2109
تخفیفات ویژه کلکسیون فرش کوروش

تخفیفات ویژه کلکسیون فرش کوروش

1400/05/10 بازدید635

فرش ستاره کوروش در جشنواره فرش کوروش  فرش های تولیدی خود را  با تخفیف های ویژه ای به شما عزیزان ارائه می نماید. فرش های تولید شده از بهترین تولیدات فرش کاشان هستند که به صورت مستقیم از کارخانه و با پایین ترین قیمت در مقایسه با بازار فرش به خریداران عرضه می شود.

 

فروش ویژه فرش کاشان
با توجه به جشنواره فرش کوروش ، کارخانه فرش کوروش کاشان اقدام به فروش فرش های تولیدی کارخانه فرش کاشان با تخفیفات ویژه نموده است. فرش کاشان کوروش طبق به روز ترین نقشه های فرش که توسط طراحان ماهر طراحی شده بافته می شوند. این فرش های ماشینی از نظر رنگ و طرح تنوع بسیاری دارند و به همین دلیل مورد سلیقه همه افراد واقع خوهند شد. جشنواره فرش کوروش از جمله طرح هایی است که برای افرادی که به دنبال خرید فرش ارزان می باشند، فرصت مناسبی خواهد بود.

جشنواره تخفیف فرش کوروش بهترین زمان برای خرید فرش برای نوعروسان و افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون در خانه خود می باشد است.

فرش ماشینی ستاره کوروش

فرش های کاشان ، به جز کیفیت بالا، دارای طرح و نگاره های زیبایی نیز هستند فرش با رنگ های جدید و بروز فرش فیلی فرش سیلور و.... . فرش های ریز بافت دستبافگونه که مانند فرش های دستباف در خانه جلوه گر می شوند و برای پذیرایی های مجلل و منازل لوکس مناسب می باشند.

فرش های 1200 شانه و فرش های 1000 شانه نیز، فرش های دستباف گونه به حساب می آیند. این فرش ها هم جهت استفاده در پذیرایی های مجلل مناسب می باشند. به دلیل شانه و تراکم بالایی که فرش های 1200 و 100 شانه دارند، از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردارند.

فرش های کاشان 700 شانه از جمله پر فروش ترین فرش ماشینی به حساب می آیند. که به دلیل ضخامت بیشتری که دارند، برای اتاق نشیمن و جاهای پررفت و آمد مناسب هستند.

جدیدترین فرش های مدرن در فرش کوروش موجود است و خریداران می توانند بهترین فرش را با رنگ بندی های جدید و بروز فرش فیلی فرش رنگ دودی و سیلور از این مجموعه با تخفیف ویژه خریداری کند.

فرش های گل برجسته کاشان نیز در شانه و تراکم های متنوع که برای پذیرایی ها مناسب می باشند. در فروشگاه فرش کوروش موجود و با تخفیفات ویژه به خریداران عرضه می شود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه با تخفیفات ویژه

فروش مستقیم فرش از کارخانه به دلیل حذف واسطه و هزینه های جانبی باعث می شود تا قیمت فرش ها ارزان تر از بازار فرش باشد. فرش ستاره کوروش این اطمینان را به خریداران می دهد که همه فرش ها را با بهترین کیفیت و تخفیف های ویژه و با قیمت ارزان، به صورت مستقیم از کارخانه به دست خریدار برساند.

خریداران می توانند جدیدترین فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه را با تخفیف ویژه و ارزان ترین قیمت ها در مقایسه با نمایشگاه های دیگر به صورت مستقیم در فروشگاه فرش کاشان کوروش خریداری نمایند.

تمامی فرش های ماشینی کاشان با طرح و رنگ های متنوع و جدیدترین نقوش و بهترین کیفیت نخ با استفاده از به‌روز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بافته و به مشتریان عرضه می شود. خریداران به راحتی می توانند طرح و مدل دلخواه خود را با تخفیف ویژه  انتخاب و خریداری نمایند. وجود گارانتی فروش در فرش های این مجموعه ایجاد امکان را می دهد که صورت وجود ایراد و مشکل، خریدار به راحتی بتواند نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

فرش کاشان کوروش

تمامی فرش های ماشینی کاشان تولید شده  در مدل های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه از جنس نخ اکریلیک هیت ست شده می باشد. فرش های اکریلیک دوام و طول عمر بیشتری در مقایسه با دیگر فرش ها می باشند. از دیگر ویژگی های فرش های ماشینی اکرولیک بدو پرزدهی و ضد حساسیت  و آلرژی بودن است و همچنین در برابر شستشو نیز مقاوم هستند.

تمامی فرش های ستاره کوروش دارای گارانتی کیفیت و ضمانت می باشند تا خریداران با اطمینان از کیفیت محصول مورد نظر خود را خریداری نماید. مدت زمان ضمانت کیفیت در فرش های کاشان کوروش ( شامل گسستگی اجزا و ثبات رنگ) ۶۰ ماهه است. که خریداران می توانند در صورت ایجاد مشکل در فرش خود، تا ۵ سال از ضمانت آن استفاده کنند.

تمامی طرح ها و نقوش فرش کاشان از جدیدترین و زیباترین نقشه ها در سبک های کلاسیک، مدرن و تلفیقی می باشد که می توان برای هر سبک دکواسیونی در خانه مورد استفاده قرار گیرد. فرش های ماشینی فرش ستاره کوروش از بهترین الیاف، هماهنگ ترین نقوش و طرح بافته شده اند تا زیبایی و ظرافت را به خانه های شما، مشتریان گرامی بیاورند. در این میان، در کنار کیفیت بالای فرش ها، ویژگی مهم دیگر یعنی قیمت ارزان نیز در استقبال خریداران از این مجموعه تاثیر زیادی داشته است. تمامی فرش های کاشان در این جشنواره  شامل طرح تخفیات ویژه ۲۰ تا ۳۰ درصدی می شوند.

قیمت فرش ماشینی در جشنواره فرش کوروش

قیمت فرش های عرضه شده در جشنواره فرش کوروش بین ۲۰ تا ۳۰ ٪ تخفیف را شامل می شود. همین امر باعث استقبال خریداران در این جشنواره شده است. بنابراین اگر قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارید، پیشنهاد می کنیم هر چه سریع تر فرش باکیفیت مورد نظر خود را در جشنواره فرش کوروش خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که این تخفیفات تنها تا پایان ماه ممکن می باشد. و بعد از این زمان قابل تمدید نمی باشد، اما فروش مستقیم از کارخانه به صورت همیشگی ممکن می باشد.
خرید فرش کاشان به صورت حضوری و اینترنتی

فروش ویژه فرش ماشینی کوروش هم به صورت حضوری در نمایشگاه تهران و هم به صورت غیر حضوری (آنلاین) در وبسایت فروشگاه ممکن می باشد. خریداران حضوری می توانند با مراجعه به نمایشگاه در تهران اقدام به خرید نمایند. و خریداران دیگر شهرهای کشور نیز می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین فرش، با مشاهده تمامی فرش های ماشینی کاشان، بهترین طرح و رنگ مورد سلیقه خود را انتخاب و خریداری نمایند و از تخفیفات ویژه این جشنواره در مدت محدود استفاده نمایند.

خرید اینترنتی فرش کاشان

تصور کنید که فرش ماشینی مورد نظر خود را بدون اینکه از خانه خارج شوید، در هر زمان از شبانه روز و بدون نیاز به تحمل دشواری حمل و نقل با بهترین کیفیت، زیباترین نقشه و طرح با توجه به دکوراسیون منزل، برای خانه خود خریداری نمایید.

خرید اینترنتی به دلایل ذکر شده و کم کردن هزینه های اضافی، بسیار مورد استقبال و رضایت خاطر مشتریان واقع شده است. در خرید اینترنتی به راحتی می توان در هر ساعت از شبانه روز می توانید تمام طرح های فرش را از طریق سایت کارخانه بررسی و مقایسه نموده و مدل مورد سلیقه خود را انتخاب و با تخفیفات ویژه خرید نمایید.

همچنین تمامی خریداران محترم در تمام نقاط کشور می توانند در خرید اینترنتی از تخفیف ویژه فرش کوروش برخوردار شوند. کادر فروشگاه فرش ستاره کورورش این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات خریداری شده را با بهترین کیفیت و در سریع زمان ممکن به درب منازل عزیزان در تمامی شهرها ارسال نماید.

آدرس وبسایت: www.bfarsh.com

آدرس نمایندگی فرش کاشان در تهران:

تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین چهار راه ۱۳۵ و ۱۳۷، (بالاتر از خیابان شفیعی مکرم)، پلاک ۷۸، فرش کوروش

شماره تماس نمایشگاه تهران: ۰۲۱۷۱۳۳۳۲۰۰

 

آدرس کارخانه فرش کاشان:

کاشان، بلوار شهدا، روبروی دار السلام، شهرک فتح المبین، اوایل شهرک بلوار نبی اکرم، فرش ستاره کوروش

شماره تماس کارخانه فرش کاشان: ۰۳۱۵۵۵49900

ارسال نظر شما

login captcha

فرش کوروش خرید کردم البته خیلی گشتم که چین فروشگاهی رو پیدا کنم که مستقیم از کارخانه باشه

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16375 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11577 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3304 بازدید