2109
آیا باید کودک خود را برای تشییع جنازه ببریم؟

آیا باید کودک خود را برای تشییع جنازه ببریم؟

1400/06/18 بازدید482

این که آیا کودکان باید به مراسم تشییع جنازه بروند یکی از دغدغه‌های رایج و مهم والدین است و کمتر به سن خاص فرزند شما بستگی دارد و بیشتر به بلوغ فرزند شما و گفتگوی شما با فرزند بستگی دارد. اگر کسی در ارتباط با کودک نوپای شما بوده و او را دوست داشته است و فوت شده است باید در مورد بردن کودک نوپا به مراسم تدفین فکر کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام تصمیم‌گیری باید به آنها توجه کنید.

 رفتار کودک نوپای خود را در نظر بگیرید:

نکته مهم دیگر رفتار کودک نوپا است. اگر فرزند شما می‌تواند برای مدت زمان طولانی آرام و بی سر و صدا بنشیند احتمالاً باعث اختلال در مراسم خاکسپاری نمی‌شود می‌توانید با خود ببریدش.

 صحبت در مورد مراسم:

ابتدا با او در مورد چیزهایی که می‌فهمد صحبت کنید مانند اینکه چه لباسی می‌پوشد و چه کسانی آنجا هستند صحبت کنید. حتماً در مورد نحوه رفتار او و نحوه گریه یا ناراحتی افرادی که در آنجا هستند صحبت کنید. اگر برای سلامت روانی شخصی شما بسیار مهم است که به طور کامل در مراسم تشییع جنازه شرکت کنید حضور یک دوست یا پرستار کودک را در نظر بگیرید تا بتواند کودک نوپای شما را بیرون یا پیاده روی ببرد.

 ترک یک کودک نوپا در خانه:

اطمینان حاصل کنید که احساساتی را که کودک نوپای شما ممکن است داشته باشد تصدیق کنید. او ممکن است فوراً یا به شکلی که شما انتظار دارید واکنش نشان ندهد. رایج ترین احساسی که او ابراز می‌کند این است که به سادگی فردی را که مرده است از دست می‌دهد و آرزو می‌کند که هنوز بتواند زمانی را با آنها بگذراند. این واقعیت را تقویت کنید که شخص مرده است اما او را از صحبت درباره این موضوع غم انگیز، شاد یا حتی عصبانی دلسرد نکنید.

 

منبع:

www.verywellfamily.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15713 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11192 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2291 بازدید