اتاق هایشان از کمد استفاده می کنند. تا بتوانند وسایلات اضافی را در آن قرار دهند. وجود وسایلات اضافی باعث می شود اتاقتان را شلوغ نشان دهد. با وجود کمد می توانید به راحتی تمامی وسایلات را پنهان کنید

انواع سرویس خواب

در بازار امروزه انواع مدلهای سرویس خواب موجود است. که باهم آشنا می شویم:

سرویس خواب چستر

یکی از زیباترین طرح ها در سرویس خواب، سرویس خواب های لمسه دوزی است. اینگونه سرویس خواب ها از ترکیب چوب و پارچه تهیه شده است. که در قسمت های مختلف آن با دکمه و یا نگین لمسه دوزی می شود.

سرویس خواب مدرن

یکی از مهمترین ویژگی سبک های مدرن یا مینیمال سادگی و استفاده از خطوط موازی است. اگرجزو افرادی هستید که دنبال سادگی و زیبایی هستید این سبک مناسب شما است.

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب های سلطنتی دارای سبک های پرکار و شلوغ است. اگر به دنبال زیورآلات و طرف و برق زیادی هستید این گونه سرویس خواب مناسب شما است. اگر این نوع سرویس خواب را انتخاب می کنید بهتر است باقی وسایل اتاقتان را ساده خرید کنید به علت آنکه اتاقتان را شلوغ نشان ندهد.

سرویس خواب کلاسیک

یکی از سرویس خواب های بسیار پرطرفدار و گران قیمت سرویس خواب کلاسیک است.این گونه سرویس خواب ها دارای منبت کاری،تاج های آینه کاری و... هستند.

انواع جنس سرویس خواب

سرویس خواب ها در انواع جنس ها تولید می شود.که عبارتند از : ام دی اف،ملامینه،هایگلاس،نئوپان و برخی از چوب گردو و راش تولید می شوند.

ام دی اف

سرویس خواب های ام دی اف یکی از پرطرفدارترین سرویس خواب ها در بازار است. این نوع چوب، تخته نیمه فشرده بر پایه چوب است که از جنس های نرمی چون درخت کاج تهیه می شود. این گونه چوب در مقابل آب مقاوم است.

ملامینه

چوب ملامینه برخلاف ام دی اف و نئوپان ورقه نیست.و با روکش پوشیده است.ملامینه با مغز ام دی قیمت بالاتری نسبت به ملامینه با ورقه نئوپان دارد.

هایگلاس

چوب هایگلاس بیشتر برای کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. ولی برخی از افراد علاقه زیادی به هایگلاس دارند و سرویس خوابشان را از این نوع سفارش می دهند. هایگلاس یک نوع ورق با مغزی ورقه ام دی اف و با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می باشد.

چوب راش

چوب راش از درختان چندین ساله راش تولید می شود. درختان راش در اروپای مرکزی و غربی پراکنش خوبی دارند؛ هرچند، به صورت درختچه یا درخت بین عرض های جغرافیایی 40 و 60 درجه مشاهده می شوند.

چوب گردو

چوب گردو ریزبافت بوده و الیاف صاف و مستقیمی دارد. بافت آن تا حدودی زبر و خشن است و گره ها یا سایر بی نظمی های ساختاری به طور تصادفی در بافت چوب گردو پراکنده اند.

رنگ سرویس خواب

بعد از انتخاب مدل و جنس سرویس خواب باید رنگ آن را انتخاب کنید.بهترین رنگ برای سرویس خواب رنگ سفید است.به علت آنکه ما یک سوم عمر خودمان را در اتاق خواب به سر می بریم. رنگ سفید باعث می شود از نظر روحیه و در دکوراسیون باعث می شود اتاق شما ساده و تروتمیز به نظر برسد.و رنگ بعدی که مناسب سرویس خواب است رنگ چوب است.رنگ قهوه ای تداعی کننده طبیعت است و باعث آرامش در هنگام خواب است.

اگر به دنبال خرید سرویس خواب های جدید و ارزان قیمت در مشهد هستید پیشنهاد ما به شما هیلدا چوب است. فروشگاه محصولات چوبی هیلدا یکی از عرضه کنندگان محصولات چوبی معتبر در مشهد است. که زیباترین طرح ها را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند. برای دیدن نمونه کارهای ساخت هیلدا به آدرس سایت هیلداچوب سربزنید.

در صورت تمایل به دیدن نمونه کارها از نزدیک به آدرس زیرمراجعه فرمایید :

آدرس : مشهد دانش آموز 1 نبش شیخ مفید 1 پلاک 15

اینستاگرام : @hilda.choob

تلفن تماس :  05136028637

تلفن همراه : 8062627-0935

 

ارسال نظر شما

login captcha

واقعا کیفیت هیلدا توی سرویس خواب بی نظیره و من سرویس خواب خونم رو از هیلدا خریداری کردم و مبلمان منزل رو به صورت اقساطی از مبل سید کاشان خریدم و از این دو برند واقعا راضیم.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9661 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7041 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15202 بازدید