2109
آیا می‌توانیم سبزیجات تازه را جایگزین سبزیجات یخ زده کنیم؟

آیا می‌توانیم سبزیجات تازه را جایگزین سبزیجات یخ زده کنیم؟

1400/04/13 بازدید589

سبزیجات منجمد ممکن است همان خواص سالم و سبزیجات تازه‌ای را که در بازار کشاورزان پیدا می‌کنید نداشته باشند. اما این بدان معنا نیست که باید آن‌ها را نادیده بگیرید. دلایل خوبی برای انتخاب یخ‌زده از تازه وجود دارد. آن‌ها مناسب هستند و در زمان آماده‌سازی صرفه جویی می‌کنند، زیرا لازم نیست تکه‌هایی را که معمولاً نمی‌خورید برش دهید. برخی حتی قبل از فصل هستند.


دیگر در مورد آنچه در بدن خود قرار می‌دهید تعجب نمی‌کنید. برخلاف سبزیجات تازه سبزیجات منجمد دارای برچسب کامل غذایی هستند. سبزیجات از لحظه برداشت مواد مغذی خود را از دست می‌دهند و سبزیجات اغلب ظرف چند ساعت پس از برداشت منجمد می‌شوند.

لازم نیست سبزیجات را قبل از خوردن تمیز کنید زیرا قبل از یخ زدگی تمیز می‌شوند. سبزیجات منجمد به کاهش ضایعات کمک می‌کنند. می‌توان آن‌ها را برای مدت طولانی در فریزر نگهداری کرد در حالی که سبزیجات تازه گاهی اوقات بد می‌شوند قبل از اینکه فرصتی برای خوردن آن‌ها پیدا کنید. از آنجا که بسیاری از سبزیجات فصلی هستند، سبزیجات منجمد اغلب ارزان‌تر هستند و صرف نظر از زمان سال کیفیت خود را حفظ می‌کنند. دستورالعمل‌های شگفت انگیز برای سبزیجات منجمد شامل سوپ، سیب زمینی سرخ شده، آبگوشت، سالاد و غیره است. آن‌ها همه کاره، خوشمزه و عالی برای شما هستند.

 

منبع: www.ahchealthenews.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16291 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11547 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2112 بازدید