2109
درمان های ناباروری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

درمان های ناباروری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

1393/04/07 بازدید259

 دکتر انوشیروان محسنی بندپی مدیرعامل بیمه سلامت ایرانیان گفت: در راستای سیاست‌های جمعیتی تعامل بین سازمان غذا و دارو و سازمان بیمه سلامت حمایت مالی از داروهایی ناباروری انجام شد که سال گذشته 10 قلم از داروهای ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفت. 
 
وی با بیان اینکه نظر وزارت بهداشت این بود که تعداد داروهای ناباروری بیشتری در سال 93 تحت پوشش بیمه قرار گیرد عنوان کرد: به دنبال همین موضوع یک "داروی ژنریک نازایی" و یکسری داروهایی که برند بودند و تاثیرگذاری بالایی هم داشتند امسال تحت پوشش بیمه می‌روند که در کل تعداد اقلام داورهای ناباروری تحت پوشش بیمه به 18 قلم می‌رسد. 
 
وی با بیان اینکه این داورها تحت پوشش 70 تا 90 درصدی بیمه قرار گرفته‌اند افزود: سازمان بیمه سلامت این آمادگی را دارد که برخی از تزریق‌های میکرواینجکشن و برخی از درمان‌های نوین نازایی را تحت پوشش قرار دهد در صورتی که از بودجه سیاست‌های جمعیتی اعتباری برای این امر به سازمان‌های بیمه شیفت شود. 
 
محسنی بندپی خاطرنشان کرد: تا به حال منابع مالی مستقیما برای این کار در نظرگرفته نشده است و این حمایت مالی از درمان‌های نوین برای سال 93 امکان پذیر نیست.


 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8349 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6011 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15071 بازدید