2709
آیا می‌توانیم فرش ماشینی را به روش آنلاین بخریم | نکاتی که باید بدانید! نقش و نگار ایرانی را آنلاین

آیا می‌توانیم فرش ماشینی را به روش آنلاین بخریم | نکاتی که باید بدانید! نقش و نگار ایرانی را آنلاین

1400/07/27 بازدید215

وقتی به یک فروشگاه فرش می‌رویم انگار وارد دنیایی خیالی از رنگ‌ها و نقش‌ها شده‌ایم. فرش ایرانی حاصل ترکیب هنر ایرانی و صنعت تولید فرش و قالی است. کاربرد فرش ایرانی دستباف و ماشینی فقط در ایجاد زیبایی نیست بلکه یکی از بهترین کفپوش‌ها در دنیا به‌شمار می‌رود. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود که بخواهیم انواعی از این فرش‌ها را در خانه خود داشته باشیم و آن‌ها را خریداری کنیم. اما برای انجام روندهای خرید، از دیدن انواع فرش و طرح‌ها و نقشه‌ها تا خرید و دریافت آن، از بستر اینترنت و روش خرید آنلاین هم می‌توان استفاده کرد. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی الماس کویر با روش خرید اینترنتی فرش ماشینی آشنا می‌شویم.

 

دلایل محبوبیت فرش ایرانی

فرش ایرانی دارای نقشه‌هایی اصیل و متنوع است و در سال‌های اخیر نیز طراحان فرش ایرانی این نقشه‌ها را با خلاقیت خود و حال‌وهوای زندگی مدرن، به‌روزرسانی کرده‌اند. برخی از دلایل دیگر محبوبیت فرش ایرانی در دنیا را با هم مرور می‌کنیم:

  • تنوع بالای رنگ‌های به‌کار رفته در انواع فرش‌های ماشینی و دستباف ایرانی نسبت به تولیدات دیگر کشورهای دنیا
  • مرغوب بودن و کیفیت عالی مواد و مصالح به کار رفته در فرش ایرانی
  • ظرافت ویژه به‌کار رفته در طرح و نقشه فرش ایرانی
  • کاربرد رنگ‌های زنده، متنوع و طبیعی در بافت فرش ایرانی
  • نقش و نگارهای جذاب

فرش ماشینی ایرانی؛ تلفیق هنر ایرانی و زندگی مدرن

شرکت فرش الماس کویر با توجه به این‌که فرش را نماد فرهنگی و هنری مردم ایران می‌داند با حفظ کیفیت و مرغوبیت در امر تولید فرش، تمام تلاش خود را به کاربسته است تا بتواند بهترین فرش‌های ماشینی را چه در بازار داخلی و چه در عرصه بازارهای جهانی ارائه دهد.

آشنایی با روش خرید اینترنتی فرش ماشینی

با تحول گسترده روش‌های بازاریابی و فروش در تمامی صنایع و کسب‌وکارها، روش خرید اینترنتی فرش نیز در ایران گسترش یافت. این روش مزیت‌های بسیاری دارد. یکی از این مزایا این است که معمولا در این فروشگاه‌ها می‌توانید فرش ماشینی را به قیمت واقعی و به قیمت کارخانه خریداری کنید. به‌ویژه اگر این فروشگاه توسط خود تولیدکنندگان فرش ماشینی راه‌اندازی شده باشد. در ادامه برخی از مزایای دیگر خرید فرش ماشینی  به صورت اینترنتی را با هم مرور می‌کنیم:

  • حذف هزینه‌های سنگین فروشگاه‌های فیزیکی فرش و کاهش قیمت تعیین شده برای محصول
  • حذف هزینه‌های سرسام‌آور اجاره، گرمایش، سرمایش، پارکینگ و تبلیغات شهری
  • امکان گسترش روش‌های بازاریابی و تبلیغات از تبلیغات محیطی به تبلیغات آنلاین
  • حذف واسطه‌های فروش فرش
  • امکان بازدید از صدها نمونه فرش ماشینی در یک جا و در کمترین زمان ممکن
  • امکان آگاهی از اطلاعات فرش‌های تولید شده به‌صورت محتوای اینترنتی متنی
  • ارائه خدمات گارانتی محصول و اطلاعات مربوط به این خدمات
  • امکان تعویض و پس دادن محصول در یک فاصله زمانی مشخص بر اساس قوانین گارانتی
  • امکان ارسال فرش ماشینی به سراسر نقاط ایران
  • حذف هزینه‌های حضور یافتن مشتریان در فروشگاه‌های فیزیکی
  • دسترسی تمام وقت و ۲۴ ساعته به فروشگاه‌های اینترنتی فرش ماشینی
  • امکان خرید آنلاین در بستری ایمن با درگاه‌های پرداخت مطمئن
  • امکان مقایسه قیمت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اطلاع از نظرات مشتریان به صورت آنلاین در کامنت‌ها

مزایای خرید اینترنتی فرش از فروشگاه الماس کویر

شرکت فرش الماس کویر با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی فرش و درنظر گرفتن شرایط ویژه برای خرید آنلاین فرش بهترین محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت‌های بازار برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. از کلکسیون‌های مطرح این شرکت و فروشگاه اینترنتی آن می‌توان به کلکسیون‌های شازده، درباری، اشرافی، الگانت، شاهکار، حریر و کرمان اشاره کرد. در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی الماس کویر تمامی کلکسیون‌های نام برده که جدیدترین مدل‌های فرش ماشینی هستند موجود است. در ادامه با برخی از مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی از این فروشگاه آشنا می‌شویم.

پانزده سال گارانتی فرش

شرکت فرش الماس کویر همواره بر این باور بوده است که بهترین محصولات را با بالاترین درجه کیفی به دست مشتریان ارجمند خود برساند؛ این شرکت در تمامی سال‌های فعالیت خود در تلاش بوده است تا در مسیر افزایش کیفیت محصولات و خدمات قدم بردارد و در این مسیر، پیشگام و پیشرو باشد؛ به‌همین دلیل، الماس کویر برای افزایش اعتماد و رفاه حال تمامی مشتریان خود، تمامی فرش‌های ماشینی خود را با گارانتی ۱۵ ساله ارائه می‌دهد. این گارانتی شامل شستشو و ثبات رنگ فرش نیز هست. ایجاد این گارانتی نشانه‌ای از این است که الماس کویر به کیفیت محصولات خود اعتماد کامل دارد.

خرید اقساطی و با تخفیف

فروشگاه اینترنتی الماس کویر علاوه‌بر این که محصولات فرش ماشینی خود را با کمترین قیمت ممکن و به قیمت کارخانه ارائه می‌کند، امکان خرید اقساطی فرش و برخورداری مشتریان از انواع تخفیف‌ها را نیز فراهم کرده است. کافی است از مخاطبان دائمی این فروشگاه باشید تا با تخفیف‌های دوره‌ای و کم‌نظیر این فروشگاه آشنا شوید و در صورت نیاز از روش خرید اقساطی استفاده کنید. فروشگاه آنلاین فرش الماس کویر اولین فروشگاه اینترنتی است که امکان خرید اقساطی به‌صورت آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده است.

ارسال رایگان فرش به سراسر ایران

یکی از نکات مهم در روش خرید آنلاین در زمینه هرنوع از کالا تعیین هزینه و شیوه و مدت‌زمان ارسال است. تقریبا بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی برای ارسال محصولات خود هزینه‌های مشخصی درنظر می‌گیرند. بسیاری از این فروشگاه‌ها نیز از نظر پوشش جغرافیایی، کالاهای خود را تنها به برخی از شهرها و استان‌ها ارسال می‌کنند؛ فروشگاه الماس کویر این افتخار را دارد که تمامی محصولات خود را به‌طور رایگان و به هرنقطه از ایران که مدنظر شما باشد، ارسال می‌کند.

هفت روز ضمانت بازگشت

از دیگر دردسرهای خرید اینترنتی این است که شما یک محصول را در اینترنت می‌بینید، اطلاعات آن را مطالعه می‌کنید و آن را می‌پسندید و خریداری می‌کنید؛ اما وقتی محصول به دست شما می‌رسد به دلایل گوناگونی از خرید خود پشیمان می‌شوید. برای مثال ممکن است محصل با آن‌چه در عکس محصول بوده است، تفاوت داشته باشد؛ کیفیت گفته شده را نداشته باشد یا آسیب دیده باشد. در این مواقع عموما امکانی برای بازگشت محصول وجود ندارد یا این اقدام بسیار سخت و پیچیده است.

فروشگاه اینترنتی الماس کویر برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان، این مشکل را به‌طور کامل برطرف کرده است و کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی الماس کویر دارای ۷ روز ضمانت بازگشت کالا هستند، که در موارد و مشکلاتی که مشتری هنگام دریافت کالا متوجه آن‌ها نشده است؛ مانند مشکلات کیفیتی که پس از باز کردن بسته‌بندی دیده می شوند، مشتری محترم می‌تواند تا ۷ روز از روز‌های کاری و غیر کاری، بعد از خرید کالا، آن را بازگشت دهد.

پرو رایگان فرش

پرو یا امکان دیدن کالا در محل مورد نظر، پیش از خرید، عموما به محصولاتی مانند پوشاک و کیف و کفش اختصاص دارد؛ اما در سراسر دنیا تولیدکنندگان و فروشندگان محصولان مختلف در حال گسترش این خدمت به مشتریان خود در زمینه کالاهای دیگر هستند.

یکی از خدمات متمایز فروشگاه اینترنتی الماس کویر این است که شما می‌توانید نسبت به درخواست پرو رایگان فرش در محل کار و زندگی خود، از محصولات فروشگاه الماس کویر استفاده نمایید. این خدمات در حال حاضر فقط برای شهروندان و ساکنان شهر کرمان امکان‌پذیر است اما در تلاش هستیم تا به تدریج این خدمت را به دیگر مراکز استان‌های کشور گسترش دهیم.

جشنواره یک خرید شیرین

جشنواره‌های فروش فرصت‌هایی کمیاب و شیرین برای خریداران انواع کالا به‌ویژه در روش خرید آنلاین هستند. فروشگاه‌های اینترنتی در این جشنواره‌ها انواع کالاها را با تخفیف‌های عالی به خریداران خود ارائه می‌کنند. یکی از این فرصت‌ها در فروشگاه اینترنتی الماس کویر با نام جشنواره یک خرید شیرین آغاز شده است. در حال حاظر الماس کویر در جشنواره یک خرید شیرین تا 20 درصد تخفیف برروی محصولات خود و همچنین شرایط فوق العاده تا 14 ماه خرید اقساطی را درنظر گرفته است.

چگونه به فروشگاه اینترنتی فرش الماس کویر اعتماد کنیم؟

فروشگاه اینترنتی فرش راهکاری برای افزایش تعامل بین فروشندگان و تولیدکنندگان فرش با خریداران احتمالی و مشتریان وفادار برند است. این فروشگاه‌ها همچنین مکانی مجازی در شبکه جهانی اینترنت هستند که فروشندگان و تولیدکنندگان می‌توانند تنوع بالایی از محصولات خود را در معرض دید مخاطبان و کاربران دنیای اینترنت قرار دهند. اما چطور می‌توانیم به این فروشگاه‌ها اعتماد کنیم؟

مهم‌ترین راه برای اعتماد به این فروشگاه‌ها وجود نماد اعتماد الکترونیک است. این نماد عموما در پایین‌ترین بخش از صفحه اصلی سایت فروشگاه دیده می‌شود. وجود نماد اعتماد الکترونیک یعنی یک موسسه ثالث مثل مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اعتماد به این سایت را تضمین می‌کند.

فروشگاه اینترنتی الماس کویر کرمان دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که آن را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت دریافت کرده است؛ این فروشگاه همچنین دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال است. با اسکرول کردن صفحه اصلی سایت این فروشگاه به پایین این دو نماد را خواهید دید. از دیگر راه‌های اعتماد به فروشگاه‌های اینترنتی قرار دادن امکان بازگشت محصول و در نظر گرفتن گارانتی است که همانطور که پیشتر گفتیم این امکان برای مشتریان فروشگاه الماس کویر وجود دارد. پس با وجود همه این موارد می‌توانید با خیالی آسوده فرش خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها