2709
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021

1400/05/04 بازدید7968

آیا با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آشنایی دارید؟ یافتن بهترین دستگاه لیزر ذهن شما را درگیر کرده و با تمام تحقیقات و پرس و جو، نتوانسته‌اید به پاسخ درست و مطمئنی دست یابید؟ نگران نباشید. اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم شما را با به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد 2021 آشنا ‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

لیزر موهای زائد چیست و چگونه عمل می‌کند؟

یکی از روش‌های کاربردی برای از بین مردن موهای زائد استفاده از دستگاه‌ لیزر است. لیزر‌ها از یک پرتو نور متمرکز و پر انرژی، برای از بین بردن فولیکول‌های مو زیر پوست استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد این روش را یک معجزه برای از بین بردن موی بدن می‌دانند، برخی دیگر هم از عوارض لیزر موهای زائد می‌ترسند و البته عده‌ای هم آن را بی فایده می‌دانند.

اما لیزرها با از بین بردن فولیکول‌های مو زیر پوست شما را برای همیشه از شر موهای زائد راحت می‌کنند. تعداد جلسات لیزر معمولا بین 6 تا 8 جلسه است و پس از آن شما سالی یکبار برای شارژ مجدد آن و جلوگیری از رویش موهای زائد به مطب پزشک‌تان مراجعه خواهید کرد. دستگاه‌های پیشرفته لیزر موهای زائد را می‌توانید از بهترین شرکت تجهیزات پزشکی کشور خریداری کنید.

دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار (Excel Hr)، بهترین و قدرتمندترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021

دستگاه اکسل اچ ار به عنوان بهترین دستگاه حذف موهای زائد در جهان شناخته می‌شود. این دستگاه محصول کمپانی Cutera آمریکا است. در این دستگاه از دو تکنولوژی Alexandrite و Nd:Yag که از بروزترین تکنولوژی روز دستگاه‌های لیزر موهای زائد هستند استفاده شده است و با توجه به اندیگ منحصر به فرد این دستگاه و استفاده از کولینگ سه زمانه انتخابی بی‌نظیر برای از بین بردن موهای زائد انواع پوست‌های روشن و تیره است.

 دستگاه لیزر الکس اندینگ اکسل اچ ار با داشتن کولینگ خنک کننده میزان درد را به حداقل رسانده و بیمار هیچگونه درد یا سوزشی در حین درمان احساس نمی‌کند. دستگاه الکس اندیگ اکسل اچ ار در حال حاظر به عنوان قدرتمندترین و پرفروش ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در 2021 شناخته می‌شود.

 

دستگاه لیزر دایود سلن (SELENE)، قدرتمندترین دستگاه لیزر 2021

یکی از قدرتمند‌ترین دستگاه‌های ساخت کره جنوبی، دستگاه لیزر دایود سلن است. این دستگاه با تایپ‌های پوستی سه و چهار( پوست‌های گندمی و سبزه) بیش‌ترین هماهنگی را داشته و از دو تکنولوژی متفاوت برای خنک کردن سطح پوست استفاده می‌کند.

داشتن دو نوع کولینگ در Tip این دستگاه امکان درمان موهای نازک، جلوگیری از تحریک رویش مو در مناطق کم تراکم و همچنین حذف کامل پدیده Scattering را فراهم آورده است. امواج قوی و تاثیرگذاری بسیار این دستگاه باعث می‌شود تا موهای زائد بدن شما با قدرت بالا از بین بروند و در تعداد جلسات کمتر به نتیجه مطلوب خود دست یابید.

محافظت از سلامت پوست با دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسنتو

دستگاهDual accento  مجهز به دو تکنولوژی لیزر الکسانداریت با طول موج 755 نانومتر و لیزر Nd: Yag با طول موج 1064 نانومتر بوده که توسط Bison بزرگترین کمپانی تولیدکننده لیزر در کره جنوبی تولید می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه استفاده از قطعات  ساخته شده در کشور آمریکا است. از طرف دیگر امکانات منحصربه‌فرد موجود بر روی دستگاه اکسنتو در کنار قیمت مناسب دستگاه‌های کره‌ای، dual accento  را به مناسب ترین انتخاب  برای کلینک‌های پوستی برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه تبدیل کرده است. شرکت آفتاب فروزان آریا، عرضه‌کننده دستگاه اکسنتو  در ایران است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت آفا و دانلود کاتالوگ اطلاعات تخصصی را درباره دستگاه Dual Accento  به دست آوردند.

سرعت بالای رفع موی زائد با دستگاه ای پی ال اس اچ ار( IPL SHR560)

دستگاه SHR650ساخت کمپانی MED APOLO، برترین کمپانی تولیدکننده لیزر و IPL کشور چین است. این کمپانی قطعات تعیین‌کننده در کیفیت دستگاه‌ها را از کشور آمریکا تامین می‌کند. کمپانی Med Apolo یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لیزرهای پوستی در دنیا شناخته می‌شود. در این دستگاه افزایش سرعت کار و جلوگیری از عوارض جانبی حرف اول را می‌زند. به دلیل استفاده از نرم افزار پیشرفته و تنظیمات خودکار، کاربری این دستگاه بسیار آسان است و از سلامت پوست افراد کاملا محافظت می‌شود. علاوه‌بر رفع موهای زائد، دستگاه ای پی ال باعث جوانسازی پوست و رفع چین و چروک‌های پوستی نیز می‌شود.

دستگاه لیزر دایود اچ اس 811HS811 ))، سه طول موج در یک شات!

لیزر دایود HS-811 ساخت کمپانی Apolo Med چین دارای تاییدیه FDA آمریکا است. این کمپانی با تولید دستگاه‌های لیزر، تولید قطعات و صادرات آن‌ها به کشورهایی هم‌چون ایتالیا و آلمان که پیشرو در صنعت تولید لیزر هستند، توانسته جایگاه ویژه‌ای را در این صنعت به خود اختصاص داده است.

دستگاه لیزر دایود اچ اس  811با طول موج 755، 810 و 1064 نانومتر در یک شات به عمق‌های مختلف ریشه مو نفوذ می‌کند. این دستگاه برای لیزر مو‌های زائد پوست‌هایی با تیرگی متوسط، انتخاب بسیار مناسبی است. این دستگاه با داشتن ابعاد بزرگ (spot size)، کاربری را آسان کرده و باعث مقرون به صرفه بودن تعداد شات‌ها و بالا رفتن سرعت لیزر می‌شود.

آفا اولین و بهترین ارائه کننده دستگاه های لیزر موهای زائد در ایران

در این مقاله شما را با 5 مورد از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 آشنا کردیم. نکته مهم در تهیه و خرید این دستگاه‌ها، خرید از یک شرکت باتجربه و معتبر در این زمینه است. آفا بهترین ارائه کننده دستگاه‌های لیزر موهای زائد در ایران است که با عرضه محصولات با کیفیت، در کنار تیم پشتیبانی قوی بهترین خدمات را در زمینه فروش دستگاه لیزر به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

 اگر به دنبال خرید دستگاه‌های لیزر مو زائد با بهترین قیمت هستید، همین حالا با شماره 02188107070 تماس بگیرید. کارشناسان ما در آفا منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

ارسال نظر شما

login captcha

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست


پربازدیدترین ها