2109
 پانسیون دخترانه سعادت

پانسیون دخترانه سعادت

1400/06/21 بازدید1322

یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد در زمان مهاجرت موقت یا دائمی به یک شهر دیگر، مساله مربوط به محل سکونت است. بسیاری از افراد با هدف ادامه تحصیل و یا شروع و گسترش یک شغل، به شهرهای بزرگ از جمله تهران مهاجرت می کنند. این مساله ما را بر آن داشت تا در این مقاله شما را با یکی از بهترین پانسیون های دخترانه تهران، یعنی پانسیون دخترانه سعادت آشنا کنیم.

امکانات رفاهی پانسیون دخترانه سعادت

پانسیون دخترانه سعادت یکی از لوکس ترین و مجهزترین پانسیون دخترانه در تهران است. این پانسیون محل اقامتی راحت و امن برای آن دسته از افراد است که پس از گذراندن یک روز خسته کننده به دنبال یک مکانی آرامش بخش هستند، می باشد. پانسیون دخترانه سعادت برای افرادی که برای اولین بار به این مکان قدم می گذرارند، تداعی کننده یک خانه امن و سرشار از آرامش است. نوع چیدمان مبلمان و فضای داخلی این پانسیون به گونه ای است که این مکان را بیش از همه به منازل مسکونی مجهز در نقطه ای مناسب از شهر بدل می کند. در ادامه به تعدادی از ویژگی های خاص پانسیون دخترانه سعادت اشاره می گردد.

موقعیت مکانی (لوکیشن) پانسیون دخترانه سعادت

شاید یکی از کلیدی ترین نکات برای انتخاب پانسیون و خوابگاه، موقعیت مکانی آن باشد. نزدیکی پانسیون دخترانه به مراکز اصلی شهر از یک طرف و دور بودن آن از شلوغی های آزاردهنده مرکز شهر از طرفی دیگر، دو ملاک پارادوکسیکال برای انتخاب پانسیون دخترانه در تهران هستند. پانسیون دخترانه سعادت با داشتن یکی از بهترین لوکیشن ها، هر دوی این انتظارات را برآورده می کند. پانسیون دخترانه سعادت در سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان علی اکبر(۱۲)، بعد از تقاطع اول (بین بهزاد و مجد)، پلاک ۷ واقع شده است. حضور این پانسیون در یکی از بهترین محله های تهران (سعادت آّباد) و دسترسی آسان آن به اتوبوس های BRT و همچنین تاکسی های مرکز شهر، این پانسیون را به یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت افراد مختلف بدل می کند.

امکانات پانسیون دخترانه سعادت

متاسفانه امروزه به دلیل نیاز فراوان افراد به یافتن محل اقامت، توجه پانسیون داران به تامین امکانات رفاهی برای ساکنین کاهش یافته است. اما در پانسیون دخترانه سعادت می توان عکس این مورد را شاهد بود. مسئولین پانسیون دخترانه سعادت تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند که بهترین امکانات را در دسترس ساکنین خود قرار دهند. تعدادی از مشخصات و امکانات رفاهی خاص در پانسیون دخترانه سعادت عبارتند از:

 

  • پانسیون بصورت 5 طبقه دارای آسانسور می باشد که در هر طبقه دو واحد مجزا قرار دارند. هر یک از این واحد ها با زیربنای 180 متر در اختیار ساکنین قرار دارند.
  • در هر واحد یک آشپزخانه تمام ام دی اف تعبیه شده است که هر آشپزخانه دارای 25 الی 30 واحد کابینت می باشد.
  • آشپزخانه پانسیون دخترانه سعادت دارای گاز رومیزی 5 شعله ترموکوبل دار، مایکروویو، چای ساز و قهوه ساز، تستر، هود، سینک دوقلو و لباسشویی است. پنجره تمامی آشپزخانه های پانسیون دخترانه سعادت مشرف به حیاط است.
  • لابی هر یک از واحد ها 30 متر مساحت دارد که با موکت های sisal پوشیده شده اند که عایق دما و صدا هستند. در هر یک از لابی های هر واحد یک مبلمان راحتی 6 نفره و یک میز غذاخوری 4 نفره قرار دارد. در هر یک از لابی ها یک تلویزیون LED با صفحه 43 اینچ قرار داده شده است.
  • تمامی واحد ها دارای میز آرایش و پاف مخصوص هستند. بر روی این میز ها یک سشوار و پایه سشوار تعبیه گردیده است و هر یک از واحد ها یک اتو و زیر اتو اختصاصی دارند.
  • پانسیون دخترانه سعادت بطور کامل تحت پوشش اینترنت 50 مگ فوق سرعت نامحدود رایگان می باشد.
  • به منظور تامین آسایش هرچه بیشتر ساکنین پانسیون، تمامی پنجره ها upvc می باشند که عایق هرگونه حرارت و صدا هستند.
  • کمدهایی که در پانسیون دخترانه سعادت در اختیار ساکنین قرار می گیرند بصورت تمام ام دی اف بوده و برای هر فرد یک سیفیتی باکس تعبیه می گردد. تخت ها کاملا راحت و استاندارد بوده که خوشخواب هایی طبی و استاندارد آنها را پوشش می دهند.
  • تامین نور مورد نیاز در شب به کمک لوسترها و لامپ های استاندارد در پانسیون می باشد.
  • در هر اتاق یک یخچال فریزر مجهز به آبسردکن قرار داده شده است.
  • نظافت تمام بخش های پانسیون بصورت روزانه و با حساسیت و نظارت مسئول پانسیون صورت می گیرد.

 

 

 

امکانات خاص پانسیون دخترانه سعادت

امکاناتی که در بالا به آنها اشاره گردید خود به تنهایی برای قرار دادن این پانسیون در رده پانسیون های خاص و ایده آل تهران کافی است. اما این پایان کار نیست. پانسیون دخترانه سعادت دارای یکسری امکانات خاص و قابل توجه است که این پانسیون را به یک محل اقامت ایده آل برای ساکنین خود تبدیل کرده است. یکی از این امکانات خاص، حیات 300 متری پانسیون دخترانه سعادت است. حیاطی بسیار دلباز با گلکاری ها و درختانی تنومند که هر بیننده ای را وجد می آورد.

پانسیون سعادت دارای سه طبقه مشاعات است. یک طبقه از مشاعات پانسیون دخترانه سعادت به باشگاه بدنسازی اختصاصی با جدیدترین دستگاه ها، آرایشگاه و سالن ماساژ، اختصاص یافته است. پانسیون دخترانه سعادت یکی از طبقات از مشاعات خود را به اتاق مدیریت، اتاق سرور، سالن مطالعه و نمازخانه اختصاص داده است. طبقه دیگر از این سه طبقه که روف گاردن مسقف است به کافه رستوران، کترینگ و سوپر مارکت اختصاصی همین پانسیون بدل شده است.

یکی دیگر از دغدغه های ساکنین پانسیون ها مخصوصا دانشجویان، سالن مطالعه است. پانسیون دخترانه سعادت دارای سالن مطالعه آکوستیک تمام پیشرفته است. ساختمان این پانسیون مجهز به پیجینگ مرکزی اینترکام می باشد. برای تامین هرچه بیشتر امنیت و سلامت ساکنین در پانسیون دخترانه سعادت، تمامی واحدهای این پانسیون به کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه مجهز شده اند. از طرفی دیگر تمامی طبقات و قسمت های پانسیون دارای سیستم اعلام حریق تمام پیشرفته هستند.

تامین امنیت در پانسوین دخترانه سعادت با در نظر گرفتن تگ شخصی و اثر انگشت اختصاصی برای ورود و خروج هر فرد صورت می گیرد. حساسیت بالای مسئولین پانسیون دخترانه سعادت در پذیرش افراد سبب شده است که محیطی امن و دلپذیر برای ساکنین این پانسیون تامین گردد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16338 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11570 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2924 بازدید