2109
عطر ورسای خواستگاه اصلی مخاطب ایرانی تولید کمپانی ATRA

عطر ورسای خواستگاه اصلی مخاطب ایرانی تولید کمپانی ATRA

1400/05/17 بازدید194

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای خرید عطر جدا از خصوصیت منحصر به فرد هر عطر، همیشه لیست عطرهای پرفروش در میان مردم را مرور می‌کنید، شاید در این چند صباحی که قیمت عطر‌ها سر به فلک کشیده، باعث دلسردی شما شده باشد. در این میان هم شاید عطر‌های سلبریتی‌های ایرانی نیز توجه شما را جلب نکرده باشد.

از طرفی شاید جز آندسته از افرادی باشید که اطلاعات زیادی در مورد انواع رایحه و فضای استفاده از آن ندارید. لذا باید بدانید که ماندگاری و پخش بوی مناسب، شیشه باکیفیت، عدم ایجاد حساسیت و رایحه عطر از مهم ترین دلایل محبوبیت و انتخاب یک عطر است.

کمپانی ATRA با توجه به دغدغه‌های بالا در هر دسته از افراد، برند ورسای را در چندین رایحه‌ و مناسب برای آقایان و خانم‌ها در نظر گرفته است.

کمپانی ATRA با بررسی سلایق مخاطبین و اقلیم ایرانی اقدام به معرفی چندین رایحه با مدل‌های متنوع در برند ورسای کرده است. که علاوه بر استفاده چند منظوره از هر یک از آنها، تجربه رایحه‌ای منحصربفرد همراه با قیمت مناسب در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

عطر ورسای با شعار "عاشقانه‌ای از پاریس" تحت نظارت کیفی شرکت ATRA و همراستا با برترین متد‌های عطرسازی در جهان در 5 مدل زنانه و 4 مدل مردانه مورد پسند مخاطبین ایرانی عرضه شده است.

همچنین اگر جزء گروهی از خانم‌ها و آقایان هستید که در انتخاب کادو دچار مشکل می‌شوید، عطر ورسای انتخابی هوشمندانه و دوست‌داشتنی خواهد بود که می‌تونید از اینجا تهیه کنید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9484 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6860 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15190 بازدید