2109
چگونه حشرات را از خانه یا آپارتمان خود دور نگه داریم؟

چگونه حشرات را از خانه یا آپارتمان خود دور نگه داریم؟

1400/05/26 بازدید328

هیچ کس در خانه خود تحمل دیدن موش را ندراد. آن‌ها نه تنها بهداشتی نیستند بلکه می توانند وسایل خانه را از بین ببرند. خوشبختانه روش‌های ساده ای برای جلوگیری از ورود جوندگان به خانه شما وجود دارد، حتی اگر در منطقه ای باشید که جوندگان به وفور یافت می شوند. برای جلوگیری از آلودگی قبل از وقوع باید مدتی را به بررسی خانه خود و انجام تعمیرات یا تغییراتی بپردازید تا ضد جوندگان شود.

راه‌های ورود جوندگان به خانه خود را بررسی کنید:

موش‌ها به طرز حیرت انگیزی باهوش هستند و می توانند در فضای بسیار کمی جای بگیرند. آنها همچنین دارای دندانهای تیز هستند که می توانند تخته‌های پوسیده یا دیوار خشک را خراب کنند. حتما این ورودی‌های احتمالی را بررسی کنید:

- در گوشه‌هایی که دیوارها با پایه های خانه شما روبرو می شوند و در نقاطی که ساییدگی ضعیف نیست به دنبال شکاف‌های کوچک باشید. حتی یک چهارم فاصله می تواند برای ورود موش به اندازه کافی بزرگ باشد.

- اگر اتاق زیر شیروانی دارید دریچه‌های برجستگی را بررسی کنید. شکاف‌ها در اینجا برای جوندگان قابل دسترسی است و اتاق زیر شیروانی‌ها نقاط آرام و خوبی هستند که با مواد نرم برای خانه‌های راحت جوندگان پر شده است.

- اگر تهویه مطبوع، سیستم آب پاش، خطوط آب یا سیستم‌های دیگر برای مدیریت هوا و آب دارید سوراخ‌هایی برای جوندگان که به دنبال خانه گرم زمستانی هستند کاملاً مناسب است.

با محصولات ضد جوندگان خانه خود را ایمن کنید:

وقتی ورودی‌های بالقوه موش را پیدا کردید باید آنها را به درستی ببندید. به خاطر داشته باشید که بستن سوراخ‌های جوندگان به معنای بسته شدن دریچه‌ها یا لوله‌های دسترسی نیست، زیرا این موارد برای ایمنی و راحتی شما مهم هستند.

شکاف‌های درزگیر بین پنجره‌ها و قاب‌های پنجره و همچنین درب‌ها و قاب‌های در.

چوب‌های پوسیده اطراف پنجره‌ها، درها و زیربنایتان را تعمیر کنید.

صفحات پنجره و درب را تعمیر کنید و درها و پنجره‌های صفحه نمایش را که به راحتی در قاب خود قرار ندارند جایگزین کنید.

 

منبع: www.thespruce.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16407 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11596 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3694 بازدید