2709
کودکان در نمایشگاه قرآن هنر سفال گری را تجربه می کنند

کودکان در نمایشگاه قرآن هنر سفال گری را تجربه می کنند

1393/04/09 بازدید286

 به گزارش روز دوشنبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربی سفال گری در غرفه کانون اظهار داشت: کودکان و نوجوانان با حضور در این بخش ضمن آشنایی با پیشینه این هنر باستانی ایران شیوه های ساخت اشیای سفالی را نیز با کمک و راهنمایی مربیان هنری تجربه می کنند.

مریم الله وندی در مورد موضوع ها و اشیای سفالی که در نمایشگاه قرآن توسط کودکان و نوجوانان ساخته می شود، گفت: در این بخش مخاطبان آزادند تا هر موضوعی را که دوست دارند انتخاب کنند و با استفاده از ابزاری که در اختیارشان قرار می گیرد اشیای مورد نظر خود را بسازند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه هدف نمایشگاه قرآن بهره گیری بیشتر از فعالیت های فرهنگی ، هنری و ادبی با موضوع های دینی و قرآنی است در این بخش ساخت کتیبه های منقش به اسامی پیامبران و امامان، اشیا و حیواناتی که در قرآن به آن ها اشاره شده است، به علاقه مندان توصیه می شود.

علاقه مندان به این هنر اصیل ایرانی می توانند تا 22 تیر از ساعت 18 تا 24 با حضور در بخش کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در بزرگراه شهید حقانی تهران، باغ موزه دفاع مقدس، روبروی مقبره شهدای گمنام از این فعالیت هنری بهره مند شوند.

منبع : ایرنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

4 روز پیش
|
5241 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14767 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3834 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3809 بازدید