2109
انواع کاپشن چرم به همراه نکاتی در خرید و نگهداری آن

انواع کاپشن چرم به همراه نکاتی در خرید و نگهداری آن

1400/08/16 بازدید811

 

با شروع فصل‌های پاییز و زمستان استفاده از لباس‌های گرم، برای مصون ماندن از سرما اجتناب‌ناپذیر است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که بیشتر به لباس‌ها و استایل زمستانی علاقه دارید، حتماً تابه‌حال به فکر خرید کت و کاپشن چرم افتاده‌اید. کت‌های چرمی دارای کیفیت بالایی هستند که با طراحی و ساخت منحصر به فرد خود، به افزایش جذابیت استایل شما کمک می‌کنند. اما محصولات تولید شده با چرم طبیعی معمولاً قیمت بالایی دارند و به همین دلیل باید با وسواس بیشتری انتخاب شوند، ما در این مقاله درباره انواع کاپشن چرم زنانه و مردانه مطالبی را جمع‌آوری کردیم تا به شما در خرید آن کمک کند.

درباره کاپشن چرم

کاپشن‌ها و پالتوهای چرمی که زمانی به عنوان یک پارچه متداول و کاربردی به کار می‌رفت، اکنون یک سبک منحصر به فرد به شمار می‌رود که آن را از کاپشن و کت با انواع پارچه‌های دیگر، متمایز می‌کند. امروزه کت‌های چرمی کوتاه و بلند زنانه و مردانه، با تنوع زیادی که دارند، گزینه‌های متعددی را برای انتخاب کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. کاپشن چرم را بر اساس رنگ، قد، جزئیات و تناسب اجزاء آن می‌توان طبقه بندی کرد.

انواع مختلفی از کاپشن چرم که هرکدام ویژگی‌ها و جزئیات خاص خود را دارند، در بازار وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس سبک زندگی، نیاز و استفاده خود یک مدل مناسب را انتخاب کنید. انواع کاپشن چرم مردانه و زنانه با بیشتر لباس‌ها ست می‌شوند. چرم کروکو تولیدکننده انواع محصولات چرمی، با تنوع محصولات خود به شما امکان می‌دهد در انتخاب یک کت چرمی، خارج از چارچوب فکر کنید.

چه مواردی را باید در هنگام انتخاب کاپشن چرم در نظر بگیرید؟

چرم یک عایق عالی است و شما را در سخت‌ترین زمستان‌ها گرم نگه می‌دارد و جایگزینی شیک برای ژاکت‌های پشمی در هنگام بیرون رفتن است. اگر این اولین باری است که کت چرمی را انتخاب می‌کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که اگر آنها را قبل از خرید کاپشن چرم در نظر داشته باشید، به انتخاب مناسب شما کمک خواهد کرد:

رنگ و مدل کت های چرمی

رنگ چرم معمولاً قهوه‌ای و مشکی است، اما امروزه انواع مختلفی از کاپشن چرمی در رنگ‌های مختلف از مشکی، قهوه‌ای و برنز گرفته تا صورتی، قرمز و بنفش موجود هستند. همچنین انواع مختلفی از کت و کاپشن چرم مردانه و زنانه باکیفیت‌های مختلف چرم وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. به طور معمول کت‌های چرمی مشکی رایج‌تر هستند، زیرا با هر لباسی ست می‌شوند، اما کت قهوه‌ای مایل به زرد یا قهوه‌ای تیره نیز به‌اندازه رنگ مشکی رایج است و می‌توان آن را روی لباس‌های مختلف پوشید. همچنین می‌توانید کت‌های چرمی با زیره هودی انتخاب کنید که شما را گرم‌تر نگه دارد. کت‌های چرمی با یقه‌های خز نیز بسیار شیک هستند و بسیار جلب توجه می‌کنند.

قد و آپشن‌های کاپشن چرم

کت‌های چرمی بلند را می‌توان روی شلوار جین، لباس و برای بانوان روی دامن پوشید. به دلیل اینکه بیشتر کت‌های چرمی ساده هستند، به‌راحتی می‌توان آنها را با هر لباسی ست کرد. اگر می‌خواهید تیپ ساده‌ای داشته باشید، می‌توانید کاپشن چرم مشکی، قهوه‌ای یا خرمایی را انتخاب کنید که می‌توان آن را روی هر رنگ لباسی پوشید. کت‌های چرمی با کمربند نیز انتخاب خوبی هستند و به تنظیم آن بر روی لباس کمک می‌کنند.

انواع مدل‌های کت و کاپشن چرم

کت‌های چرمی مردانه و زنانه یکی از انواع لباس‌های کلاسیک است که از مد نمی‌افتد و در همه زمان‌ها موردتوجه بوده‌اند. طیف وسیعی از کاپشن چرم زنانه و مردانه را در سبک‌های مختلف و دوخت زیبا در بازار وجود دارند که هرکدام ساخته شده از نوعی چرم هستند. چرم گوسفند عایق خوبی در برابر باد و سرما است و به دلیل اینکه وزنی سبک دارد، برای پوشیدن در تمام روز چند فصل مناسب‌تر است، در مقابل چرم گاوی وزن سنگین‌تری دارد و برای کسانی که به چرم ضخیم‌تری نیاز دارند مناسب‌تر است.

کاپشن چرم را می‌توان بر اساس طراحی آن به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

کاپشن چرم مدل بامبر Bomber

ممکن است هنگام پوشیدن این مدل احساس کنید که از یک پرواز طولانی برگشته‌اید، زیرا در ابتدا این مدل از کاپشن چرم برای خلبانان طراحی شده بود و امروزه به جذاب‌ترین مدل در بین کت‌های چرمی زنانه و مردانه تبدیل شده است. کاپشن‌های چرم مدل بامبر معمولاً جادار هستند، اما هنگام انتخاب مطمئن شوید که اندازه‌ آن به قدری باشد که به شما امکان ‌دهد یک تی شرت و ژاکت زیر آن بپوشید و همچنان بتوانید آن را ببندید. با توجه به اینکه این نوع کاپشن معمولاً ساده است، بنابراین بهتر است آن را با لباس‌هایی به همان اندازه ساده بپوشید.

کاپشن چرم مدل بلیزر Blazer

در طراحی و دوخت این نوع از کاپشن چرم معمولاً از یقه و دکمه استفاده می‌شود. در تاریخ کت‌های چرمی، کت بلیزر یک اختراع نسبتاً جدید است که بیشتر جنبه تزئینی دارد تا کاربردی، زیرا یک کاپشن چرمی خوش‌ساخت نباید هیچ نشانه‌ای از درزهای فشرده و کار زیاد روی درزها داشته باشد. تزئینات زیاد باعث ایجاد اختلال در پوشش طبیعی چرم می‌شود و وزن غیرضروری را اضافه می‌کند. کاپشن بلیزر چرمی کمی کشش طبیعی دارد و در برش‌های ظریف‌تر بهترین ظاهر را دارد.

کاپشن چرم مدل بایکر Biker

این نوع کاپشن چرم الهام گرفته شده از لباس موتورسیکلت سواران طراحی شده است. کاپشن چرم مدل بایکر معمولاً دارای یک زیپ نامتقارن و گیره کوچک روی یقه، زیپ جلو و همچنین دو جیب زیپی است. کاپشن مدل بایکر، علاوه بر طراحی زیبای خود، دارای مزیت‌های کاربردی نیز می‌باشد. زیپ نامتقارن در قسمت جلو ز فرورفتن آن در تن شما هنگام خم شدن بر روی فرمان جلوگیری کرده و از نفوذ باد به داخل آن جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، وقتی این نوع کاپشن چرم را می‌پوشید نباید احساس بدی داشته باشید. به همین منظور، وقتی آن را پرو می‌کنید، بررسی کنید که آیا می‌توانید به راحتی بازوهایتان را حرکت دهید یا نه و آیا وقتی زیپ کت بالا می‌رود، طول آستین درست روی مچ دستتان می‌نشیند یا خیر. همچنین مطمئن شوید که وقتی دست‌های خود را در جیب می‌گذارید، زاویه آستین همچنان خوب به نظر برسد. کاپشن مدل بایکر را می‌توانید روی یک تی شرت سفید و یا در روزهای سردتر روی یک هودی، بپوشید.

کاپشن چرم مدل تراکر Trucker

این مدل از کاپشن چرم با جیب‌های دکمه‌دار روی سینه، دوخت کنتراست و بست‌های روی مچ شناخته می‌شود. مدل تراکر همان‌طور که از اسمش پیداست برای رانندگان کامیون طراحی شده بود و بعد برای استفاده تمام افراد تبدیل به یک ترند جذاب شد. بنابراین برای جای تعجب نیست که عمدتاً از مواد سفت و سختی مانند جین و البته چرم ساخته می‌شد که می‌توانست از پس شرایط سخت جاده‌ها برآید. کاپشن طرح تراکر طوری طراحی می‌شود که بتوان به راحتی زیر آن لباس پوشید. همچنین آنها علاوه بر اینکه به اندازه کافی برش خورده و ظریف هستند و با شلوارهای پشمی و پیراهن ابریشمی ست می‌شوند، به همان اندازه با شلوار جین مشکی نیز خوب به نظر می‌رسند.

کاپشن چرم بلند

کت چرم بلند با الهام از لباس افراد نظامی، طراحی شد. در قدیم فقط افسران نظامی و مردان برجسته می‌توانستند آن را بپوشند. امروزه آنها به یک لباس کلاسیک تبدیل شده‌اند. کاپشن چرم بلند، برای پوشیدن در زمستان مناسب است. این مدل از کاپشن چرم همیشه مد بوده و می‌توان آن را با هر نوع شلوار جین ست کرد.

چرا کاپشن چرم جزو پرطرف‌دارترین لباس‌ها هستند؟

کاپشن چرم مردانه و زنانه هیچگاه از مد نمی‌افتد و مردم در تمام دوره‌ها جذب این لباس می‌شوند. بسیاری از شخصیت‌های مشهور با استفاده از لباس‌های چرمی، استایل منحصر به فردی برای خود ایجاد کردند. از دهه 60 تا 90 میلادی، شاهد بودیم که ستاره‌های پاپ و راک با این لباس‌ها، تحولی در مد را به ارمغان آوردند و یک استایل برجسته خلق کردند که هنوز مورد علاقه مردم در سراسر جهان است. کاپشن چرمی می‌تواند فوراً استایل شما را به روز کند، در نتیجه یکی از لباس‌هایی است که باید در کمد خود داشته باشید.

جذاب ترین نکته درباره کاپشن چرم این است که می‌توانید آن را در هر زمان و هر مکان بپوشید. شما چه بخواهید به یک مهمانی بروید و چه بخواهید با دوستان خود در یک دورهمی معمولی باشید، پوشیدن یک کت چرمی انتخاب مناسبی است و توجه افراد را به شما جلب می‌کند. حتی اگر قرار است اولین قرار ملاقات خود را داشته باشید، پوشیدن این لباس یک امتیاز اضافی برای شما است.

حرف آخر

همان‌طور که گفته شد، کاپشن چرم در فهرست برتر دنیای مد قرار دارد. با گذشت زمان، اشکال مختلفی از کاپشن چرمی مردانه و زنانه، طراحی و به بازار عرضه شد. کاپشن و کت‌های چرم هنوز هم مانند گذشته محبوب هستند. امروزه کاپشن چرم زنانه و مردانه در رنگ‌های مختلف از مشکی و قهوه‌ای گرفته تا رنگ‌های تند قرمز و صورتی و آبی تولید می‌شوند. با مراجعه به سایت چرم کروکو می‌توانید با طیف گسترده‌ای از کت چرم در انواع مختلف رنگ‌ها که با الهام از آخرین مد روز طراحی و تولید شده دست پیدا کنید. کاپشن چرم را می‌توان برای موقعیت‌های متعدد از جمله مهمانی‌های رسمی و غیررسمی، گردش، مسافرت و غیره پوشید. این محصول پرطرفدار در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف موجود است، شما می‌توانید بهترین کت‌های مردانه و زنانه چرمی کوتاه و بلند را در سایت کروکو به آدرس اینترنتی www.croco.ir ببینید و حتی برای سفارش آنها به صورت آنلاین اقدام کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها