2109
کاشت ایمپلنت فوری در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت

کاشت ایمپلنت فوری در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت

1400/05/12 بازدید2091

تصمیم گیری برای استفاده هر روش درمانی استرس زا است. با این حال وقتی صحبت از بهداشت دهان و دندان و عمل های مربوط به آن است، قضیه پیچیدگی بیشتری پیدا می کند. وقتی کسی یک یا تعدادی از دندان های خود را از دست می دهد، اطلاعات زیادی برای روش های درمانی مختلف وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کند. کاشت ایمپلنت فوری یا یک روزه نیز یکی از این انتخاب ها است.

 

دکتر آرش غفوری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت معتقد است امروزه با پیشرفت تکنولوژی، جراحی کاشت ایمپلنت دندان نیز راحت تر شده است. حال به کمک روش های کاشت ایمپلنت فوری، شما می توانید طی یک جلسه دندان خود را بدست بیاورید. قیمت مناسب در کنار کیفیت و عمر بالا، باعث شده ایمپلنت ها به انتخابی مطمئنی برای جایگزینی دندان های از دست رفته تبدیل شوند. شما می توانید تنها دندان های مشکل دار را با ایمپلنت جایگزین کنید و آسیبی به دیگر دندان های شما وارد نمی شود. با این حال اگر تمامی دندان های شما از بین رفته باشد، باز هم ایمپلنت راه حلی مناسب و کارااست.

چرا باید از ایمپلنت دندان یک روزه استفاده کنم؟

همانطور که در بالا اشاره شد،‌شما می توانید تنها در یک روز کاشت ایمپلنت را انجام دهید. ریکاوری شما در این حالت بسیار سریع بوده و در پایان جلسه جراحی می توانید با دندان جدید و بی نظیر خود مطب را ترک کنید. این مساله که تنها طی یک جلسه اعتماد به نفس شما به بهترین حالت ممکن بر میگردد حس بی نظیری است. امروزه این روش جراحی و کاشت ایمپلنت دندان در بسیاری از مطب ها در حال استفاده است. در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدیریت دکتر آرش غفوری کاشت ایمپلنت یک روزه یا فوری برای بسیاری از افراد که از بی دندانی کامل رنج میبرند با جدید ترین متدها و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته از قبیل استفاده از سوزن های لیزر کات که باعث میگردد هیچ گونه دردی هنگام تزریق داروی بیحسی متوجه بیمار نگردد و همینطور استفاده از دارو های بیحسی خاص مانند بوپیواکایین و با تکنیک های منحصر به فرد دکتر آرش غفوری در کاشت ایمپلنت و در کمترین زمان ممکن باعث گردیده دغدغه اصلی بیماران که همان احساس درد در هنگام درمان های دندانپزشکی است رفع گردد و این مرکز به عنوان بهترین مرکز کاشت ایمپلنت بدون درد شناخته شود.

مسلما بازسازی کامل فک و استفاده از تعداد بالای ایمپلنت هزینه بالاتری نیز به فرد اعمال میکند

در نتیجه نوع برند و قیمت ایمپلنت یکی از مواردی است که ذهن افراد را به خود درگیر کرده است و همیشه با خود فکر میکنند که آیا از ایمپلنت های معتبر برایشان استفاده میشود؟

در مرکز  تخصصی ایمپلنت رشت از بهترین ایمپلنت های روز دنیا  و با گارانتی مادام العمر استفاده میشود و مراجعین گرامی میتوانند بعد از جراحی ایمپلنت خود بلافاصله گارانتی و مشخصات ایمپلنت خود را دریافت نمایند. به همین خاطر است که مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به یکی از معتبر ترین و خوش نام ترین مراکز کاشت ایمپلنت شناخته میشود.

 

 

برای تماس با مرکز تخصصی ایمپلنت رشت میتوانید با شماره 32134040-013 و یا به وب سایت این مرکز مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16231 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11519 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2622 بازدید