2109
تفکر منطقی را با این کتاب به کودکان بیاموزید

تفکر منطقی را با این کتاب به کودکان بیاموزید

1393/06/29 بازدید386

نی نی سایت به نقل از فارس: به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انتشارات کتاب نیستان علاوه بر انتشار مجموعه کتاب‌هایی در حوزه ادبیات برای بزرگسالان مجموعه کتاب‌های قابل توجهی برای کودکان دارد. یکی از این مجموعه ها که هم اکنون و در آستانه شروع سال تحصیلی جلد بیست و پنجم آن منتشر شده است، مجموعه کتاب‌های سلام پیش دبستانی‌ها نوشته داریوش صادقی است و نویسنده سعی دارد در هر یک از جلدهای کتاب یک مهارت مورد نیاز کودکان در سن 4 تا 7 سال را به آنها آموزش و ذهنشان را آماده ورود به مدرسه کند.
 


 

بیست و پنجمین جلد این مجموعه که به تازگی منتشر شده است، «بازی‌های فکری و منطقی» نام دارد که در آن کودکان با تمرین‌های ساده ذهنی برای دست یابی به راه حل، راه‌های حل مساله را می‌آموزند.

این کتاب چند بخش دارد. بخش اول سنجش هوش سیال کودک است که مهارت تفکر منطقی و حل مساله در موقعیت‌های جدید را می‌آموزد. بخش دوم اختصاص به چالش های ذهنی دارد که کودک با آزمون و خطا راه حل را می‌یابد. بخش‌های دیگر کتاب نیز برای افزایش تمرکز بر روی مساله و فکر کردن به راه حل‌های مختلف برای پیدا کردن پاسخ است که مقدمه‌ای است برای حل مسائل ریاضی در آینده و کودک همه این مهارت‌ها در قالب بازی و با کمک تصویرهای موجود در کتاب می‌آموزد.

کار تصویرگری این مجموعه را مانند 24 جلد پیشین ایلگار رحیمی انجام داده است و انتشارات کتاب نیستان این کتاب را در 3هزار نسخه با قیمت 7500 تومان منتشر کرده است.

پیش از این از این مجموعه کتاب‌های «بازی با نشانه‌های فارسی»،‌ «امنیت در اینترنت برای کودکان»، «آموزش کامپیوتر برای کودکان»،‌ «آموزش اعداد برای کودکان» و ... منتشر شده بود.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8819 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6383 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15120 بازدید