2709
راهنمای خرید بهترین سوزن پانچ

راهنمای خرید بهترین سوزن پانچ

1400/03/24 بازدید1474

خلق کردن شاید در نگاه اول واژه ساده ای باشد ولی اگر کمی با دقت‌تر به خلق‌کردن توجه کنید متوجه عمق این کلمه خواهید شد. کاری که هر کسی عاشق آن است. چیزی را برای خودتان داشته باشید که دست آورد تلاش و هنر شماست. چیزی که به خاطر آن مورد ستایش دیگران قرار خواهیدگرفت. در این بین گلدوزی یک هنر زیبا برای خلق‌کردن چیزهایی است که می‌تواند هرکسی را به شگفتی بکشاند.گلدوزی با سوزن پانچ، هنری ساده، سریع و سرگرم کننده است که در اوقات فراغت می‌توانید به راحتی انجام دهید و لباس، بالش و وسایلتان را زیبا و شخصی سازی کنید؛ علاوه بر این با تمرین و آموزش می‌توانید کارهایی حرفه‌ای و زیبا خلق کنید. اگر شما هم به این هنر و خلق کارهای خاص و خارق‌العاده علاقه دارید در ادامه همراه ما باشید تا به شما بهترین وسایل موردنیازتان برای این کار را معرفی کنیم.

سوزن پانچ

نیدل پانچ ابزاری است که برای گلدوزی، سوزن دوزی و در مواردی قلاب بافی استفاده می‌شود.

سوزن پانچ برخلاف اسمی که دارد مانند سوزن گلدوزی یا سوزن خیاطی تنها یک قطعه باریک فلزی نیست و از سه بخش اصلی شامل بدنه مخروطی شکل که کار گلدوزی را بسیار آسان می‌کند، چند سایز مختلف سوزن مناسب انواع پارچه و سوزن نخ کن است. در مدل‌های جدید نیدل پانچ درجه بندی روی بدنه آن وجود دارد که با کمک آن می‌توانید طول سوزنتان را تعیین کنید.

هنگام خرید سوزن پانچ باید دقت کنید که باتوجه به سایز سوزن آن، پارچه را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال استفاده از سوزن‌های قطور این ابزاربر پارچه‌های متراکم، بافت ریز پارچه‌ها را خراب می‌کنند و نتیجه نهایی کار را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های گلدوزی با سوزن پانچ این است که شما برای شروع نیاز به صرف هزینه زیاد و خرید وسایل متنوع ندارید، صرفاً با یک نیدل پانچ، چند رنگ نخ، پارچه مناسب و یک کارگاه برای نگه‌داشتن پارچه می‌توانید شروع کنید.

خرید سوزن پانچ و وسایل گلدوزی باید از فروشگاه‌های تخصصی این ابزار صورت بگیرد که هم اطمینان از خرید و هم در درجه بالاتر اطمینان از کیفیت وسایلی که تهیه می کنید داشته باشید، که امروزه با وجود فروشگاه‌های آنلاین مانند فروشگاه دوزی گل، خرید لوازم گلدوزی و جواهردوزی تخصصی و باکیفیت بسیار راحت شده است.

ویژگی‌های سوزن پانچ

حالا نوبت به خرید وسایل است. وسایلی که قرار است با آن‌ها شگفتانه‌هایتان را بسازید. قطعا این وسیله ها دارای ویژگی هایی هستند که باید آن‌ها را بدانید و موقع خرید برای شما این موضوع سوال شود که هنگام خرید سوزن پانچ باید کدام ویژگی‌هاي آن را مد نظر قرار داد؟

جنس بدنه: جنس بدنه سوزن پانچ چوبی یا پلاستیکی است. نیدل‌های پانچ با بدنه چوبی، مدل‌های کلاسیک و قدیمی‌تری هستند؛ این مدل دوام و قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های پلاستیکی‌ها دارند.

سوزن پانچ با بدنه پلاستیکی برتری که نسبت به مدل چوبی دارد انعطاف پذیر بودن آن نسبت به سایز سوزن است.

تعداد سوزن‌ها: مدل‌های چوبی اکثرا قابلیت تعویض سوزن را ندارند و اگر برای دوخت طرح‌های مختلف به سوزن در اندازه‌های متفاوت نیاز دارید، باید برای هر سایز آن، یک نیدل پانچ چوبی بخرید. برخلاف مدل چوبی، مدل‌های پلاستیکی قابلیت تعویض سوزن دارند و در پکیج بسیاری از مدل‌های موجود در بازار و همچنین پکیج دوزی گل، کنار دستگاه اصلی بین ۱ تا ۳ سایز سوزن قرار داده شده است.

قابلیت تطبیق: ارتفاع‌های متفاوت سوزن باعث تغییر در نوع دوخت می‌شود؛ قابلیت تطبیق پذیری نیدل پانچ به این معنی است که طول سوزن آن را متناسب با نیاز طرح یا سلیقه خودمان تغییر دهیم. در بسیاری از مدل‌های چوبی قدیمی، مانند مدل آکسفورد این قابلیت وجود ندارد؛ اما در مدل‌های پلاستیک به این موضوع توجه ویژه شده است تا هنرجویان از خرید سوزن پانچ در سایزهای مختلف رهایی یابند.

این قابلیت در سوزن پانچ بدنه پلاستیکی در مدل‌های مختلف متفاوت است. مدل‌هایی هستند بدون درجه‌بندی و صرفا به صورت دستی تنظیم می‌شوند که دقت آن‌ها کم است و نوع دیگری درجه‌بندی دقیق روی بدنه خود دارند.

دوام و کیفیت: دوام و کیفیت نیدل پانچ‌ها، بسته به نوع آن‌ها متفاوت است. نوع چوبی کیفیت خوبی دارد و برای سال‌های طولانی دوام خواهد داشت.

نوع پلاستیکی بسته به کیفیت مواد به کار رفته در آن متفاوت است، اما اگر نیدل پانچی با کیفیت بالا را انتخاب کنید، تا چند سال از خرید سوزن پانچ در مدل، نوع و اندازه‌های مختلف بی‌نیاز می‌شوید.

همه نیدل پانچ‌های موجود در خرازی دوزی گل با بالاترین کیفیت ساخته شده‌اند.

 

سه مدل از بهترین سوزن پانچ ها

شاید برای شما هم سوال شود بهترین مدل نیدل پانچ‌های موجود در بازار کدامند؟ در ادامه به بررسی برترین‌های آن می‌پردازیم:

سوزن پانچ گلدوزی دسته پیچی SKC

این مدل همراه با سه سایز سوزن مناسب استفاده برای پارچه‌هایی با تراکم متفاوت، دو سوزن نخ کن و درجه بندی روی بدنه یکی از کاربردی‌ترین‌ها بخصوص برای مبتدیان است.

سوزن پانچ گلدوزی مخصوص کاموا SKC

 

این مدل، درجه‌بندی روی بدنه جهت تنظیم طول سوزن و یک سوزن نخ کن مخصوص دارد. بین هنرمندان حرفه‌ای این عرصه و هنرجویان این مدل بسیار پرطرفدار است.

 

سوزن پانچ گلدوزی دسته چوبی SKC

 

این سوزن پانچ با دسته چوبی مخصوص استفاده از کاموا است و یک سوزن نخ کن نیز دارد. این مدل با داشتن دسته چوبی با کیفیت، از دوام بالایی برخوردار است.

هر سه این مدل‌ها و مدل‌های دیگر در فروشگاه لوازم گلدوزی و جواهردوزی دوزی‌گل موجود می‌باشد و شما می‌توانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت این محصولات، آن‌ها را از سایت دوزی گل تهیه کنید تا هرچه سریع‌تر   و در کوتاه ترین زمان ممکن به خلق هرآنچه در فکرتان دارید بپردازید؛ با آثارتان اطرافیانتان را شگفت‌زده کنید و کارهای منحصر به فرد خودتان را داشته باشید و به همه این پیام را برسانید که خلاقیت شما بی حد و اندازه است.

 

سخن آخر

دوزی گل که از از سال ۹۶ در عرصه هنر زیبای گلدوزی و جواهردوزی فعالیت می‌کند، علاوه بر آموزش، در فروشگاه آنلاین خود وسایل گلدوزی و جواهردوزی را با تنوع بسیار زیاد، کیفیت عالی، قیمت مناسب و تحویل سریع در اختیار هنر دوستان قرار داده است.

برای خرید لوازم گلدوزی و جواهر دوزی کافیست به سایت این مجموعه به آدرس https://doozigol.com/ مراجعه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8048 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5771 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15050 بازدید