2109
ورود بانوان به تعمیرگاه‌های خودرو ممنوع!

ورود بانوان به تعمیرگاه‌های خودرو ممنوع!

1400/05/04 بازدید510

اگر گجت هوشمندی وجود داشته باشد که مراجعه شما به تعمیرگاه را تا حد زیادی کاهش دهد، هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین را به حداقل برساند و سرویس‌های دوره‌ای خودرو را مدیریت کند، چرا ممنوعیت ورود بانوان به تعمیرگاه نباید خبر خوشی باشد؟!

ده‌ها سال پیش مادران و به‌طور کلی خانم‌ها، محدودیت‌های بسیار بیشتری نسبت به امروز داشتند. اما جواب دادن مبارزه بانوان برای احقاق حقوقشان از یک سو و از سوی دیگر نیاز زندگی امروز به مشارکت بیشتر آنها در امور مختلف اجتماعی باعث شده تا زنان نقشی غیرقابل چشم‌پوشی در جامعه ایفا کنند. استقلال بانوان هم به همین نسبت افزایش یافته و به طبع آن مشارکت آنها در مدیریت امور زندگی هم بیشتر شده است.

در ادامه این مطلب سیستم مدیریت هوشمند خودرویی را به شما معرفی می‌کنیم که با نیازهای شما سازگاری پیدا کرده و بار بزرگی در زمینه رسیدگی به خودروی شخصیتان از روی دوش شما برخواهد داشت.

برای خرید پیود بر روی لینک کلیک کنید.

 

کاهش وابستگی خانم‌ها به آقایان با یک اپلیکیشن 

امروز خانم‌ها خصوصا از نظر اقتصادی مستقل‌تر شده‌اند. فرقی نمی‌کند زنی که از او صحبت می‌کنیم مجرد باشد یا متاهل، شاغل باشد یا خانه‌دار، این استقلال نسبی تقریبا شامل حال تمام آنها می‌شود. استفاده از خودرو یا داشتن خودروی شخصی یکی از بارزترین جنبه‌های این استقلال است.

بنابر دلایل درست و غلط گوناگون، ماشین و تمام مسائل مربوط به آن، تصویری مردانه دارد و وظیفه تعمیر، نگهداری و رسیدگی به خودرو همواره مسئولیتی بر دوش آقایان بوده است. نمی‌توان کتمان کرد که جز کاربرد و استفاده‌ای که خودرو برای بانوان دارد، تقریبا هیچ یک از جنبه‌های دیگر آن جذابیتی برای خانم‌ها ندارد. اکثریت قریب به اتفاق خانم‌ها به اندازه آقایان نسبت به خودرو اطلاعات و حتی علاقه ندارند. این عدم آگاهی بعضا منجر به سوءاستفاده از آنها شده و خسارت‌های مالی سنگینی را برای آنها به همراه دارد.

به تازگی گجت خودرو هوشمندی وارد بازار شده که با بهره‌گیری از سیستم مدیریت هوشمند خودرو نه تنها وابستگی بانوان به آقایان در زمینه رسیدگی به خودرو را به صفر می‌رساند، بلکه مانع از هرگونه سوءاستفاده احتمالی سودجویان نیز می‌شود.

گجت خودرو هوشمند پیود یک دستگاه مدرن است که توسط یک متخصص و به صورت رایگان روی خودرو نصب شده و به وسیله اپلیکیشنی که روی گوشی کاربر نصب می‌شود، با او ارتباط برقرار می‌کند. وظیفه این دستگاه رصد و بررسی لحظه‌ای شرایط و سلامت خودروی کاربر است.

این گجت هوشمند خودرو به وسیله سنسورهای ماشین و از طریق کامپیوتر خودرو (ECU) اطلاعات مربوط به شرایط و سلامت خودرو را دریافت کرده و با بررسی و تجزیه و تحلیل آنها بانوان را بی‌نیاز از مراجعه پیاپی به تعمیرگاه می‌کند. این اپلیکیشن موبایل در واقع وضعیت خودرو، نیازها و شرایط آن و سرویس‌هایی که نیاز دارد را به زبانی ساده برای کاربر خود ترجمه می‌کند. یکی از ویژگی‌های کاربردی گجت هوشمند پیود، سرویس‌های دوره‌ای آن است.

به عنوان مثال سرویس دوره‌ای این سیستم مدیریت هوشمند خودرو به شما اطلاع می‌دهد که:

  • چه زمانی باید برای تعویض روغن به تعمیرگاه مراجعه کنید
  • چه زمانی برای تعویض لنت‌ها مناسب است
  • باتری خودرو کی باید عوض شود
  • وضعیت باد لاستیک خودرو چگونه است
  • بهترین زمان تعویض لاستیک خودرو چه زمانی است
  • لوازم مصرفی مثل تسمه تایم، شمع و وایر کی باید تعویض شوند

هم‌چنین عیب‌یابی یا همان دیاگ خودرو به صورت لحظه‌ای از دیگر ویژگی‌های کاربردی این گجت است. ویژگی که با ارائه گزارش‌هایی به زبان ساده و از طریق اپلیکیشن به موبایل کاربر، مشکلات و خطاهای موجود در خودرو را پیش از آن که دردسرساز شوند به او اطلاع می‌دهد.

با کلیک بر روی لینک مورد نظر با قابلیت دیاگ خودرو پیود بیشتر آشنا شوید

این تازه شروع کار این سیستم مدیریت هوشمند خودرو است! دزدگیر پیود به کاربر خود این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای بتواند خودروی خود را خاموش یا روشن، و یا شیشه‌ها و سیستم تهویه ماشین را کنترل کند. مهم‌تر از آن، در صورت روشن شدن یا حرکت خودرو بدون اطلاع کاربر، دزدگیر این اجازه را به او می‌دهد که از هر فاصله‌ای خودروی خود را خاموش کند.

ردیابی هوشمند خودرو یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این گجت است. دستگاه از طریق اپلیکیشن به شما گزارش می‌دهد که خودرو چقدر مسافت، در چه بازه زمانی و با چه سرعتی پیموده و در چه مکان‌هایی و چقدر توقف داشته است. سیستم مدیریت هوشمند خودروی پیود از ویژگی ردیاب ماشین استفاده‌های گوناگونی می‌کند؛ به عنوان مثال اگر قصد مسافرت یا خارج شدن از شهر را داشته باشید از خودرو دیاگ گرفته و وضعیت سلامت آن را بررسی می‌کند و می‌تواند نسبت به مقصد شما بگوید که مثلا زنجیر چرخ همراه داشته باشید یا پیش از حرکت روغن خودروی خود را عوض کنید.

 

با کلیک بر روی لینک مورد نظر با قابلیت ردیاب خودرو پیود بیشتر آشنا شوید

 

مسئولیت اجتماعی پیود؛ کمک به افزایش استقلال بانوان 

نه تنها در جامعه ما، بلکه در تمام نقاط دنیا حقوق زنان به نحوی مورد تعرض قرار می‌گیرد. این تعرض و نادیده گرفته شدن در گوشه‌ای از دنیا کمتر و در نقطه‌ای دیگر بیشتر است، اما به هیچ‌وجه قابل کتمان و نادیده گرفتن نیست.

مجموعه پیو با ابداع سیستم مدیریت هوشمند خودرو و در راستای مسئولیت اجتماعی خود در قبال بانوان که بخشی عظیم و تاثیرگذار از جامعه را تشکیل می‌دهند، قدمی در جهت کمک به کاهش میزان وابستگی و در نتیجه افزایش استقلال آنها برداشته است. نصب این گجت هوشمند خودرو نه تنها دسترسی به این هدف را تسریع و تسهیل کرده، بلکه از دغدغه‌های آنها کاسته و به مدیریت زندگی آنها کمک شایانی کرده است.

این کمک با کاهش هزینه‌ها و افزایش عمر مفید خودرو، هم به لحاظ مالی و به نفع خانواده و زنان است و هم به لحاظ زمانی و بار فکری که نگهداری از خودرو به آنها وارد می‌کند. این گجت ماشین می‌تواند سطح رضایتمندی شما از زندگی را به واسطه مدیریت هوشمندی که انجام می‌دهد افزایش داده و به شکل محسوسی زندگی و خصوصا داشتن و راندن یک ماشین را برای شما لذت‌بخش‌تر کند.

خرید این گجت خودرو حتی برای بانوانی که خودروی شخصی ندارند هم می‌تواند گزینه جذابی برای هدیه دادن به شریک زندگی خود یا دوستی عزیز باشد. هدیه‌ای که حاصل آن آسودگی و رضایتی همیشگی خواهد بود.

برای خرید این گجت هوشمند و کاربردی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید روی این لینک کلیک و یا عبارت «گجت هوشمند پیود» را در گوگل جست‌وجوکنید

ارسال نظر شما

login captcha

سلام خیلی محتوای جالبی بود بنده کاملا جواب سوالم رو گرفتم و از ادمین سایت بسیار سپاسگذارم که ای همه مطلب رو به طور رایگان در دسترس عموم قرار می ده .بنده در چندین سایت مانند اسب بخار ، خودرو آموز و چرخان که در حوزه خودرو فعالیت میکنند هم مطالبی خواندم که به همه دوستان خواندن انها را پیشنهاد میکنم.اگر همه ما اطلاعاتمان را در مورد خودرو بالا ببریم شاید روزی برسد که بتوانیم تعمیر کار خودروی خود باشیم

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9585 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6973 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15197 بازدید