2109
آنالیز پیج اینستاگرام با معرفی ابزارHypeauditor  ( تشخیص فالوور واقعی و فیک )

آنالیز پیج اینستاگرام با معرفی ابزارHypeauditor ( تشخیص فالوور واقعی و فیک )

1400/08/05 بازدید1505

ابزار آنالیز فالوور و پیج های اینستاگرام از جمله برنامه های کاربردی است که برای مدیریت پیج اینستاگرام خود به آن نیاز پیدا می کنید. شاید پیج های زیادی از روش خرید فالوور واقعی برای افزایش فالوور استفاده کرده باشند که از بهترین روش های افزایش فالوور است، اما تعدادی از آنها با فالوورهای روح کار می کنند. با استفاده از برنامه آنالیز پیج اینستاگرام می توانید پیج های پربازدید و بازدهی بالا را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. شاید برای خودتان و اطرافیان شما این اتفاق افتاده باشد؛ پیج هایی با فالوورهای بالا انتخاب می کنید و برای آن هزینه زیادی پرداخت می کنید، اما این پیج ها نتوانستند بازدهی خوبی برای شما داشته باشند، چون فالوورهای فیک آنها بیشتر از فالوور واقعی و فعال آنها است. برنامه آنالیز پیج و تشخیص فالوور واقعی از روح اینجا به کمک شما می آید. در ادامه بیشتر به شما توضیح می دهیم.

تاثیر فالوور واقعی و فیک بر روی پیج اینستاگرام

 

حتما درباره فالوور و انواع آن چیزهای زیادی شنیده ­اید. فالوور واقعی و فالوور فیک از شناخته شده ترین فالوورهای اینستاگرام است که افراد با خرید آنها تعداد فالوور پیج خود را افزایش می دهند و پیج خود را ارتقا می­ دهند. این ارتقا می­تواند به دلایل زیادی باشد و این دلایل هر کدام به شکل­ های مختلف باعث رشد و ترقی پیج می ­شوند.

فالوور واقعی اینستاگرام مهره اصلی پیج های بیزینسی

فالوور واقعی اینستاگرام فالوورهایی هستند که در اینستاگرام پروفایل واقعی دارند و فعالیت می کنند. آنها پست و استوری های شما را دنبال می کنند و نسبت به آنها واکنش هایی مانند لایک و کامنت و ریپلای استوری دارند. با خرید فالوور واقعی مای ممبر می توانید لایک، ویو و نرخ تعامل خود را افزایش دهید، حتی اگر از خرید لایک یا خرید ویو پست اینستاگرام هم استفاده کرده باشید بازهم فرصت دیگری برای شما است. این فالوور خیلی بهتر از فالوور فیک عمل می کند. فالوور واقعی با برنامه آنالیز فالوور فیک و واقعی قابل شناسایی است و شما می ­توانید آنها را از هم جدا کنید. پیج اینستاگرامی که تعداد فالوور واقعی کمتری داشته باشد خیلی بهتر از پیجی است که تعداد فالوور آن زیاد باشد؛ اما فالوورهای آن فیک باشد و برای او سودی نداشته باشد.

فالوور فیک اینستاگرام فعالیت محدود اما بدون ریزش

همانطور که گفتیم فالوورهای فیک اینستاگرام فعالیتی ندارد و تنها برای بالا بردن عدد فالوور استفاده می شوند. اگرچه پیج های زیادی از این فالوورها استفاده می کنند و مشکلی ایجاد نمی کند، اما باید تناسب این فالوورها رعایت شود. فالوور فیک به دلیل ارزان بودن نسبت به فالوورهایی همچون فالوور واقعی و دیگر فالوورها خریدار بیشتری دارد. زمانی که شما صرف بالا بودن تعداد فالوورها به پیج تبلیغات می دهید نتیجه زیادی دریافت نمی کنید. اما با استفاده از برنامه آنالیز فالوور اینستاگرام می توانید میزان فیک و واقعی فالوورها را پیدا کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

هایپ اودیتور ابزار آنالیز پیج اینستاگرام

برنامه آنالیز فالوور اینستاگرام بسیار زیاد است و شما می­ توانید هر کدام را انتخاب کنید و با آن به آنالیز فالوورهای پیج­ اینستاگرام مورد نظر خود بپردازید. اما باید توجه داشته باشید که این ابزار آنالیز فالوور که این برنامه چقدر درست کار می­کند. برنامه های که شما به عنوان آنالیز دهنده فالوور فیک و فالوور واقعی آن را دانلود می­‌کنید؛ بایستی بر پایه چند معیار و آپشن آنها را با هم مقایسه کنید تا برنامه آنالیز فالوور بسیار خوبی را دانلود کنید. معیارهای شما برای مقایسه باید این باشد که چقدر آماری که این برنامه آنالیز فالوور فیک و فالوور واقعی به شما می­‌دهد؛ درست است. دومین معیار این است که این برنامه چقدر معتبر است و اطلاعات شما را سرقت نکند. سومین معیار این است که این نرم افزار آنالیز فالوور فیک و فالوور واقعی چه ابزارها و آپشن­ هایی دارد که بقیه ابزارهای آنالیز فالوور آنها را ندارند.

ابزاری که می­خواهیم در این بخش به شما معرفی کنیم؛ از بهترین و کاربردی­ترین برنامه­ هایی است که شما با استفاده از آن می­توانید به راحتی تعداد فالوور فیک و فالوور واقعی یک پیج را بدست بیاورید. ابزار hypeauditor است. شما با جستجو کردن این نام در گوگل کروم می­توانید به صفحه سایت این ابزار بروید و آنجا با وارد کردن آیدی اینستاگرام پیج مورد نظر انواع فالوورهای آن را بررسی کنید. این ابزار آنالیز فالوور بسیار دقیق است و از نظر آماری که به شما می­دهد خیالتان راحت باشد چون درصد خطای این ابزار تقریبا صفر است. پس از نظر دقیق بودن این برنامه مطمئن باشید.

افزایش لایک اینستاگرام با خرید فالوور واقعی و فالوور فیک

در این بخش قرار است که درباره افزایش لایک از طریق خرید فالوور واقعی و فیک بحث کنیم و به شما بگوییم که چگونه می­توانید از طریق فالوور فیک و واقعی لایک­­ های پست خود را افزایش دهید. در بالا گفته شد که فالوور واقعی کاربری است که با پیج شما تعامل دارد. پست­ و استوری­ شما را می ­بیند و حتی ممکن است که پست شما را لایک کنند و به استوری شما واکنش دهد. توجه داشته باشید که نوع فالوورهای شما با ابزار آنالیز فالوور قابل تشخیص است. پس فالوور واقعی در واقع همان لایک است و شما با خرید فالوور واقعی لایک را هم خریده­ اید. پس با خرید فالوور واقعی نیازی به خرید لایک نخواهد بود چون همان فالوور واقعی می­تواند لایک نیز کند.

اما فالوورهای فیک نمی توانند پست و استوری های شما را ببیند و تعامل ایجاد کنند. این نوع فالوور نیز با ابزار آنالیز فالوور قابل تشخیص است و می­تواند از بقیه فالوورها آن را جدا کنید.اگرچه فالوورهای فیک برای بالا بردن تعداد گزینه های خوبی هستند اما در ادامه باید از آنها فاصله گرفت. اما اگر از این روش استفاده می کنید در کنار آن به خرید لایک و خرید ویو پست اینستاگرام نیاز پیدا می کنید. خرید لایک و خرید ویو پست هزینه های کمی دارد پس نگران هزینه های آن نباشید.

افزایش فروش با خرید فالوور واقعی اینستاگرام

اگر شما یک پیج فروشگاهی داشته باشید و برای آن پیج فالوور واقعی تهیه کنید؛ فالوورها محصولات شما را می بینند و مشتریان احتمالی شما می شوند. پس فالوور واقعی در افزایش فروش محصولات شما می­تواند کمک کند. صبر کنید منظور خود را یک طور دیگر به شما بگوییم. فالوور واقعی یک فرد زنده است که مانند تمام افراد دیگر می­تواند هر کاری را با اینستاگرام و پیج شما انجام دهد و هر چیزی را می­خواهد به دنبالش باشد. این یک تعریف بسیار خوب و کامل برای فالوور واقعی است و همانطور که گفته شد از طریق برنامه آنالیز فالوور می­توان این نوع فالوور را شناسایی کرد. ( شما می توانید اطلاعات بیشتر در حوزه مزایای فالوورهای واقعی را در سایت خدمات اینستاگرام مای ممبر دنبال کنید. با سرچ ساده مای ممبر و باز کردن لینک سایت به راحتی به تمام مقالات ما دسترسی پیدا می کنید. )

 

چرا باید از ابزار آنالیز پیج و فالوور واقعی استفاده کنیم؟

این بخش شاید مهم­ترین بخش این مقاله باشد چون در آن می­خواهیم بگوییم که چرا شما باید از ابزار آنالیز فالوور واقعی استفاده کنید. فکر کنید که شما می­ خواهید به یک پیج در اینستاگرام تبلیغات بدهید. با ادمین پیج صحبت می­ کنید و بلاخره با پرداخت هزینه در پیج او تبلیغات خود را قرار می ­دهید. اما می­بینید که بازدهی این تبلیغاتی که در این پیج شما انجام دادید؛ نسبت به فالوورهای آن پیج خیلی پایین­­تر است و شما هیچ تغییری خاصی در فالوورهای پیج خود ندیده­اید. اینجاست که آن طرف کلاهبرداری کرده و تمام هزینه ه­ای که کردید؛ هدر رفته است. چون فالوورهای آن پیج بیشترشان فیک بودن و شما فریب تعداد فالوور بالای آن پیج را خوردید. اگر شما قبل از دادن تبلیغات به آن پیج با استفاده از ابزار آنالیز فالوور واقعی، وضعیت فالوورهای آن پیج را امتحان می­کردید؛ پول شما هدر نمی­رفت. علاوه بر این شما ممکن است از پلتفرم های زیادی برای خرید فالوور واقعی استفاده کنید اما آنها به شما فالوورهای روح و فیک داده باشند. شما می توانید با یک بررسی ساده به درستی کار آنها پی ببرید.

کلام آخر در آنالیز فالوور اینستاگرام

این مقاله درباره برنامه آنالیز فالوور اینستاگرام بود. شما در این مقاله با تاثیر فالوور فیک و واقعی بر روی پیج اینستاگرام، افزایش لایک از طریق فالوور فیک و واقعی،افزایش فروش از طریق فالوور واقعی و معرفی یک ابزار آنالیز فالوور که بسیار معروف کاربردی است؛ آشنا شدید. مای ممبر را در فضای مجازی نیز می­توانید دنبال کنید تا از نکات آموزشی جای نمانید و از جشنواره­ ها و تخفیف ­ها نهایت استفاده را ببرید.از این که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید، کمال تشکر را داریم.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9585 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6973 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15197 بازدید