2109
4 کار که باید برای کودکان مبتلا به آلرژی فصلی انجام شود

4 کار که باید برای کودکان مبتلا به آلرژی فصلی انجام شود

1400/07/27 بازدید1817

تب یونجه یا حساسیت فصلی بسیار شایع است و می‌تواند واقعاً ناراحت کننده باشد. در حالی که تشخیص سرماخوردگی از حساسیت‌ها همیشه کار آسانی نیست. خبر خوب این است که کارهای ساد‌ه‌ای وجود دارد که می‌توانید برای بهبود حال فرزندتان و هر کس دیگری در خانه که تب یونجه دارد انجام دهید.

- پنجره‌ها را ببندید:

پس از یک زمستان طولان، وسوسه کننده است که آنها را باز کنید اما باز نکنید زیرا آن هوای تازه و دوست داشتنی گرده را با خود به همراه می‌آورد. اگر کولر گازی دارید آن را روشن کنید.

 

- در خانه نظافت را رعایت کنید:

فرد مبتلا به آلرژی قطعاً باید لباس عوض کند و دست و صورت خود را بشوید، اما ایده بدی نیست که همه این کار را انجام دهند زیرا همه شما می‌توانید حامل گرده باشید. سعی کنید خانه خود را تا حد ممکن عاری از گرده نگه دارید. در صورت امکان سعی کنید کودک خود را در طول روز از اتاق خواب خود خارج کنید (اسباب بازی‌های سرگرم کننده را به جای دیگری منتقل کنید) و از او بخواهید قبل از خواب حمام کند.

- به هوای بیرون فکر کنید:

اگر شما مبتلا به آلرژی هستید باید قبل از فرستادن فرزند خود به بیرون فکر کنید. هنگام برنامه ریزی در فضای باز آنها را بررسی کنید. اما از آنجا که نمی‌توانید فرزند خود را در خانه نگه دارید تا فصل آلرژی به پایان برسد ممکن است لازم باشد از دارو استفاده کنید.

 

- از داروها به روش صحیح استفاده کنید:

وقتی نوبت به مصرف یک دارو برای تسکین علائم مانند خارش چشم یا عطسه حساسیت ها می‌رسد ما فکر می‌کنیم که باید در صورت بروز علائم آن را مصرف کنیم و در صورت عدم وجود آن را مصرف نکنیم. اما معلوم می‌شود که داروهای آلرژی وقتی به طور مداوم مصرف می‌شوند ممکن است مدتی طول بکشد. اسپری برای کمک به گرفتگی و عطسه و قطره چشم برای کمک به خارش چشم موثر هستند. این روزها اکثر این داروها بدون نسخه پزشک در دسترس هستند، بنابراین ممکن است به خانواده‌ها خطور نکند که هنگام شروع فصل آلرژی با پزشک خود تماس بگیرند. زیرا گاهی اوقات تغییر دادن به یک دارو یا دوز متفاوت یا استفاده کمی متفاوت از آن می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. پزشک شما همچنین می‌تواند مطمئن باشد که به جز حساسیت چیز دیگری وجود ندارد.

 

منبع: www.health.harvard.edu

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها