2109
چگونه یک تشک خوشخواب اصل را تشخیص بدهیم ؟

چگونه یک تشک خوشخواب اصل را تشخیص بدهیم ؟

1400/04/07 بازدید513

 

خرید یا تعویض تشک معمولا کاری دشوار در نظر گرفته می‌شود، چرا که جست‌وجو در فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌ها برای بررسی کف تشک، فنر، تعیین بهترین اندازه‌ی تشک و هزینه‌ی خرید آن چالش‌های بسیاری به همراه دارد. اگر به دنبال خرید یک تشک جدید هستید، شاید چالش برانگیزترین چیزی که باید در نظر بگیرید، این است که از کجا شروع کنید. آیا قصد دارید آن را از فروشگاه حضوری یا فروشگاه آنلاین خریداری کنید؟ در مورد اندازه، شکل، نوع مواد به کار رفته و طرح اطلاعاتی دارید؟ داشتن آگاهی کافی در رابطه با نوع تشکی که قصد دارید آن را تهیه کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشخواب یکی از مشهورترین برندهایی است که با سابقه‌ی طولانی‌مدت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته است نظر مشتریان بسیاری را جلب کند. در این مطلب، چگونگی خرید یک تشک خوشخواب اصل را شرح خواهیم داد.

 

هنگام خرید تشک باید به چه مواردی توجه کنیم؟

پیش از آن‌که به بررسی چگونگی تشخیص تشک خوشخواب اصل بپردازیم، بهتر است برخی از مولفه‌هایی را که هنگام خرید تشک باید در نظر گرفت، مرور کنیم. برای این کار ابتدا با چند پرسش ساده شروع خواهیم کرد:

۱- تشک شما چند ساله است؟

سن تشک شما نقش به‌سزایی در تعیین نیاز یا عدم نیاز به تعویض تشک دارد. به عنوان یک قانون کلی، اگر بیش از 8 سال از تشک خود استفاده کرده باشید، بهتر است آن را تعویض کنید. این به هیچ وجه یک استاندارد تعیین‌شده نیست، اما معمولا معیار خوبی برای تشخیص سالم بودن تشک در نظر گرفته می‌شود.

بهترین راه برای تعیین زمان تعویض تشک قدیمی، توجه به بدن است. صبح با درد جدید از خواب بیدار می‌شوید؟ آیا در یافتن موقعیت راحت در شب مشکلی دارید؟ آیا متوجه فرورفتگی جدیدی در تشک خود شده‌اید که با چرخش منظم آن برطرف نمی‌شود؟ اگر به هر یک از این سوال‌ها پاسخ مثبت داده‌اید، زمان آن رسیده است که به نمایندگی تشک خوشخواب  مراجعه کنید.

۲- در چه موقعیت و حالتی می‌خوابید؟

این مورد مربوط به شما و سبک منحصربه‌فرد خواب‌تان است. اولین چیزی که باید بفهمید این است که چگونه می‌خوابید. اگر قبلا هرگز به حالت‌های خواب خود فکر نکرده‌اید، بهتر است حتما آن را پیش از خرید تشک خوشخواب در نظر بگیرید و با توجه به آن، مناسب‌ترین تشک را اعم از تشک خوشخواب طبی، انتخاب کنید.

۳- به چه میزان استحکامی نیاز دارید؟

محکم بودن به احساس سخت و نرم بودن تشک اشاره دارد. اگرچه ممکن است پاسخ دادن به این سوال ساده به نظر برسد، اما تعیین محکم بودن تشک تختخواب می‌تواند دشوار باشد. به این دلیل که احساس و استحکام یک تشک به تعاریف شخصی شما برای نرم، متوسط ​​و محکم بودن و همچنین فرم بدن، وزن و قدتان بستگی دارد.

۴- وزن شما چقدر است؟

وزن یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که باید هنگام انتخاب تشک خوشخواب جدید در نظر بگیرید، زیرا میزان فرو رفتن، احساس راحتی و حتی گرما و سرما به وزن شما بستگی داشته و در انتخاب تشک تاثیرگذار خواهند بود. در واقع، بسته به وزن و فرم کلی بدن شما، ممکن است دریابید که به نوع خاصی از تشک نیاز دارید.

۵- به چه نوع تشکی نیاز دارید؟

امروزه با توجه به نوع نیاز هر یک از افراد، انواع مختلف تشک، اعم از تشک طبی، فنری، مموری فوم و... وجود دارد که می‌توان هر یک آن‌‌ها را انتخاب کرد. از آنجا که هر یک از این تشک‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند، بررسی تمامی مزایا و معایب آن‌ها پیش از انتخاب و تهیه، از اهمیت‌ زیادی برخوردار است. فروشگاه‌ها و برندهای معتبر مانند رامش خواب، انواع مدل‌های تشک‌ خوشخواب اصل را با توجه به نیازهای هر یک از افراد ارائه می‌کنند.

چگونه یک تشک خوشخواب اصل را تشخیص دهیم؟

به‌طور متوسط ​​شبانه تقریبا هفت تا هشت ساعت را روی تشک‌ می‌خوابیم. خوابیدن روی تشک برای مدت زمان طولانی می‌تواند سلامت فرد را تحت تاثیر قرار دهد، خصوصا در مواردی که تشک برای مصرف‌کننده مناسب نباشد. همچنین احساس راحتی در رختخواب برای داشتن خواب خوب و کافی در شبانه‌روز به نوع تشک مورد استفاده بستگی دارد.

اگرچه اطلاع از مولفه‌های پیش‌تر ذکر شده، قبل از انتخاب و تهیه‌ی تشک خواب بسیار لازم و ضروری است، اما چگونگی تشخیص اصل بودن تشک نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. خرید تشک خوشخواب اصل با کیفیت بسیار بالا به دلیل افزایش تعداد تشک‌های نامرغوب در بازار امروز، به یک مشکل عمده در بین مشتریان تبدیل شده است. پیش از این، شناسایی تشک ساخته‌شده از مواد بی‌کیفیت در بازار آسان بود، اما به‌طور شگفت‌آوری تولیدکنندگان، این تشک‌های نامرغوب را با ظاهری مشابه تشک‌های باکیفیت عرضه می‌کنند. در نتیجه تشخیص تشک با کیفیت بالا در بازار بسیار دشوار است. با این حال، در ادامه چند روش ساده برای تشخیص اصل بودن تشک خوش‌خواب را بررسی خواهیم کرد.

۱- تراکم فوم

تراکم فوم یک عامل کلیدی در انتخاب تشک خوشخواب اصل است که باید قبل از خرید تشک مورد توجه قرار گیرد. تراکم کف با توجه به نزدیک بودن بسته‌بندی کف در داخل تشک تعیین می‌شود. تراکم کف می‌تواند زیاد یا کم باشد و به‌عنوان فردی که قصد خرید تشک را دارد، این نکته را باید همیشه در ذهن داشته باشید. از آنجا که اطلاع از چگالی مناسب برای شما مهم است، بهتر است تشک خوشخواب اصل را از فروشگاه‌های شناخته‌شده خریداری کنید. توصیه‌های مربوط به تراکم کف مناسب برای شما، توسط فروشگاه رامش خواب می‌تواند به انتخاب بهترین تشک خوشخواب کمک کند. کف با چگالی بالاتر در هر موقعیت و حالتی در خواب، از پشت پشتیبانی می‌کند. فوم با تراکم بالاتر در حدود 75 کیلوگرم در متر مکعب وزن دارد، در حالی که وزن یک تشک کم تراکم 40-45 کیلوگرم در متر مکعب است.

۲- ضمانت‌نامه

داشتن ضمانت خرید یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی است که باید قبل از خرید هر وسیله‌ی خانگی مورد توجه قرار گیرد. به‌طور معمول، یک تشک با کیفیت خوب دارای گارانتی معتبر است. تشک خوشخواب اصل نیز از این امر مستثنی نبوده و در صورت خرید از نمایندگی‌های مجاز و معتبر مانند رامش خواب، ضمانت‌نامه ارائه خواهد شد.

۳- قیمت

قیمت برای تعیین کیفیت یک تشک خوب بسیار مهم است. تشک اصل و باکیفیت ممکن است لزوما ارزان نباشد، اما نسبتا مقرون به صرفه است. با توجه به این نکته، توصیه می‌شود قبل از خرید، لیست قیمت تشک خوشخواب را از نمایندگی‌های معتبر تهیه کنید تا با توجه به بودجه‌ی خود، مناسب‌ترین تشک را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که اگرچه برخی از تشک‌های ارزان اصل نبوده و کیفیت خوبی ندارند، اما لزوما گران بودن یک تشک نیز به معنی اصل بودن آن نیست. در نتیجه، بدون هزینه‌های گزاف نیز می‌توانید تشک خوشخواب اصل را با بهترین کیفیت تهیه کنید.

۴- خرید از فروشگاه معتبر (نمایندگی تشک خوشخواب)

از آنجا که خوشخواب یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین تشک‌های ایرانی است، متاسفانه امروزه بسیاری از فروشگاه‌‌ها، تشک‌های متفرقه را به نام این برند و با قیمت کمتر عرضه کرده و خریداران را گمراه می‌کنند. این در حالی است که این تشک‌‌های تقلبی، فاقد ضمانت‌نامه و گارانتی هستند و پس از مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست می‌دهند. با توجه به مشکلاتی که انتخاب تشک تقلبی می‌تواند به همراه داشته باشد، اگر شما نیز به دنبال خرید تشک خوشخواب اصل هستید، بهتر است حتما آن را از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های تشک خوشخواب تهیه کنید. نمایندگی‌‌های رسمی تشک خوشخواب، گارانتی اصل محصول را به همراه فاکتور خرید مهر شده به شما تحویل خواهند داد و اعتبار محصول را تضمین خواهند کرد. رامش خواب یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های اصلی تشک خوشخواب است. لذا علاقه‌مندان می‌توانند تشک خوشخواب اصل را به همراه ضمانت‌نامه‌ی معتبر از این فروشگاه تهیه کنند.

۵- علامت تجاری

با توجه به این‌که تشک خوشخواب یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای تشک در ایران است، اغلب افراد با لوگو و علامت تجاری این برند آشنا هستند. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تشخیص تشک خوشخواب اصل، توجه به لوگوی اختصاصی خوشخواب بر روی محصول است. هر محصولی که فاقد این لوگو باشد، فاقد اعتبار بوده و تشک خوشخواب اصل نیست.

با توجه به این‌که امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها این تشک مرغوب و باکیفیت را به نام تشک خوشخواب اصل اما با کیفیت پایین عرضه می‌کنند، اطلاع از ویژگی‌های اصلی این تشک برای خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است تا بتوانند با آگاهی کامل بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنند. در این میان، انتخاب فروشگاه و نمایندگی معتبر نیز بسیار حائز اهمیت بوده و نقش مهمی در انتخاب تشک اصل دارد. فروشگاهی که بتواند ضمانت و کیفیت محصول را تضمین کرده و آن را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند. رامش خواب به‌عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های تشک خوشخواب، سال‌هاست محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه کرده و نظر مشتریان را جلب کرده است. جهت اطلاع بیشتر در رابطه با این فروشگاه و همچنین مشاهده‌ی محصولات می‌توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16404 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11590 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3626 بازدید