2109
نمایه مجله علمی پژوهشی نوزادان ایران در پایگاه اطلاعاتی منطقه شرق مدیترانه

نمایه مجله علمی پژوهشی نوزادان ایران در پایگاه اطلاعاتی منطقه شرق مدیترانه

1393/06/25 بازدید615

به گزارش ایرنا، مجله علمی پژوهشی نوزادان ایران Iranian Journal of Neonatology IJN به صورت فصلنامه با موضوعاتی همچون ترویج بهداشت و درمان، مدیریت نوزادان تازه متولد شده، زنان باردار و بیماری های نوزادان ارایه منتشر می شود .


سردبیر مجله و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: این مجله تا کنون در پایگاه های علمی دیگری از جمله EBSCO، DOAJ، Chemical Abstracts Service ، SID، , IranMedex ISC، و Magiran نمایه شده است.


دکتر رضا سعیدی از تمامی اساتید، محققان و دانشجویان دعوت کرد که مقالات خود را در محورهای نوزادان و پریناتولوژی برای انتشار به این مجله ارسال کنند.


این مجله در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر می شود.


***مقاله عضو هیات علمی دانشگاه در یکی معتبرترین مجلات بین المللی 


مقاله عضو هیات علمی گروه بیوتکنولوژی پزشکی و مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در یکی از مجلات معتبر دنیا در حیطه علوم تغذیه و رژیم درمانی منتشر شد. 


مقاله دکتر امیرحسین صاحبکار استادیار گروه بیوتکنولوژی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عنوان:Recent advances in pharmacotherapy for hypertriglyceridemia در مجله معتبر Progress in Lipid Research منتشر شده است.


این مجله با ضریب تاثیر 13، رتبه نخست مجلات دنیا را در حیطه علوم تغذیه و رژیم درمانی به خود اختصاص داده است و جزء معدود مقالات دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ضریب تاثیر بیشتر از 10 است که در آن آدرس (affiliation) دانشگاه در جایگاه نخست قرار دارد.


در این مقاله به جدیدترین یافته ها در مورد اثربخشی و نیز عوارض جانبی درمان های نوین اصلاح کننده چربی خون که در مرحله تحقیقات بالینی و یا در آستانه ورود به بازار دارویی دنیا است پرداخته شده است.


علاقمندان برای مطالعه آنلاین این مقاله مروری می توانند به نشانی http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0163782714000307 مراجعه کنند. ضمنا این مقاله در ‍‍پایگاه اطلاعاتی PubMed نیز ایندکس شده است.

 

منبع: ایسنا

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9683 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7065 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15202 بازدید