2709
بایدها و نبایدهای شست و شوی لباس فرم اداری

بایدها و نبایدهای شست و شوی لباس فرم اداری

1400/07/10 بازدید785

لباس ‌های فرم اداری از برخی جهات کار کارمندان را برای داشتن یک لباس مناسب و آراسته راحت می کنند اما این به معنای آن نیست که آنها چالشی برای نگهداری از لباس های فرم اداری خود ندارند؛ یکی از مهمترین چالش‌های نگهداری از این نوع لباس‌ها، نحوه شستشوی لباس فرم اداری است. این نوع لباس‌ها بنا به نوع پارچه و جنس رنگی که دارند باید به دقت و با اصول خاصی مورد شست‌وشو واقع شوند؛ اما چطور می‌توان این لباس ها را شست که مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند. اینکه چطور لباس فرم شما در نظر سایر کارمندان، همچنین رده های بالا و مشتریان شما جلوه می‌کند یک امر حیاتی در کار شما خواهد بود. بنابراین نوع و نحوه شستشوی لباس فرم اداری خود را جدی بگیرید و به آن توجه داشته باشید. در این مطلب شما را با مواردی آشنا می‌کنیم که نشان می‌دهند چطور باید از لباس‌های فرم خود به به نحوه صحیح نگهداری نمایید و آنها را به درستی شستشو دهید؛ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

چرا نگهداری از لباس های فرم اهمیت دارد؟

 

اینکه آراستگی در حفظ موقعیت شغلی شما تاثیر مهمی دارد، یک امر غیر قابل انکار است. برای اینکه آراستگی خود را حفظ کنید، یکی از مهمترین عوامل این است که لباس‌های فرم اداری و شما همیشه تمیز، شیک و مرتب باشند؛ اما یک نکته مهم اینجا وجود دارد و آن اینکه شما همیشه لباس‌های فرم را خریداری نمی‌کنید و نهایتاً چند دورۀ خاص طی سال و در زمان کاری شما وجود دارد که لباس‌های فرم تهیه می‌شوند. پس لزوم نگهداری از آن‌ها به شیوه‌های درست اهمیت زیادی دارد. اما چطور می توانید طول عمر این لباس‌ها را بدون هزینه و صرف زمان افزایش بدهید؟

 

 

 

نباید های شست و شوی مانتو فرم اداری

 شاید بهتر باشد به جای اینکه به بایدها بپردازیم، ابتدا از نبایدها شروع کنیم؛ نکته اول این‌که اگر لباس اداری شما تیره است، به هیچ‌وجه از پودر ماشین‌لباسشویی برای شستن آنها استفاده نکنید؛ چراکه این کار باعث بور شدن و کاهش شدید عمر لباس اداری و فرم شما می‌شود. همچنین از حرارت بالا برای شست‌و شوی این قبیل لباسها استفاده نکنید. این کار باعث از بین رفتن رنگ و تحلیل رفتن پارچه می‌شود.

زمان شستشو را نیز کوتاه تعیین کنید و حتما آن‌ها را پشت و رو در ماشین لباسشویی بیندازید.

 

بایدهای شست و شو و نگهداری مانتو اداری

 

در نحوه شست و شوی مانتو فرم اداری بایدهایی هم وجود دارد. مثلا، از آنجا که بیشتر لباس های فرم اداری و به‌خصوص مانتو شلوارهای اداری، تیره رنگ هستند، استفاده از مشکین‌شوی‌ها (شوینده‌های ویژه لباس‌های تیره و مشکی حاوی مواد تثبیت‌کننده رنگ) می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شست‌وشوی این قبیل لباس‌ها باشد. کار با این نوع مواد شوینده راحت است و کافیست لباس ها را داخل ماشین لباسشویی بریزید و برخلاف شست‌وشوی همیشگی، به جای ریختن پودرلباسشویی از شوینده‌های مخصوص لباس‌های تیره و مشکی استفاده کنید.

 یک روش ساده تر و در عین حال طبیعی‌تر، استفاده از سرکه برای شستشوی مانتو شلوار اداری استکافیست لباس‌ها را داخل تشت بگذارید و در آن مقداری آب بریزید. بعد یک فنجان سرکه به محلول اضافه کنید و اجازه بدهید کمی بماند؛ سپس آب بکشید.

در این مطلب، آموزش صحیح شستشوی مانتو شلوار اداری و انواع لباس های فرم اداری را توضیح دادیم و از بایدها و نبایدهای شست و شوی این نوع لباس‌ها گفتیم. با این وجود، یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها که در اسرع وقت هم انجام می‌شود، این است که لباس فرم اداری خود را به یک خشکشویی حرفه‌ای بسپارید که در سریع‌ترین زمان لباس شما را شسته و تحویل بدهد. خشکشویی آنلاین دیجی واش لباس و مانتوهای فرم اداری را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت ممکن مورد شست و شو قرار می‌دهد و ضمن تحویل اولیه و نهایی از درب منزل، کار شما را برای داشتن یک لباس فرم تمیز و سالم راحت می‌سازد.

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

من مانتو اداری چند سال از سایت مسترمانتو خرید می کنم واقعا راضیم وخیلی متفاوت مدل هاش 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
7034 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

4 روز پیش
|
5145 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14959 بازدید